Search Results

Search results 101-120 of 172.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Puin aan huis, altijd fijn Laatst op 5 seconden mislukt (terugtrekking), nu dus wel gelukt Helaas was mijn vloot door een eerdere slag al aardig uitgedund, maar ik had nog voldoende over om een aardig winstje te draaien. David had wel een vermoeden wat hem te wachten stond, maar met ballen toch doorgevlogen. Hij heeft zelf ook nog 144 miljoen puin gepakt, waarmee hij de herbouw kan starten. Goed gesprekje nadien, dus heel veel sterkte met de herbouw! Oh en voor de verwonderaars, ja dat vlootkerk…

• Even inventariseren of ik de enige knuppel ben die er last van heeft... Uni3: Inventaris laden duurt nu 40 seconden, voorheen onder de 10 Versturen vloot geeft als je een beetje doortikt nu standaard een foutmelding dat de server (nog) niet reageerde Door de melkwegen bladeren is nu merkbaar trager Ik dacht serieus dat ik vergeten was om GreaseMonkey/Nixian Raid Tracker even uit te zetten, maar die stond al uit

• Quote from ressiv: “zijn wel meer vreemde dingen gaande nu... zo heb ik bij "de te activeren voorwerpen" een ingenieur token staan ! Ingenieur Huur ingenieur Duur: 1w In inventaris: 4 had er 5 ...1 geactiveerd maar geen week erbij in off. schermpje Ingenieu ” Kom jij überhaupt nog bij de inventaris dan? Ik was 40 seconden verder eer ik iets zag...

• Mijn ervaring is juist dat die sinds kort wel weer netjes verdwijnt, waar die een tijdje inderdaad bleef hangen... FireFox, vanilla. @Spacefighter vergeet niet je O.S. en browser te vermelden, liefst met versie nummers erbij. Edited and fixed: de update heeft het weer vernaggeld

• De beloningen zijn geloof ik een beetje op hol geslagen... Tussen 14:00 en 15:00 de opdrachten gedaan, maar nu is alles weer maagdelijk en niet afgevinkt, ook andere opdrachten dan eerst, maar ik heb al wel de maximale hoeveelheid tritium... Net opdrachtje gedaan en ben nu dus over het maximum heen gegaan. 2e speler melde zich net ook, dus volgens mij ligt het niet aan mijn beginnende dementie Edit: En nummer 3 nu ook. Oh en de beloningen zijn nu ook opeens aangepast, vooral die van rang5. 225.0…

• Import/Export actie

Freakertje - - Klachten en bugs

#Fixed So it seems at least...

• Import/Export actie

Volgens mij heeft de actie een beetje last van de eclips, want sinds 12:00 is die er spontaan mee opgehouden (meerdere bevestingen). Volgens de posting zou die tot middernacht nog moeten duren...

• True that, en weet dat als die onverhoopt toch geannuleerd wordt, je dan een bug gevonden hebt Status groen is alles ok voor verplaatsing.

• Beloningen

Ik zat anders wel even te twijfelen aan de zekerheid dat we het over hetzelfde hadden, maar top dat je ongevraagd bevestigd dat je een minderwaardigheidscomplex hebt, aangezien je ogenschijnlijk zelfs tegen mij opkijkt De opmerking was alleen bedoeld op zeker te zijn dat we het over hetzelfde hadden, anders had ik de rest van de post er niet bij getikt, maar uiteraard mag jij je openbaar tekort doen door gelijk jezelf als 'lager op de sociale ladder' te classificeren Ik ben er weer klaar mee, za…

• Beloningen

Quote from Bolder: “Quote from Independence: “Dit dus. ” Dit dus plintene**kers..Gewoon zorgen dat het werkt, daar krijgen jullie dik voor betaald.. ” Zo, interessant dat je dit weet! Vertel eens, hoeveel krijgen ze dan betaald? ][Lord][ [05-06-21 rond 11:55 uur] Pre-warn voor off-topic.

