Search Results

Search results 281-300 of 681.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Jillian: “Quote from Anuvinda: “Quote from Jillian: “Quote from doedelss: “jongens waar blijven jullie het toch maar halen. Verschroot alles en ga minen probleem opgelost . 1k gv per planeet en 5min online samen halen nog eens 5min online saven en zie je morgen. ” Indestructible 23.006.513 (97.1 %) Indestructible 58.325.320 (89.4 %) Doen we al! ” AmateurSikre 15.506.728 (99.2 %) ” TEACH ME SENPAI ” Gewoon 0 def bouwen en je vrachters laten crashen

• Quote from Jillian: “Quote from doedelss: “jongens waar blijven jullie het toch maar halen. Verschroot alles en ga minen probleem opgelost . 1k gv per planeet en 5min online samen halen nog eens 5min online saven en zie je morgen. ” Indestructible 23.006.513 (97.1 %) Indestructible 58.325.320 (89.4 %) Doen we al! ” Amateur Sikre 15.506.728 (99.2 %)

• Quote from Freakertje: “Wanneer er een self destruct plaatsvindt, tevens de volgende kansen: 10% kans op meevliegende vloot/ bijstaande verdediging vernietiging 1% kans op maan / planeetvernietiging, alwaar de ster gestationeerd was 0,1% kans op een complete zonnestelsel vernietiging 0,01% kans op een complete Melkweg vernietiging 0,001% kans op een complete universum vernietiging 0,0001% kans op een complete Ogame vernietiging 0,00001% kans op een complete internet vernietiging 0,000001% kans o…

• Ik vind ook dat RIPS die achter def liggen en functioneren als def ook een 70% kans moet hebben om gerebuild te worden

• Mensen tonen die online zijn

Anuvinda - - Ideas Planet

Quote from Legend.bdr: “Dus omdat iemand een idee hier neerzet moet ik hier positief op reageren of meedenken? misschien nadenken voordat je iets post. (niet dat dit jou post is) maar, waarom denk je dat je de status van andere spelers niet kan zien? Als je dus de naam van iemand die online is daar ziet staan en je spot iets van iemand die niet tussen de lijst van mensen staat, dan is die dus off. Misschien een keer leren hoe je kan zien of mensen on of off zijn.. zo lastig is het niet, maar bli…

• Mensen tonen die online zijn

Anuvinda - - Ideas Planet

55grd2.png Ik zie wel altijd staan dat er mensen online zijn, maar ik weer nooit wie. Misschien een idee om een lijst te maken met wie er allemaal online zijn

• Gewoon een uni openen met +100 velden en hopen dat je daar ooit naartoe mag mergen

• Als Hyperion te traag is, dan heb ik ook nog wel een inactieve miner in Gemini met een slordige 40m punten

• Quote from Hysteria: “Beetje jammer dit...worden er cadeautjes geregeld ....enige wat jullie er voor moesten doen was een foto maken en mij laten zien met tasjes op het hoofd en een mat voor de ...... maar helaas..... ” Als jij er de volgende meet bij bent dan kunnen we wel wat regelen

• Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Anuvinda: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Anuvinda: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Anuvinda: “Met "niet voor niet" bedoel je geld? Of een ander account? ” een leuke inactieve miner ofzo, of bied maar iets wat je hebt liggen ofzo, maakt mij allemaal niet zoveel uit ” Ik ben de nummer 14 in hyperion met al mijn planeten in 1 stelsel ” hyperion ben ik juist gestopt vanwege de trage speed...Quote from Hysteria: “Kom in pega @Klapstoeltje , dan …

• Quote from Wil-Krikke: “had een dag van te voren valys moeten bestellen. op de dag zelf lukte dat niet! en werk gever gaf geen vrij anders was ik ziek! en was ik gekomen Hoop dat het gezellig was waar zijn de Fotos te zien ? ” Is onze privé groepsapp van de mensen die aanwezig waren

• Quote from Klapstoeltje: “Quote from Anuvinda: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Anuvinda: “Met "niet voor niet" bedoel je geld? Of een ander account? ” een leuke inactieve miner ofzo, of bied maar iets wat je hebt liggen ofzo, maakt mij allemaal niet zoveel uit ” Ik ben de nummer 14 in hyperion met al mijn planeten in 1 stelsel ” hyperion ben ik juist gestopt vanwege de trage speed... Quote from Hysteria: “Kom in pega @Klapstoeltje , dan kun je mij makkelijk vinden voor het spammen van foto…

• Quote from Vliegende Hollander: “Meet wat geslaagd jongens (en meid), Persoonlijk vond ik het jammer dat @Wil-Krikke niet gekomen is, de locatie was immers rolstoel vriendelijk. ” Ik kan dit beamen. Fijn om ook eens naar een locatie te komen waar ik niet beperkt ben

• Quote from Klapstoeltje: “Quote from Anuvinda: “Met "niet voor niet" bedoel je geld? Of een ander account? ” een leuke inactieve miner ofzo, of bied maar iets wat je hebt liggen ofzo, maakt mij allemaal niet zoveel uit ” Ik ben de nummer 14 in hyperion met al mijn planeten in 1 stelsel

• Met "niet voor niet" bedoel je geld? Of een ander account?

• Quote from Wish2Die: “Wel grappig dat sommige mensen hier wel als een gek reageren maar dan niet daadwerkelijk komen naar meet. Zo intimiderend is Space niet hoor. ” Spreek voor jezelf. Ik heb Space ooit geblindoekt een beer van een vent zien overmeesteren in het trappenhuis van een flatgebouw.

• bijdrage

Anuvinda - - Klachten en bugs

Wil dit zeggen dat ik al mijn oude fluffs tijdens het weerwolven niet meer kan teruglezen?

• Oh, zit ik bij de echte Davy in de alliantie?

• Goed Geregeld Gameforge

Anuvinda - - Algemeen

Hey Kreela kom je ook naar de meet?

• Ik mag je niet, maar van dit soort dingen kan ik ook altijd genieten. En wat is 10 euro nou