Search Results

Search results 41-60 of 222.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Deurwaarder: “@BeLikeMe, het zou echt al een heleboel helpen als je normaal Nederlands typt, met leestekens en dergelijke. Door je warrige taal ontstaat er verwarring over wat je precies bedoelt. 1) teamleden verwijderen geen accounts 2) DM op een account bestaat uit 2 delen, gekochte DM en gratis DM. Het spel maakt eerst gekochte DM op als je deze uitgeeft. Het kan dus best dat er nog DM op je account staat, maar dat dit account toch wordt verwijderd na 35 dagen inactief. 3) Het vers…

• Wie reageert er na jou?

Flugel25 - - Thuisplaneet

Revenge is lui, ik zeg dat Kaj een stuk oplettender is.

• Zo, bij deze de nieuwe #4 AGS van Pegasus. Pom was toch wel de laatste grote hit die te maken was buiten de vmode accounts. Zodoende hielden we hem heel af en toe een beetje in de gaten. Drie dagen terug nog maar eens gekeken wat er lag. Aangezien er RIP's waren bijgemaakt nog maar eens aan het simmen gegaan wat een 1.2b winst gaf na aftrek van de vliegkosten. Zodoende maar eens een balletje opgegooid bij de overige TROL leden. Gezien pom zijn online tijden was een gaatje vinden om de volledige …

• Revenge

Flugel25 - - Ex teamleden

Je bent en blijft ook een gekke belg eh Revvie Succes dan maar met je trial, al zal dat geen probleem worden voor jou

• Discussie: Mogen farm accounts?

Flugel25 - - Algemeen

@paul-maximilianus ik heb uiteraard geen idee waar je het over hebt. Al is je genoemde lijstje niet correct, dat kan ik wel verklappen. Verder wel een interessant idee. Je kunt dus een accounts aanmaken waar je in plaats van éénmalig een 10m gs echt pushen maandelijks honderden miljoenen extra kunt krijgen zonder dat het direct tegen de regels is doordat het in een grijs gebied valt? Dat er nog nooit iemand op dit idee is gekomen! Dat lijkt me vooral in dode servers interessant. Blijft natuurlij…

• Om de grootste uber-ogamer maar te quoten: "Welke malloot gaat op nieuwjaarsnacht nou ogamen :p" Verder wel kek hitje, enjoy de winst enzo

• Idee voor graviton

Flugel25 - - The Docks

Het blazen van manen wordt daarmee wel fors aantrekkelijker waardoor je wel meer dynamiek in het spel gaat krijgen. De vraag is echter hoeveel mensen hier daadwerkelijk op zitten te wachten. Fleeter is een uitstervend beroep in dit spel en de meeste klikken liever nog enkel mijntjes aan. Die categorie spelers zit waarschijnlijk niet te wachten op het makkelijker maken voor fleeters om hun vrachtervlootjes sneller zichtbaar te maken voor fleeters. Bovendien is in je voorbeeld van 10.4% naar 27.8%…

Yes, @Revenge maar weer

• Deut gezocht

Flugel25 - - Handelswaar & Diplomatie

Kijkend naar mijn doelen voor de komende maanden ga ik wel wat extra deut nodig hebben ondanks een forse eigen productie. Ratio's: 50m-100m: 2.3-1.3-1 100m-500m: 2.4-1.4-1 500m+: 2.5-1.5-1 Eigenlijk altijd wel genoeg gs op voorraad en, op werkdagen, vaak wel hele dag door online voor snelle levering. Interesse? pm ingame aub: Flugel25

Nope @Knigge krijgt een nieuwe kans

• vlootontsnapping

Flugel25 - - Spel

eervolle vloten ontsnappen nooit, wellicht dat het daar aan ligt? ook al zat je op 1:25, zolang je eervol bent boeit dat allemaal vrij weinig.

• vlootontsnapping

Flugel25 - - Spel

Plus een target kan ontsnapping ook in zijn geheel uitzetten natuurlijk. :')

• Behoorlijk irritant inderdaad... Maar volgens mij is dit niet de eerste keer dat zoiets voor komt?

• Lu koekjes

Flugel25 - - Ex teamleden

GefeLUciteerd! (iemand moet hem een keer maken)

• i I v na de merge

Flugel25 - - Spel

Geen idee hoe codes werken. Maar een simpele VLOOKUP formule met de oude uni's en gemergde uni's in een database had dit al bijzonder snel kunnen laten zien. Enige ellende is dat die oude uni's nu dus weg zijn waardoor je die optie niet meer hebt :') Kan zo nog een paar top i'tjes doorgeven die nog vmode staan wat ze niet zouden moeten, maar gok dat tips van spelers geen geldige reden is om ze uit vmode te halen?

• i I v na de merge

Flugel25 - - Spel

Ondertussen zie ik een hele hoop i'tjes uit vmode, aardige winsten op kunnen halen. Een mooie ontwikkeling als fervent i'tjes raider, al zie ik nog niet alle i'tjes uit vmode die zouden moeten. Door een gebrek aan een sociaal leven overdag ken ik iets teveel i'tjes uit mijn hoofd, zo zie ik er nog een paar in vmode zitten die voorheen niet in vmode zaten. Is dit correct? Komen deze nog uit vmode? Zo ja, per wanneer?

• Quote from monfy: “Quote from Flugel25: “Tja, geduld en uitdaging is iets wat steeds meer wordt weggenomen uit dit spel. 12x onderzoekspeed hebben we nog niet gehad... Daarmee wordt ook onderzoek nog maar eens makkelijker gemaakt. Meteen de reden dat je mij (en vele andere oude rotten) niet meer zult zien starten. Waar is de voldoening van het opbouwen van een mooi account als het in no-time met extreme specs kan? ” Een nieuwe uni heb je juist weer een uitdaging en is er de eerste maanden genoeg…

• Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Firemaster: “Zoveelste uni, zoveelste X zoveel boost qua vloot of eco of whatever.. wanneer weer een plain simple 1x 1x 1x uni zoals de goeie ouwe tijd? ” Die zal vermoedelijk nooit meer komen, want met de gewenning en de luxe die spelers nu een lange tijd hebben ervaren in speed, zal er niet veel beginnen in een ouderwetse 1x speed uni. Waarom 5 jaar erover doen om astro 19 te hebben en 50 miljoen gs productie per dag, dan er in een 7x eco het binnen 3…

• 0 tot 5000

3676 ook maar eens meehelpen dan

• Boosters ruilen binnen alliantie

Flugel25 - - The Docks

Als ik een gouden werf/gebouw/onderzoeksbooster kan traden voor een 30% deutbooster dan is dat gewoon pushing inderdaad. Met een deut 40 op een plek 15 met 5x eco zit daar ruim 25m veilingwaardewinst op over een week. Dat zijn dus best forse bedragen. Bij 7x eco zou dat 35m veilingwaarde zijn wat nog snel op kan lopen aangezien deut 42/43 met 7x eco op termijn geen uitzondering meer gaat worden. Ik ben voor hoor als dit legaal gaat worden, regel dan wel wat accountjes die mij van 30% boosters ku…