Search Results
Search results 101-120 of 142.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
mooi gevlogen, was wat on oplettend geworden veel plezier met de gsjes zal ik wel rebuilden en aja merci voor de maan !!
-
gezien en gewoon erop gevlogen, ze lagen daar op zijn maan zonder deut GL@RB maar dat zal je wel doen zekers De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [LEEUW] ________________________________________________ Kruiser 500 _________________________________________ Verdediger Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ Groot vrachtschip 700 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvalle…
-
hele mooie slag met lekkere winst Def GL@RB
-
was een spio rondje aant doen en zag dit liggen, ondanks de verliezen nog een leuke winst eruit gehaald GL@RB Immortal ! je hebt 19.057 erepunten en krijgt daarom de titel `Groot Keizer`. De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 23-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [LEEUW] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 1.687 Zwaar gevechtsschip 2 Kruiser 2.251 Slagschip 1.328 Bommenwerper 100 Interceptor 150 Spionagesonde 1 ________________…
-
Quote from Abremsev: “Het gaat me absoluut niet om die bootjes maar om de smerige actie van Lex ” tja kan het blijven zeggen, ik zag 2 aanvallen van Birds aanvliegen op mijn alliantie maatje en ik dacht 2x indepence Pas toen jij het zei en ik quote "Gast the fak? Halt je nou op mijn vloot? " heb ik gezien dat ik inderdaad uw vloot mee gesloopt had anders had ik echt wel iets gezegt .
-
leuk slagje met leuke winst spijtig dat je niet alles kon ruimen def GL@RB
-
Chief Sagan GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [LEEUW] ________________________________________________ Kruiser 2.189 Slagschip 1.222 Bommenwerper 100 Interceptor 107 _________________________________________ Verdediger Chief Sagan ________________________________________________ Groot vrachtschip 41 Licht gevechtsschip 39 Kruiser 53 Recycler 15 Spionagesonde 7 Raketlanceerder 2.200 Kleine laser 300 Grote laser 34…
-
klein winstje GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 21-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [LEEUW] ________________________________________________ Slagschip 500 Spionagesonde 1 _________________________________________ Verdediger INSIDIOUS-RIPPER [F-E-L] ________________________________________________ Groot vrachtschip 32 Licht gevechtsschip 491 Zonne-energiesatelliet 35 Raketlanceerder 418 Kleine laser 388 Gausskanon 8 Kleine planetaire schildkoepel 1 …
-
veel plezier met de gsjes! Dit is allemaal begonnen vanwege 50ss en 50gv als ik het goed heb ? die IK heb neergehaald door te halten bij mijn alliantie. Trojan GL@RB
-
np en thx GL@RB en merci voor de sportieve reactie
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [LEEUW] ________________________________________________ Kruiser 1.894 Slagschip 1.125 Bommenwerper 100 Interceptor 100 _________________________________________ Verdediger Immortal [LOT] ________________________________________________ Klein vrachtschip 80 Groot vrachtschip 10 Kruiser 40 Slagschip 5 Recycler 38 Spionagesonde 62 Bommenwerper 1 Zonne-energiesatelliet 79 Vernietiger 2 I…
-
voila heb beide rappporten aangepast
-
Proficiat met je eerste hofje ! veel plezier met de gsjes @def GL@RB
-
@barcodeplayer , het puin staat bij de aanval van indepence, had het allemaal in 1 keer opgehaald , zal het nog eventjes hierbij zetten
-
Quote from Abremsev: “Maar dat jij, terwijl je mij in je vriendenlijst hebt staan ” zoals al gezegt , zag 2 aanvallen BIRDs op darklord heb er over gezien en 2 x indepence ingedachten , kan je zelfs de inchat berichten tonen om te bewijzen , maarja het is nu blijkbaar war dat ik een 'foutje' heb gemaakt door u mee te slopen ....(je zat 3 sec achter indepence ) had het pas gezien na dat jij had gestuurt, als je daarom de zwakkere spelers van de alliantie gaat aanvallen klinkt het als oorlog ?
-
hahaha, 1 ninja hit en heel de alliantie moet eraan volgens ambremsev, tja je hebt al wat gs kunnen verzamelen, pas maar op dat je niet weer ninja XD
-
had 2 dagen eerder zijn vloot ook al op de lanx, maar toen niet gevlogen, dit kon ik nu niet laten liggen ! sportieve reactie gekregen van robin ! GL@RB De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller L3XX666 [LEEUW] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.393 Kruiser 1.949 Slagschip 1.125 Bommenwerper 100 Interceptor 100 _________________________________________ Verdediger Robinblitz [DEF] ___________________…
-
om eerlijk te zijn, ik had niet gezien dat Abremsev als 2de vloot vloog; ik zag enkel 2 vloten op de lanx bij men maatje darklord niet eens gesimt of nagekeken dus sorry abremsev dacht dat het 2 maal indepence was en nu zijn we geen vrienden meer maarja alliantie gaat voor ! je hebt niet eens een lanx of je vloot vertraagd .... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Abremsev [BIRDs] ________________________________________________ …
-
darklord werd al een tijdje aangevallen door indepence en heb toch 1 van de 4 aanvallen van hem op darklord kunnen tegen houden en nog een mooie maan voor men maatje ! het puin is ook nog het vlootje van Abremsev dat er 3 seconden erna vloog De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 19-06-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Independence [BIRDs] ________________________________________________ Groot vrachtschip 100 Interceptor 131 _________________________________________ Verd…
-
oooh spartacus :o mar je hebt nu je eerste maan dat is toch nog iets! succes met rebuild @birds proper gevlogen mannen, spijtig dat ik er niet kon tussen komen veel plezier met de mooie winst