Search Results
Search results 201-220 of 222.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Missie systeem
PostIk mis eigenlijk een beetje de vernieuwing van dit idee. Het is er namelijk al. De tutorial geeft je bonussen om op gang te komen. Als je de tutorial af hebt zitten je bonussen in een groter aantal punten en/of hogere topscore die je als beloningen kunt gaan zien. Uiteindelijk wil je dan nog een extra beloningsysteem er bovenop die naar mijn mening weinig zin heeft tenzij je de beloningen behoorlijk maakt. Je wilt de beloningen invoeren om meer activiteit te krijgen. Maar als je nog niet raid/fl…
-
Ogame "Mentor"
PostQuote from Alpatsjino: “Al lang geleden ben ik hier mee opgehouden, het heeft gewoonweg geen effect, kost een hoop moeite en tijd voor weinig ” Dat dus. Begrijp me niet verkeerd, ik ken ook voorbeelden waar het zeker effect heeft gehad. Wil je iemand echt wat leren dan heb je daar echter acceptatie, tijd en leergierigheid voor nodig. Het komt zelden voor dat iemand alle drie heeft. Bovendien is OGame dermate dood dat enkel de oude mensen nog blijven hangen. Nieuwe spelers vinden de game al snel …
-
Bescherming voor maansvernietiging Mag ik dan het idee opperen om manen sneller kapot te laten gaan? De balans voor het blazen van manen is naar mijn mening al meer dan aanwezig. Als fleeter heb je bij grote manen grofgeschat 45% kans dat je je sterren verliest ten opzichte van een praktische kans van 10-15% dat de maan er af gaat. Zo vanzelfsprekend is het dus niet dat je een maan blaast waardoor ik het nog moeilijker maken er van absoluut niet zal toejuichen.
-
MiniMe
Flugel25 - - Ex teamleden
PostOok jij gefeliciteerd Mini! Veel succes met je taken als SGO
-
NB4
PostAlle NAP's worden/zijn opeens OP's hehe, veel plezier NB4! Sterkte Revenge
-
Wish2Die
PostGefeliciteerd met je promotie Wish! Wat mij betreft niet meer dan terecht
-
Wish2Die
PostEn al een wens gedaan na het uitblazen van de kaarsjes? Ik denk dat ik wel kan raden wat Gefelititeerd!
-
Rey Nemaattori
PostGefeliciteerd Rey!
-
MiniMe
PostMINIME! Gefeliciteerd!
-
Rey Nemaattori
Postnog even en we noemen je opa Rey gefeliciteerd man!
-
Revenge
PostRevenge! nu kan ik je niet meer pesten omdat je trial bent
-
Wish2Die
Postveel plezier wish, ik zal support voor je bewaken
-
queen sylvia
Post5 jaar! Proficiat queen, een ware prestatie
-
Revenge
Posteen nieuw draadje? toe maar welkom terug groentje, stiekem heb ik je wel gemist in het team
-
Ik kwam deze tegen, kan verwarring opleveren bij spelers: planeetnamen aanpassen --> 'Planneetnamen MOETEN bestaan uit hoofdletters en kleine letters en cijfers.' Met andere woorden: een planeetnaam als Kolonie of Hoofdplaneet is illegaal omdat er geen cijfers in staan? misschien even handig om hier 'of' van te maken
-
UniverseView
Posteen top tool gebruik hem nu enkele maanden en voor een fleeter is hij echt ideaal thanx Warsaalk voor deze tool!
-
MiniMe
PostSucces met je trial! pak die usertjes maar flink aan