• Beloningen

Volgens mij moet er juist een vinkje aan gaan, maar goed... Waarschijnlijk is er wel bekend dat de eerste uren bepaalde aanvalsopdrachten etc. nog niet lekker werken. Probeer het na 18:00 nog eens.

• Ok, was mij nog niet eerder opgevallen. Zojuist nogmaals geprobeerd, werkt voor mij nu wel, de vernietig 5 raketlanceerders dus.

• Diverse mensen in Uni3 (waaronder ikzelf) merken dat de opdracht voor het vernietigen van 5 raketlanceerders niet afgevinkt kan worden. Ook kreeg ik van iemand te horen dat het vernietigen van 50 spio's geen effect heeft op de opdracht op 50 eenheden te vernietigen - of dat een terechte melding is, weet ik zo even niet. En nu ook een melding van iemand die 8 expo's is gestart van 1 uur, welke geen enkel effect hadden op de opdracht om 4 uur expo uit te voeren. Dus ook geen oplopend getalletje al…

• Paasevent!

Freakertje - - Algemeen

J03 B15 M05 Uni3 Freakertje

• Nou je terugkomertje mag er zijn, mooi knalletje maak je daar.

• Quote from Independence: “Status update: Zijn er tot nu toe mensen waarbij het shizzle niet werkt naar behoren? Los van de AGS missies in Deimos? Verder: IGON krijg je werkelijk een lvl erbij. Dit geld dus ook bij de robot fabriek optie etc.. Expo slots boosters, JA, je kan meerdere tegelijk aan hebben! (Is getest in Oberon) Rond een bouw opdracht direct af: Hierbij moet je DM gebruiken om EN te halveren EN af te ronden! Dus niet alleen "maak af" maar ook het halveren ervan. ” @Independence: Ik …

• Uni3 stats discussie

Freakertje - - Algemeen

* Specs * Van * Naar * Redenering * Eco * 6x * 6x * * Onderzoek * 12x * 12x * Uiteindelijk geeft verdubbelen na één of twee upgrades toch weer hetzelfde probleem, dus dit steeds verhogen schiet niet op. * Vloot * 2x * 1x * Deze uni was 1x. Bevalt je dat niet, dan moet je hier niet naartoe komen. Ook mensen met een leven moeten een uni hebben om te kunnen spelen. No-lifers kunnen in elke andere uni terecht, lifers niet. * Puin * 50% * 50% * Van mij mag dit ook wel terug nar 30, maar goed, hebben…

• Discussiedraadje merge 2020

Freakertje - - Algemeen

Quote from paul-maximilianus: “Quote from Freakertje: “Mooi, hadden we een tijdje geleden besloten dat uni3 netjes op 1speed blijft, wordt het nu eventjes overruled naar 2speed. Ik was al even in smurfenmodus vanwege privé omstandigheden (fijne, in dit geval), maar nu weet ik zeker dat ik nog een tijdje blauw blijf tot de ergste storm is gaan liggen. Wellicht kom ik er zelfs nooit meer uit. Jammer van een #13 account, opgebouwd vanaf 0 in iets van 15 jaar en ooit gestart in uni10. ” U10 was dest…

• Discussiedraadje merge 2020

Freakertje - - Algemeen

Mooi, hadden we een tijdje geleden besloten dat uni3 netjes op 1speed blijft, wordt het nu eventjes overruled naar 2speed. Ik was al even in smurfenmodus vanwege privé omstandigheden (fijne, in dit geval), maar nu weet ik zeker dat ik nog een tijdje blauw blijf tot de ergste storm is gaan liggen. Wellicht kom ik er zelfs nooit meer uit. Jammer van een #13 account, opgebouwd vanaf 0 in iets van 15 jaar en ooit gestart in uni10.

• Inderdaad, leuk dat jullie het toch gepost hebben. Is een net slagje toch?