Search Results
Search results 121-140 of 209.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Independence
PostQuote from Independence: “Ik hoop dat iedereen zich zal gedragen! (he Hys?) Voor vragen ben ik bereikbaar: independence@ogame.nl ” Succes met je Trial maar dat gaat zeker lukken, Yoshi is streng maar rechtvaardig Gedragen!!! wat voor fun is het dan als we ons allemaal goed gaan gedragen, hop werk aan de winkel
-
MiniMe
PostGefeliciteerd met je verjaardag, Maak er een fijne dag van
-
Quote from Anuvinda: “Je moet gewoon al je grondstoffen op een transportmissie naar zijn maan sturen. Dan krijgt hij een ban voor pushing en ben je van hem af. ” Jij hebt ook duidelijk veel verstand van de regels Zegt gelukkig weer meer over jou dan een ander
-
Helaas is daar niets tegen te doen.Je hebt uni's waar ze vol ingaan en uni's met karakter. Dit is helaas ook 1 van de redenen waarom veel nieuwe spelers stoppen. Constant gebash en ipr-en. Maar misschien met deze post dat er spelers zijn die willen helpen! iets anders zou ik niet weten.
-
Afscheidshit! [TOT: 1.917.848.000] The_mk [GZV] vs. Macwa [ABI] (A: 223.600.000, D: 1.694.248.000)
PostWij hebben al ingame afscheid genomen. Ik ga je zeker missen , je was elke dag op ally chat en altijd wel iets te melden. Zeer actieve speler met karakter. Rob succes met aankomende vaderschap en het ga je goed. Misschien gaan wij je ooit nog eens tegenkomen. Mooie afscheidshit.
-
Gefeliciteerd met deze slag, uitmuntend gespeeld en gewonnen. Jammer Doedels van je vloot. Wat een klapper zeg jemig. Zonde van het puin maar ach, it's all in the game. Have fun met puin wat je wel heb of niet heb, gl@rb beide partijen.
-
Goed bezig daar zeg. Have fun met de winst def gl@rb
-
A new marketplace is coming to the game! Yes, you read right! Through this market, you will be able to trade resources, ships and items with resources from other players! Did you think the new ships were limited to your selected class? No, they are not! You will be able to get the new ships from the different classes through the marketplace offers from other players! Een Markplaats voor je schepen? Nu word ik nieuwsgierig Hoe gaat het dan in pnt als je je vloot verkoopt? Hmm ben benieuwd.
-
Ja ik ben heel actief, een miner, speel zelf Xalynth, miner rang 9, heb daar wel een mooie vloot maar niet actief. Kan heel goed voor het accountje zorgen en schroom er niet voor om wat DM er op te zetten voor onderzoeken( ik ga echt geen weken wachten) Mijn oude account Izar staat al maanden in v mode van begin af aan maar daar had ik een hele goede reden voor dus zoek nu een account met al iets meer als deze. En mijn oude account gaat op verwijderen( rang verweg) Laat maar weten, heb er super …
-
Doc Holliday
PostWelkom Succes met je trail
-
MiniMe
PostFijne Vakantie en lekker genieten
-
Quote from fearlessz: “Veel plezier met de winst: welkom terug. Of wij daar met zijn allen blij van worden weet ik nog niet ” I rest My Case Jammer Gekkie zonde zonde... Aanvaller: mooi gespot en gevlogen. Def GL@RB en Middnight have fun met de gsjes
-
aanvals vrije zone
PostQuote from Anuvinda: “Daar wil dan natuurlijk iedereen een planeetje hebben. Als je nou zo'n plek kunt huren met DM dan komt dit er wel doorheen. We kunnen natuurlijk ook een aanvalsvrije uni openen ” Dan kunnen wij Ogame meteen opdoeken geen def meer hoeven te bouwen, niet meer raiden voor gs, nee, lijkt mij ook geen goed plan.
-
aanvals vrije zone
PostBen benieuwd wat ik mij daar bij voor moet stellen? Sry guys leg ff mijn 10 miljard gs in de aanvalsvrije zone ben even aan het sparen? Dit is een oorlogsspel, denk niet dat iets gaat worden. fear