Search Results

Search results 181-200 of 222.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Koloboten boost

Flugel25 - - The Docks

* Diameter * 13.273km (232/243) * Temperatuur: * -167 °C tot -127°C * Positie: * [1:XXX:15] die velden op een plek 15 zijn al goed haalbaar mits je even je bovenkamer aan het werk zet en het onderste uit de kan haalt qua huidige mogelijkheden. Verder vraag ik me af wat dit idee verschilt met de veldenvergroters die al bestaan (tot +15 velden bij goud). Je wilt werkelijk per koloboot een hoeveelheid DM meesturen om een maar zo groot mogelijke kolonie te krijgen? Dat gaat dan echt bakken met DM k…

• Verbetering IGON

Flugel25 - - The Docks

Nu ben ik zelf een aardig onderzoeksgekkie dus ik zou dit idee zeker waarderen. Zelfs met 5x eco duurt onderzoek al lang. Het loopt daarom ook continue. Wanneer de tijden verkort worden kun je meer investeren. Opzich een prima idee gezien de lengte van de tijd en de opbrengsten er van. Zoals hierboven al is aangegeven moet je wel een juiste balans zien te vinden in de mate waarin je het sneller wilt maken. Als het opeens 3x zo snel gaat als nu dan kan dat de balans heftig verstoren. Welke balans…

• expeditie nonsens 9NX

Flugel25 - - Klachten en bugs

Gok dat het ook te maken heeft met welke uni je speelt en je aantal punten. In nieuwe servers is de kans op goede expo's lager dan uni's waar de #1 de 100M al voorbij is. Daarnaast doe je in nieuwe servers vaak max 4 expo's tegelijk. In oudere servers kan ik zelf 6 expo's tegelijk. Verwacht dan ook dat de topicstarter in een nieuwere server speelt en dan is het inderdaad een fors kleinere kans op leuke expo's

• Zie overigens wel dat mensen die al bijna 2 jaar op mijn link staan nog wel af en toe VP geven wanneer ze weer een keer gs uitgeven. Het gaat enkel om de nieuwe spelers op link. Nu zijn die VP geen vetpot, maar die kleine beetjes zouden erg prettig zijn om weer mee te sprokkelen

• Nu heb ik sinds kort weer iemand op mijn linkje. Deze heeft zo snel mogelijk stap 1 tot 4 van de tutorial afgerond en groeit dagelijks fors. bGqGVXAzSMm9xiK9CKxmXQ.png 0tAEo-WwSJ6AretFVMxcUQ.png Nu weet ik zeker dat ik aan de voorwaarde voldoe maar ik krijg geen VriendschapsPunten uitgekeerd. Dit is nu al langer dan een week zo waardoor ik toch op lange termijn interessante inkomsten ga missen. Probleem doet zich voor in zowel Taurus als Yakini. Andere servers heb ik niet getest.

• Wickedmen stopt er weer mee

Flugel25 - - Afscheidsforum

blog_169625_medium_800_w.jpg Dit vat het wel samen?

• Revenge

Flugel25 - - Ex teamleden

Revvie! Alsnog gefeliciteerd! Dat je maar een grote jongen mag worden

• Expedities speed uni's

Flugel25 - - The Docks

Quote from Wadloper: “en vmode ook delen door unispeed ” je bedoelt vermenigvuldigen met unispeed? ik ben voor in dat geval. vmode hoppen is gewoon kudt, enkel naabs die niet meer normaal kunnen spelen in een server gaan daartoe over. verder doe ik nooit echt expo's buiten momenten waarop ik toch 2h+ offline ben. wellicht dat het de moeite gaat worden wanneer ze het vaste uur verkorten. gok dat het vooral voor beginnende spelers dan een hele interessante optie gaat worden

• Technocraat

Flugel25 - - Spel

Het gaat enkel om het moment dat je je onderzoek start. Dat geldt voor zowel de actie als de officier. Daarnaast worden de actie en de technocraat bij elkaar opgeteld. ik weet alleen niet of het 25% + 25% is of eerst 25% eraf en dan van de 75% nog eens 25% waardoor het feitelijk 33% van het origineel is.

• Hoe werkt vloot productie precies?

