Search Results
Search results 141-160 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Spacefighter: “ik speel vanilla op mijn desktop. Sinds een van de meest recente updates komt er een extra informatie box boven het voorwerp waar je overheen "hovert" die niet weg gaat als je naar boven gaat. Wat me nu veel gebeurt is dat ik geen hoeveelheden kan invullen bij de kleine en grote vrachtschepen doordat deze box het input veld blokkeert. Je gaat automatisch over de spio of recycler heen vanuit de verder knop. Het is gewoon irritant, ervaren mensen dit ook? Kan dit er weer …
-
Inactivity script vragen
Independence - - Algemeen
PostOplossingen; geen… In eerste instantie konden ze over gezet worden. Echter door de uitstel van versie 8 is er gezegd dat iedereen gewoonweg moet wachten. Mergen kan pas zodra, lees, wereldwijd V8 klaar is… DM overzetten… Ook hierin moet ik een negatief antwoord geven……. Soz. Ben onderhand gewend om eigenlijk “altijd” t slechte nieuws te brengen xD
-
Inactivity script vragen
PostQuote from Wish2Die: “Ah kijk. Dan ga ik uit van 2 maanden en dan klaag ik daarna wel als het tegenzit, bedankt Independence. ” Ik heb wel al te horen gekregen dat 2 maanden, kans om deze deadline te halen klein was….
-
Inactivity script vragen
PostDan bij deze de grote schatting: 1 a 2 maanden. Mits er niks tegen zit….. :p
-
UniverseView
PostUniverse view etc worden niet goed bijgewerkt adv Ogame versies. Meerdere add ons lopen hierdoor achter. Reapers kan je zelf toevoegen met de puin api daarvan
-
Inactivity script vragen
PostQuote from Wish2Die: “Is er wel een schatting van hoe lang het zal duren tot alle servers geüpdatet zijn? Ik vind het namelijk wel een beetje zorgwekkend dat accounts met betaalde DM nu eigenlijk gewoon een soort van 'tijdelijk' (hopelijk?) verdwenen zijn. ” Is mij verzekerd dat de accounts niet zullen verdwijnen. Maar een schatting geven, @Wish2Die, je kent GF toch? :p Daar durft de CoMa geen uitspraak over te doen; evenals ikzelf niet! Ik hoop voor alle betrokkenen zo snel mogelijk ofcourse!
-
Goed gedaan en vlot gezien... Die activiteit van jou kan ik niet bijbenen! O.o
-
Dan merk je dat je geen IC en ss hebt. Zelfs hier kon ik niet in 1x door heen komen xD Defender gemengde gevoelens, wou IPR gooien enzo? Toch sportieve reactie verder De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 05-06-2021 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [STONKS] Wapen 140% - Schild 130% - Pantser 150% ________________________________________________ Licht gevechtsschip 82.040 Zwaar gevechtsschip 6.907 Kruiser 9.980 Slagschip 66 Interceptor 48 Pathfinder 235 _________…
-
Rang 3 quaoaoaoaor
PostQuote from fearlessz: “Al enig vooruitzicht wie dit account mag overnemen? I am ready for it ” excuus voor de late reactie! Acc staat momenteel op “hold” en blijft eerst nog onder mijn toezicht.
-
Beloningen
PostQuote from Freakertje: “Quote from Bolder: “Quote from Independence: “Dit dus. ” Dit dus plintene**kers..Gewoon zorgen dat het werkt, daar krijgen jullie dik voor betaald.. ” Zo, interessant dat je dit weet! Vertel eens, hoeveel krijgen ze dan betaald? ” Paar coupons per kwartaal letterlijk. Dus de interpretatie van “dik” is dus erg ruim ][Lord][ [05-06-21 rond 11:55 uur] Pre-warn voor off-topic, geldt ook voor teamlers.
-
Beloningen
PostQuote from Freakertje: “Volgens mij moet er juist een vinkje aan gaan, maar goed... Waarschijnlijk is er wel bekend dat de eerste uren bepaalde aanvalsopdrachten etc. nog niet lekker werken. Probeer het na 18:00 nog eens. ” Dit dus. Had standaard al mailtje cq berichtje gestuurd naar Gf
-
Beloningen event
PostHi! On Friday 4th of June the next reward system event will start. In the already existing servers it will start at 14:10 server time It ends on 18th of June at 14:10 (for servers already opened it is server time, for new servers it is CEST). We will have 5 tiers. The daily tritium cap is 1200 (plus 20% if all officers and commander are active). Tritium needed per tier: 1. 2500 2. 5000 3. 7500 4. 10000 5. 12500
-
Rang 3 quaoaoaoaor
PostRang 3 quaoaoaoar. Na m’n dikke ninja tegen Jenske in vm gegaan. Nog genoeg vloot aanwezig en impuls 15 draait. Genoeg Gs nog liggen (300-400mio?) Rang 3 militair/onderzoek/eco
-
Inactivity script vragen
PostAdditionele informatie: Alle accounts die in de graveyard servers nu zitten door de inactiviteits script zullen niet eerder zichtbaar worden dan dat ALLE servers wereldwijd versie V8 hebben. Dit zal nog wel een tijdje duren.....