Search Results
Search results 21-40 of 317.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Niet op reageren fire, er komt toch geen nuttig woord uit! En kom op he jongens, beetje interpunctie is wel zo fijn... Hij kan alleen maar dromen van een hit als deze fire, hij is zóóóó actief maar je maakt nog dikkere hits met een uurtje ogame dan hij in weken/maanden/jaren... Heerlijke klappert man, dikke winst ook!!! En als een select groepje hierover gaat zeiken zonder het een mooie slag te vinden...tja, misschien moet je je targets inderdaad in het vervolg eer…
-
Quote from fire rain: “het versterkt niks als je iets in het Nederlands zegt en dan nog herhaald in het Engels dus gast klaar nu ga lekker verder met je wie reageert er na je etc ben klaar met jou dus gun de volwassenen tijd om een oordeel te geven aan deze slag ” je moet niet denken dat ik met alles iets probeert te versterken maar agh wat weten kindertjes ervan zoals jij
-
Quote from fire rain: “heerlijk dit doe meer als jou bij nader inzien dat doe ik altijd op backstabben na dan leuke hit op je (maatje) ik geniet hier van heb jaren met veel plezier in zaga gespeeld maar hoe kansloos en triest het daar is geworden door spelers zoals die in pb bah daar heb ik geen behoefte aan dus als ik dan met vhoppen en zga elke x als ik eruit kom jullie dwars kan zitten doe ik dat sorry rene niks tegen jou gewoon verkeerde allie ” droom verder met meer gedaan dan mij. keep on …
-
agh mietjes doen aan vmode hoppen
-
Quote from someone: “De aannames en de reacties die je geeft zijn tekenend. Wat nogmaals mijn reactie bevestigd. Hoe ben je ooit in die ally gekomen? ” wauw dat je van een forum van een spel zoiets denkt maar agh als je denk dat je slim ben succes met jezelf omhoog te likken. ik zal je wel uitleggen wat je op een forum van een spel niet perse hoef te doen. jezelf wezen is perse nodig. intelligentie heb je niet bepaalt nodig voor een spel. en ik hoef zeker niet te houden hoe ik zinnen moet opmake…
-
Quote from someone: “Haha fijn dat je mijn reactie bevestigd. Hoezo ben ik anoniem? Ben jij dat niet dan? ” haha dat je denk dat je me ken zeg echt meer over jou dan over mij. als je iets tegen me heb prima jou probleem niet de mijne. nee niet iedereen is zo anoniem als jij zodat je met je trol account dom kan doen
-
Quote from Robbendinho: “Hoezo anoniem? Hij is toch iemand? Ik vind het achteraf echt een naaistreek van Playbook, ik zou dan ook niks met ze te maken willen hebben. ” ja iemand die graag anoniem blijf daar heb je een hele mooie woord voor: mietje ja dat vinden er zovele
-
Quote from someone: “Kunnen we al een poule starten wie de volgende van PlayBook is die gesloopt gaat worden? Op basis van intelligentie ga ik voor Barney Stinson. Verder een grote hit, snap dat trucker niet savede. Pak ze maar terug Truck! ” haha grappig dat je me probeert te pakken over mijn intelligentie. je word wel persoonlijk voor iemand die anoniem zo'n post zet. maar agh 1 troost voor mij dat je totaal niet weet wat mijn intelligentie is en zeker niet over kan bepalen door een spel of fo…