Flugel25 - - Spel

Quote from 1123581321: “Nee. Werf uppen vanaf level 12 heeft geen zin, tijdswinst is te verwaarlozen tov nano Tijdswinst werf; 1/(1+ werf) Tijdswinst nano: 1/2^nano ” Oneens. Ik zit zelf op nano 7 met werf 15 overal. Als je beetje fatsoenlijk koloniseert horen velden geen issue te zijn en werf 15 kost nog altijd niks. Natuurlijk zijn de eerste niveaus nano vele malen meer effectief dan werf maar er komt een punt dat nano redelijk prijzig begint te worden. Nano halveert je bouwtijd, werf verlaagt…

• Zagadra

Flugel25 - - Spel

Heb het even uitgerekend: 6 min en 21 sec met kruisers 1 stelsel over bij impuls 17. Ik wil niet eens weten wat de tijd inner dan gaat worden. Dit zijn gewoon geen tijden meer voor mensen die het spel voor de lol spelen. OGame was een spel van plannen, rekenen en tactiek. Met een server als deze boeit dat allemaal geen donder meer en gaat het enkel om wie er het meeste tijd in steekt. Daar bedank ik dus vriendelijk voor. Voor de mensen die geen leven hebben en hier tijd aan willen besteden: veel…

• Yakini

Flugel25 - - Spel

Tja. De oude garde bedenkt zich wel 2x voor ze ergens starten. Een nummer 1 pompt er minimaal 100 euro in en gaat een straatlengte voorstaan terwijl deze spelers vaak 0 spelkennis/topervaring hebben. Voordat je zelf dan een beetje op gang bent in de uni en DM geen issue meer is zit je alweer in een dode uni (als die vanaf het begin niet dood is) waardoor de lol ook snel weer verdwenen is. Als ervaren speler valt er dus weinig lol en eer aan te halen in en zo'n nieuwe uni. Succes aan de spelers d…

• ogame 15 jaar

Flugel25 - - Algemeen

Dat dus. Ze gaan het vieren met een server waar ze weer extra geld uit kunnen halen. Zelf had ik gehoopt op een 15d alle officiers gratis voor iedereen, elke 15 min een veiling, 15x per dag import/export kunnen doen, 15x meer kans op DM tijdens expo's en ga zo maar door met dit soort dingen. Waarschijnlijk gaat het 15% korting op DM of pay-back worden. Iets waar we waarschijnlijk niet op zitten te wachten :')

• MiniMe

Flugel25 - - Ex teamleden

Van harte gefeliciteerd Minime!

• Bericht Ogame

Gok dat je er nog wel meer gaat krijgen. Ik krijg elk uur namelijk een bericht rond 2 minuten over het hele uur. vandaar de 7/8 berichten nu :p

• Quote from Legend.bdr: “klopt niet helemaal flugel. ik ben 4 jaar terug in DE gestart en omdat de rest ermee stopte ging mijn acca in vm.. Mijn acca weggegeven, 2 jaar later weer terug gehad en nog steeds 5k plus mensen erin. internationaal accounts mergen is wel een goed idee.. ” en van die 5k man staat minimaal 80-90% vmode of inactief. neemt niet weg dat je er inderdaad nog universa hebt die op kunnen lopen tot 1000 'actieve' spelers. Vergeleken met Nederland is dat een gigantisch verschil.

• Quote from ratje281: “gewoon overstappen naar de UK server.. Hier is het al zown lange tijd dood en de nieuwe uni's binnnen 6 maanden.. Ben sinds kort maar verhuisd naar de uk server en speel daar nu met ruim 1700 spelers, dat is volgens mij een eeuwigheid geleden dat NL die cijfers haalde ” nu heb ik minimaal 4 jaar US server gespeeld en minimaal 2 jaar UK servers, maar het is ook weer niet zo dat het zoveel beter is dan hier hoor. tuurlijk, er spelen wat meer spelers maar zijn het meer actieve…

• De tijd indicatie rechtsboven

Flugel25 - - Spel

Blijkbaar is het antwoord nog niet gegeven dus ik zal eens een poging doen. Naar mijn weten is dit een AntiGame Origin (AGO) feature die de originele tijd laat zien en de tijd wanneer je voor het laatste gefresht hebt. Handig als je wilt idlen om de zoveel tijd of iets. Niet dat idlen anno 2017 nog nut heeft, maar ik denk dat je hiermee je antwoord wel hebt.

• Veilingen Updaten

Juh, wat Knigge zegt. ik heb 10 jaar+ 1x speed gespeeld en daar alles wel gepresteerd wat je kan bedenken. 0 uitdaging, 0 beleving en dus 0 reden om er ook maar iets te gaan doen. 2x speed is gewoon het minimum met de hoeveelheid activiteit die de club hier er in steekt. verder ben ik benieuwd hoe je me zou gaan bashen aangezien er nog altijd 0 def en 0 sats op mijn account staan. :')

• Veilingen Updaten

Veiling afschaffen? Like hell no? Er zijn max 2 items per dag die ik niet heb, de rest pak je allemaal voor 1k. Niets idealers dan dat. Gewoon een kwestie van alle veilingbieders plat bashen tot ze vanzelf stoppen en je gaat dat ook wel voor elkaar krijgen. Kwestie van je uni africhten lijkt me.