Search Results
Search results 61-80 of 244.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Belastingdienst, misschien wil je stoppen in Oberon en accountje maken in Polaris? Je bent meer dan welkom! Lekkere hap wederom Jenske.
-
Freddy kon de no.1 plek niet betalen dus is er maar alweer mee gestopt lijkt t.
-
We kloten ook maar een beetje aan in de nieuwe uni! GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 28-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Shogun ________________________________________________ Zwaar gevechtsschip 137 Kruiser 66 Slagschip 20 Interceptor 26 Pathfinder 22 _________________________________________ Verdediger Constable Helix [Humor] ________________________________________________ Klein vrachtschip 121 Groot vrachtschip 83 Licht gevechtsschip 34 Zwaar gevech…
-
GLRB. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Douwe Egberts [koffie] ________________________________________________ Slagschip 59.988 Interceptor 25.191 Bommenwerper 5.910 Vernietiger 4.576 Reaper 3.509 _________________________________________ Verdediger Governor Scorpius ________________________________________________ Klein vrachtschip 17.453 Groot vrachtschip 771 Licht gevechtsschip 1.750 Zwaar gevechtsschip 558 Kruiser 247 Sl…
-
Eh, niet geweldig natuurlijk maar alsnog grappig om te zien. Geen GO meer in Polaris " Jillian (g v) " of toch wel?
-
Quaoar
PostAch in ieder geval nog geen 3m punten binnen 24 uur zoals in Polaris. Ghostface bekende speler uit andere uni toevallig?
-
Blijkbaar word ik vaak als te negatief of niet sportief genoeg ervaren door lui die wss beter Animal Crossing kunnen gaan spelen. Maar ik ben de beroerdste niet dus bij deze een geweldig vlotte en effortloze rebuild gewenst aan Libaas! Je bent een koning, die rebuild is je zo gelukt!! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 22-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Douwe Egberts [koffie] ________________________________________________ Slagschip 25.000 Interceptor 25.000 K…
-
Quote from Spacefighter: “overgrote deel is lange termijn... Dus best wel een issue ” Gezien het aantal actieve users in oudere uni's, I disagree. Anyways, niet perse een discussie die de moeite waard is; ieder kan er natuurlijk zijn eigen kijk op hebben. Ikzelf ben 100% een korte termijn-speler; Ogame heeft totaal geen longevity voor mij. Op bepaald punt (nu al ong bereikt in Polaris) is t gewoon meer van t zelfde aanklikken zonder duidelijk competitief doel Ik hoop dus dat deze nieuwe uni rede…
-
Quote from Robbendinho: “Nieuwe unies zouden standaard 8x eco moeten krijgen vind ik. Elk account dat je opbouwt doe je om uiteindelijk te mergen naar een oudere uni. Met 4x speed ga je hoe dan ook het gat nooit en te nimmer dichten. Een fleeter heeft juist miners en expoers nodig om te groeien. Als die klein blijven kan je als fleeter ook weinig slopen. Alleen voor de korte termijn spelers maken specs niet uit. ” Gelukkig is het overgrote merendeel "korte termijn spelers" dus beetje een non-iss…
-
Quote from Spacefighter: “Maar eco 4 is niet meer van deze tijd. hoge eco is een must ” Ik denk dat de lagere eco speed best welkom is, niet alleen om expo's minder OP te maken maar vooral om grondstoffen-pakketten te nerfen. Wordt gewoon 2x zo "duur" om je eco (mijnen) te kopen. Voor spelers die geen gs-pakketten kopen maakt t weinig verschil omdat we allemaal op dezelfde variabelen spelen; accounts groeien iets minder snel, vind ik niet zo problematisch. Vlootsnelheid 6x lijkt me wel beetje ov…
-
Quote from JamesCameron: “Nou ik vind het wel vermakelijk eigenlijk hoe koekie zich te kijk zet. Als je ogame nodig hebt om stoer te doen, en al helemaal als je dat doet in een nieuwe uni met <400 spelers, zou ik me juist zorgen maken over mijn eigen privé situatie Super reply van kippy, die ondanks alles netjes blijft. GLIRL! ” Het hele concept van "stoer doen" lijkt me iets van 20 jaar geleden lol. Ook grappig dat je denkt een zinvolle mening te kunnen vormen als volledige outsider, had stieke…
-
Quote from StewieGriffin: “Quote from KoekieMonster: “Quote from StewieGriffin: “ krijg je ook kansloos commentaar. ” ” ” Je hebt gelukkig wel ook zelfkennis! Wanneer zie ik eindelijk eens een HoF / Top 10 slag van jou voorbij komen waar ik ook mijn kansloze commentaar kan geven?
-
Quote from Robbendinho: “Omdat (kinderachtig mannetje) ik succes wil wensen aan Kippy. Of was het al moeilijk genoeg de eerste zin te lezen voor jou? ” Mijn leesvaardigheid is prima, maak je geen zorgen. Zal waarschijnlijk beetje in de war zijn geraakt van hoe je iets kan typen, dat je direct door het te typen als incorrect bevestigd. Of is je tijd zo ongelofelijk waardeloos dat je zelfs op topics die "niemand ene moer interesseert" reageert? Voel je in ieder geval niet verplicht om op mijn thre…
-
Redelijk ver vliegen maar fijn op lager percentage gedaan, weer een top 10 slag erbij GLRB! De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-04-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Douwe Egberts [koffie] ________________________________________________ Slagschip 56.000 Interceptor 24.500 Reaper 3.100 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger Governor Scorpius ________________________________________________ Klein vrachtschip 29.988 Groot vrachtschip 3.7…
-
@Bolder, Gelukkig is t duidelijk dat t zonder respect is want zo is het ook bedoelt Ik maakte alleen ff duidelijk aan Robbedebob dat als t niemand iets interesseert, hij niet de moeite hoeft te nemen om te replyen. Alleen maar logisch toch? Verder hou ik wel van jullie allemaal hoor
-
Quote from Robbendinho: “Quote from KoekieMonster: “Bye bye, niemand zal je missen... behalve ik, zo'n fijne farm. ” Net als dat niemand zich ene moer interesseert wat jij uitspookt succes Kippy me wat je wel gaat doen ” Why bother replying then? Maak je schaars als t je niks interesseert
-
Bye bye, niemand zal je missen... behalve ik, zo'n fijne farm.
-
En nog een keer Had na-raids veel later gestuurd en Kippy kwam natuurlijk weer fijn online (erg veel online voor iemand die nu al 2x zn vloot kwijt is en net top 25 staat) voor ze aankwamen en dacht ze ff met sprongpoort ninja te kunnen slopen; gelukkig was ie lekker doorzichtig en fijn gepulled. EDIT: GLRB maar weer, kan de rss goed gebruiken Enjoy V-Mode, je schreef iets van dat privé-leven belangrijker is en dat is natuulijk waar; hoop niet dat je impliceert voorheen je echte leven verwaarlo…