Search Results
Search results 301-320 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mag in Nederland ook gewoon. Geen idee waarom er nu opeens zo moeilijk over wordt gedaan ~HT | Het is niet dat er moeilijk over wordt gedaan. Het is het proberen op het randje van de regels het spel te spelen en met elk overgaand oog er een stap bij te doen over de rand. [TOT: 14.000] Sovereign Radiation [A-A] vs. Kreela [A-A] (A: 0, V: 14.000) Dit is wel een voorbeeld waarin je aanhaalt waar Kreela vele malen hoger stond waarschijnlijk. Hij is ook zo een 'self-proclaimed' prOgamer.
-
Oude berichten
PostKlopt, nu heb ik bijvoorbeeld geen bewijs als iemand hoger gerankt dan mij die in mijn vriendenlijst staat (en dus mijn ontijden kan zien) me aanvalt
-
Aangezien het blijkbaar pushing is als je lager gerankte spelers aanvalt die in je vriendenlijst staan en het bestraft kan worden met een ban: Aldus de admin Wil ik iedereen er op wijzen dat de nummer 1 van Hyperion zich met dit soort praktijken bezig houdt. Ik heb de slag allang niet meer in mijn inbox staan, maar de chat spreekt voor zich Als ik van tevoren wist dat het pushing was, dan had ik Fokke allang gerapporteerd *KNIP* Hij had me direct na de slag uit zijn vriendenlijst gegooid, dus hi…
-
Join n00dles
PostQuote from GGMM: “Quote from L.J.E: “Quote from L.J.E: “Plaatjes van bier.. verwacht op zijn minst wat plaatjes van wat *KNIP* ~HT @19-05-'19 ~07:10 | Dit is gewoon respectloos jegens vrouwen. Waarschuwing gegeven, daar dit zeker niet het medium is hiervoor. ” Lol, je kan ook overdrijven. Maar haal je paard maar van stal. Witte ridder HT to the rescue ” sow koekoek ” Nu wil ik weten wat hij zei. Het moet vast veel erger dan "ontmaagden" zijn
-
Wat doet hij dat tegen de spelregels is dan?
-
Helemaal mee eens. Wel jammer dat je hem daarna kickt
-
Kaj
Anuvinda - - Ex teamleden
PostQuote from GGMM: “Quote from Rdet: “Quote from GGMM: “Quote from Knigge: “Quote from davyyyh: “waarom ben jij GO ” Waarom ben jij geen GO ” Waarom ben ik geen GO ” Omdat, daar niet genoeg steun voor was. ” Lekker man ” Gewoon proberen. Anu namen ze ook aan.