Search Results
Search results 61-80 of 280.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Het 'wat als'- spel
Plofkop - - Thuisplaneet
PostMet al je multi-accounts inschrijven voor maximale profits natuurlijk! Wat als degene voor je in de rij bij de supermarkt 1 euro tekort komt?
-
Quote from Zaphod Beeblebrox: “Niet op reageren fire, er komt toch geen nuttig woord uit! En kom op he jongens, beetje interpunctie is wel zo fijn... ” Quote from fire rain: “het versterkt niks als je iets in het Nederlands zegt en dan nog herhaald in het Engels dus gast klaar nu ga lekker verder met je wie reageert er na je etc ben klaar met jou dus gun de volwassenen tijd om een oordeel te geven aan deze slag ” Quote from fire rain: “heerlijk dit doe meer als jou bij nader inzien dat doe ik al…
-
Quote from Lownub: “Als spelers zo laf en laag zijn om dit te doen is dit dan niet een slag met voorkennis? ” Nee? Online statussen doorgeven mag ook gewoon. Die status heb je niet meer als iemand niet meer in je alliantie op vriendenlijst zit. Alliantieleden crashen mag ook gewoon (hoewel dit natuurlijk erg op pushing zal lijken). Als een lager gerankte speler doorgeeft hoelaat zijn vloot precies terugkomt, dan kun je spreken van voorkennis. En dan nog is het maar de vraag of je om die kennis g…
-
Het is altijd al de ongeschreven regel dat je mensen niet gelijk aanvalt na het kicken uit alliantie of vriendenlijst. Deze ongeschreven regel is er ook voor handelen, moeten we daar dan ook gelijk een officiële regel van maken? Je kan ook zeggen dat je gewoon je vloot moet saven? No save = no fleet kun je ook als ongeschreven regel zien. Als de GO ziet dat jij je vloot vergeet te saven 1 nachtje, dan wordt de vloot dus verwijderd? Dit is niet iets wat in de regels thuis hoort, het is op elke og…
-
Quote from fire rain: “wou niet reageren maar damnn he dit is gewoon echt triest wist dat playbook kansloos en triest speelt maar dit slaat alles hij heeft rewind een ninja gegeven ik vindt het mooi mja oke voor jullie is dat niet netjes natuurlijk een normale allie had hem er dan gelijk uitgetrapt na uitstel van reactie je gaat niet iemand uit je eigen allie een ninja geven maar nee wat doet playbook we plannen eerst een dag om hem te slopen en houden hem lekker aan het lijntje echt skills jong…
-
niet liegen Trucker. We hebben na jouw hit op je ex-alliantiegenooit (geologist polaris van je vroegere alliantie) de interen pagina aangepast en heeft HT je een bericht gestuurd dat dat is aangepast en dat zij een NAP met ons hebben. Ook heb ik net al meerdere screenshots voorbij zien komen van ingame pm's naar jou toe over de kwestie ninja op 2k rips.
-
Was gezellig jongens! En wat is 80% puin toch heerlijk Niet vergeten dat het wing-lid wat die zelf had gecrashed in precies dezelfde alliantie zat samen met trucker en diegene waar die 2k rips ninja was. Trucker, succes met wat je gaat doen. Je hebt nog steeds de dikste mines van de uni!
-
Quote from paul-maximilianus: “Quote from Plofkop: “Quote from paul-maximilianus: “Aka mij zie je never nooit meer in een nieuwe uni zonder handelaar. ” Omdat het anders te eerlijk is?Ik ben wel voor een poll! Als er een optie handelaar met vaste waarden en beperkt aantal keer dat je hem kan gebruiken komt dan vink ik die wel aan ” Nee, heeft niks met eerlijkheid te maken maar met speelbaarheid.Vroeger toen er 5000 spelers waren kon je via andere spelers wel ruilen, ook als je niet in een allian…
-
Quote from paul-maximilianus: “ Aka mij zie je never nooit meer in een nieuwe uni zonder handelaar. ” Omdat het anders te eerlijk is? Ik ben wel voor een poll! Als er een optie handelaar met vaste waarden en beperkt aantal keer dat je hem kan gebruiken komt dan vink ik die wel aan
-
Wie reageert er na jou?
Plofkop - - Thuisplaneet
PostRewind slaapt nog wel. Ik gok op Klapstoel
-
[TOT: 206.004.000] Fire rain vs. BlackHawk [Ex Play] (A: 19.894.000, V: 186.110.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostQuote from fire rain: “niet teveel naar die overloper luisteren lownub lol tuurlijk 1% droom verder plof maar ga nou maar lekker stoer doen met je vriendje ik kots je uit als dat nog niet duidelijk was ” Ik snap dus nog steeds niet waar je haat naar mij toe opeens vandaan komt? Puur omdat ik in een spelletje naar een groep ben overgestapt met mensen waar ik meer contact mee had dan de overgebleven mensen in mijn alliantie? Omdat ik je niet snel genoeg een a4'tje uitleg gaf terwijl ik midden in d…
-
[TOT: 206.004.000] Fire rain vs. BlackHawk [Ex Play] (A: 19.894.000, V: 186.110.000)
Plofkop - - Hall of Fame
PostQuote from Lownub: “vind het toch wel geinig dat 1 persoon een hele uni gek kan maken, lekker bezig fire! ” Denk meer dat het is dat Fire dat denkt. Succes met het herbouwen van deze 1% van je dagopbrengsten!