Search Results

Search results 21-40 of 222.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Caspertvanmierlo: “ben benieuwd waarom Skolp de oorlog er op heeft gezet. Als ik mag gokken, zal de 'veiling' wel de aanleiding zijn geweest van de oorlog ” Ik gok vooral aandachtstekort.

• Perma aanvalst warning

Flugel25 - - Spel

Quote from Bolder: “Spelbederf, wat moet je als de nummer 1 met full fleet elke keer vliegt, al stuur je een berichtje, en alleen def sloopt omdat alles weg is.. Tja die zou je dan een rec op zijn dak sturen voor een uurtje of zo. Och, alles in raketjes steken en trossen los dan maar ” Daarom moet je als topspeler ook gewoon geen def hebben. Heerlijk om de complete machteloosheid te zien als zelfs ipr al geen effect meer hebben :') Het feit dat je spelers dan dwingt echt te vliegen op je ipv op …

• ach, desnoods main verplaatsen naar zijn inner en de fun is weer voorbij :') zelfs met de 5 grootste vloten buiten TROL in AGS sla je bij vrijwel alle TROL leden nog geen deuk in een pakje boter. Toch wel respect voor het proberen. Er zijn er maar erg weinig die uberhaupt maar iets durven doen tegen de hogere spelers.

• Fidis is vandaag gestorven,

Flugel25 - - Klachten en bugs

Quote from Supermercado: “Van de 21 mensen die hier hebben gereageerd is er 1 die wil beweren dat de rest het niet snapt... Shure.. Gozer ga lekker in de zandbak spelen Had ik al gezegd dat het een leuke slag is geworden? ! ” Of de rest reageerde gewoon sarcastisch omdat ze dachten dat het om een troldraadje ging... Ik dacht in eerste instantie ook dat de topicstarter enkel wat aandacht wilde... Begin steeds meer het idee te krijgen dat hij serieus is. Dat je een punt wilt maken dat topspelers s…

• Fidis is vandaag gestorven,

Flugel25 - - Klachten en bugs

Eigenlijk zou het ook gewoon niet moeten kunnen dat in een ranglijstspel mensen beter zijn dan de rest... Ik stel dan ook voor om heel OGame communistisch te maken. Alle topspelers moeten gewoon hun grondstoffen naar lagere spelers sturen totdat alles weer gelijk is. Lijkt me een prima spelgedachte waar je bakken met spelers mee gaat trekken. Laten we elkaar dan ook niet meer aanvallen natuurlijk, want daar kunnen ook mensen door stoppen.

• Wie reageert er na jou?

Flugel25 - - Thuisplaneet

nope, het is een andere Vogel ik heb het volste vertrouwen in @Kaj

• Top initiatief! Een meet is zeker altijd leuk. Helaas valt het voor mij precies in een periode dat ik niet kan.

• Maar weer eens een teken van leven geven. Act op maantje, nergens anders act dus maar meteen gehangen. Prima resultaat denk ik zo On 17-04-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker Flugel25 [TROL] ________________________________________________ Battlecruiser 50.000 _________________________________________ Defender ScarryCat ________________________________________________ Large Cargo 2.738 Deathstar 47 _________________________________________ After the battle ... Attacker Fl…

• Antwoorddraadje Paaswedstrijd!

Flugel25 - - Algemeen

75

• Vogel!

Flugel25 - - Ex teamleden

Een andere vogel die GO wordt gelukkig Knigge, veel succes met je trial!

• Ik mag toch hopen dat dit een grap is? Zit ik dan met hypertech 20 waar geen mogelijkheid meer voor is om het naar beneden te halen om de brandstofkosten te drukken... Even lekker 170% vliegkosten zonder dat je hier van te voren over nagedacht kunnen hebben. Hoe gaat GF daar mee om? Nu weet ik het antwoord al: stik er in. Gewoon enorm jammer dat ze niet gewoon de 5% capaciteit terugschroeven naar een 2/3% ofzo ipv een extra feature toe te voegen waarin je gewoon keihard genaaid wordt als fleeter…

• Ruimtewerf

Flugel25 - - Spel

Qua kosten/opbrengsten zou ik ruimtewerf niet verder bouwen dan niveau 7. Quote from Mogul Lagoon: “Quote from Wish2Die: “De energie is enkel een bouw vereiste, niets meer en niets minder. Dus inderdaad net zoals met graviton. ” Ik heb maar 38 energie, maar kan wel gewoon niveau 2 en 3 bouwen? Zou normaal 312 energie nodig hebben? ” Gok dat je kijkt naar je energie die je over hebt na gebruik van je mines. De bouwkosten gaan over de totale energie die je planeet kan creeeren. Bij je grondstoffen…

