Search Results
Search results 661-680 of 681.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Jij was pip toch? Ik heb nu opeens een Vibezz in mijn friendlist staan. Dus heeft wel degelijk een zijn naam veranderd dan
-
Anders wil ik hem nog steeds
-
Chat berichten
PostIk merk nu dat ik hier ook last van heb haha
-
Chat berichten
PostBest wel lage techs voor iemand met zo'n vloot
-
Whatsapp WW
PostJa lijkt me leuk
-
Maximum berichten
PostHeb je er niet toevallig al 50 verzonden?
-
Quote from redstar: “toch grappig dat er niet gereageerd wordt op het feit met de mensen die niet op het forum zitten of er zelfs wel op zitten maar dit nooit hebben gelezen .... ” Als het goed is ben je akkoord gegaan met de algemene voorwaarden (agv) toen je het account aanmaakte. Dat je die vervolgens niet hebt doorgelezen is je eigen schuld. Dit stukje
-
Veilingen Updaten
PostTiesto, voor noobs zoals jij is er de Import/Export. Daar kun je 1 maal per dag je booster ophalen voor vrijwel niets.
-
Ogame "Mentor"
PostQuote from Picker: “Twijfel nog tussen jou en Anuvinda. ” Ik wil je best wat tips geven over hoe je het snelst gecrasht kunt worden
-
Anuvinda, professioneel miner, meldt zich. 1 keer speed is voor mij gemaakt. Mine al een tijdje in Ursa. Heb daar net de 5 mill punten behaald, maar heb de grote fout gemaakt om niet al mijn planeten in 1 stelsel te gooien. Dit heeft als gevolg dat het afroamen van mijn planeten soms 5 uur duurt. Heb een tijdje in Vega gespeeld, maar dat ging me iets te snel. Heb je gravi?
-
Check mijn CV: Top 10 slagen op mijn naam: Beste Top 10 slag evah Een na beste Top 10 slag ooit Hofjes enzo Recent hofje Oud hofje AGS ervaring: Met Elf
-
Als hij nog niet weggegeven is heb ik ook wel interesse
-
Meeting Ogame.nl
PostQuote from Blackfox: “1.Blackfox 2. Mautje 3. Davy 4. Don 5. Anu? Hoop dat er wel meer intresse is.” Ik doe niet aan meets
-
Meeting Ogame.nl
PostVolgens mij is er al jaren niet meer gemeet...
-
Wish2Die
Anuvinda - - Ex teamleden
PostGefeliciteerd Wish
-
Algemene WW offtopic
PostQuote from ThaSprout: “Wat host jij geweldige wws man. Nodig je me de volgende keer uit om mee te doen? :D” Misschien kun je de volgende keer mee als je moeder weer bij me langs komt. kamikaze @ 12-06-2015 ~ warn voor ongepast taalgebruik.
-
Wish2Die
Anuvinda - - Ex teamleden
PostDe tijd vliegt:P Gefeliciteerd Wish2Die