• Toch wel respect voor skippy om ook op de hogere rangen te durven vliegen. Nu was het puin aan huis leuk meegenomen. Maar het feit dat er na maanden weer een rood lijntje te zien was is ook weer even wennen. Rebuild ze iig! Have fun met de winst RR

• Verbrandingsmotor

Flugel25 - - Spel

Quote from Alpatsjino: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Hyperruimtetechniek zorgt niet voor de snelheid van de recs, dat is de hyper motor. Het maakt niet uit in welke uni je speelt, hypermotor 15 is redelijk af te raden, omdat de kosten in dit tijdperk niet opwegen tegen de return. Impuls 17 zou daarin een betere investering zijn. Verbrandingsmotor uppen kan nooit kwaad. Je bent in dit stadium ( nr1 around 350k punten? ) toch nog niet aan het denken voor speedo recs. Elk level verbrandingsmotor…

• Verbrandingsmotor

Flugel25 - - Spel

Mijn advies is vooral om je onderzoek in balans te houden met je puntenaantal en de leeftijd van de uni. Zelf hanteer ik ongeveer 20-25% van je punten in onderzoek als graadmeter. Uiteraard is Astro hiervan het grootste puntenaantal. Voor de rest van je onderzoeken is het gewoon zaak ze rustig te laten lopen. Wanneer je de 100m+ punten voorbij bent en je mines van een aardig niveau zijn kosten bepaalde onderzoeken vrijwel niets meer terwijl deze op een 100k punten nog peperduur waren. Hoe hoog e…

• Merge van Fidis

Flugel25 - - Algemeen

100 actieve spelers is voor NL 2019 begrippen een fors aantal actieve spelers inderdaad. De vraag om een merge is ergens wel logisch als je vroeger met duizenden actieve spelers hebt gespeeld. Die tijd ga je echter nooit meer terug krijgen. Ik ben ook van mening dat een merge niet het juiste antwoord is voor meer activiteit. In de eerste 2 a 3 maanden heb je nog wat leven, daarna is de gemergde uni vaak doder dan dat het voorheen was. Er stoppen vele malen meer mensen bij een merge dan dat er do…

• Prioriteit DM soorten omswitchen

Flugel25 - - The Docks

Quote from ReformeD: “Het effect zal zijn dat alle nieuwe account die aangemaakt worden en bevestigd (want na bevestigen krijg je DM), dus dan krijgen we een melkweg die vol ligt met itjes met 10k metaal en 10k kristal. Het automatisch verwijderen van accounts is er met een reden ingemaakt. De reden dat er een uitzondering op is, heeft volgens mij te maken met Duitse wetgeving die stelt dat zodra er nog 'geld' op een acccount staat deze niet verwijderd mag worden, er is immers voor betaald. Over…

• Dat het simpelweg niet meer te begrijpen is slaat nou precies de spijker op zijn kop. Een keer een d of t fout zetten zul je mij echt niet over horen, maar als je reacties gewoon compleet onbegrijpbaar zijn of 4/5x moeten worden doorgelezen om er uberhaupt wat van te begrijpen dan besteed je er toch gewoon geen aandacht aan? Dat Nickjuh er niets aan kan doen vind ik dus persoonlijk onnzin. Lees je reactie nog even snel door voor je hem post en je hebt dat probleem niet lijkt me? Als je dan zelf …

• Prioriteit DM soorten omswitchen

Flugel25 - - The Docks

"Klant is toch koning" Dit gaat bij alle bedrijven zo op, behalve bij GF heb ik het idee :') Idee is oprima vanuit speleroogpunt. Maar voor GF gaat dit ten alle tijden geld kosten waardoor je eigenlijk al blind een streep door dit idee kan zetten. Beetje hetzelfde idee als DM koppelen op lobby account in plaats van speelaccount. Vanuit speleroogpunt fantastisch, vanuit GF oogpunt kost het geld dus gaat het er gewoon niet komen. Als er in de afgelopen jaren iets is gebleken dan is het wel dat GF …

• Quote from Legend.bdr: “Speciaal voor nick maar een keer weer inloggen. Flugel het is ook al eerder geroepen dat je een oelewapper bent die alleen maar over zijn nederlands kan trahstalken ipv bij te dragen aan het onderwerp. je wordt niet geloofwaardiger als je punten en komma's gebruikt of correct nederlands.. het gaat om de inhoud.. dat is iets wat je niet hebt denk ik. persoonlijk vind ik dat je het zelf in de gaten kan houden DM, maar het kan wel eens handig zijn dat er een e-mail gestuurd …