Search Results
Search results 21-40 of 647.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ah, tnx Hysteria. We kunnen dus zelf niets maar jullie lezen mee en mocht een idee breed gedragen zijn kunnen jullie dit naar GF toe doorspelen. Dan zouden jullie bijv. een Poll aan kunnen maken met diverse opties? En aan de hand van die uitkomsten iets door kunnen geven aan GF? Of hebben jullie ook contact met andere communitys?
-
Het 'wat als'- spel
PostVliegen! Wat als je 1x terug kon in de tijd. Welke periode uit de geschiedenis zou je dan uitkiezen?
-
Quote from discordia: “Quote from mauricovic: “Als je een voetbalvergelijking zou willen maken dan komt het v-mode-hoppen nog het meest overheen dat de tegenstander in de rust stiekum het veld opkomt om ff snel 3x te scoren om vervolgens weer snel de kleedkamer in te duiken. En ook deze vergelijking gaat uiteraard mank want je kan/mag niet tijdens de rust scoren. Dus elke vergelijking gaat mank omdat v-mode-hoppen niet tegen de regels is. ” Die vergelijking gaat helaas niet op,de regels zeggen n…
-
Als je een voetbalvergelijking zou willen maken dan komt het v-mode-hoppen nog het meest overheen dat de tegenstander in de rust stiekum het veld opkomt om ff snel 3x te scoren om vervolgens weer snel de kleedkamer in te duiken. En ook deze vergelijking gaat uiteraard mank want je kan/mag niet tijdens de rust scoren. Dus elke vergelijking gaat mank omdat v-mode-hoppen niet tegen de regels is. Je kunt het denk ik daardoor ook geen spelbederf of misbruik noemen. Maar ik voel wel in elke ogamevezel…
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostQuote from Freakertje: “Quote from mauricovic: “Volslagen onbelangrijk ” Voorafgaand aan de merge, actieve spelers:Rhea: 35 (dalend) Quaoar: 20 Polaris: 60 Oberon: 20 Nusakan: 5 Merkur: 10 Libra: 15 Japetus: 20 Hyperion: 15 Erdidanus: 10 Totaal: 210 ” Wauw! Ik speel(de) dus in de meest actieve uni. Ik had geen idee dat het zo leeg was in sommige servers. Nusakan....5 actieve spelers... Maar nu snap ik ook gelijk waarom de groeiaantallen in een doeluni wat tegenvallen...er is gewoon niet veel mee…
-
Nou...vooruit...ik zal ook eens reageren nadat ik het draadje al wel heel de tijd gevolgd heb. Ik heb zelf eigenlijk maar 1 haalbaar en nuttig voorstel gezien en dat is "Eenmaal uit v-mode kan je er 48 lang niet in terug" Alle andere zaken maken het nodeloos ingewikkeld en daardoor onhaalbaar. Maar bovenstaande optie is makkelijk uitvoerbaar, zorgt dat de v-mode toch gewoon gebruikt kan worden door diegene die het nodig hebben/willen gebruiken maar maakt die personen toch nog 48 uur "crashbaar/r…
-
Daardan! Even een ruime miljard winst op de valreep voor de merge. Goed gedaan, veel plezier met uitgeven
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostTnx Freakertje! Ik moet zeggen, dat valt me nog een beetje tegen. Ik heb en had totaal geen zicht op het aantal actieve spelers in andere uni's en het is natuurlijk nog geen 4 april (ik moet zelf ook nog over) dus misschien komt er nog wel meer. Maar het laat wel zien dat die merge geen overbodige luxe is.
-
specs van doeluni
mauricovic - - Spel
PostHeb je je eerste Hofje al te pakken @Courage? Ben benieuwd... Heeft er iemand een beetje zich op hoe "vol" de doel uni's lopen? Ik begreep vandaag van een Demios speler dat er gestaag wel wat binnenkomt daar maar dat het qua activiteit niet echt overloopt. Wel wat nieuwe spelers maar veel die gelijk v-mode in duiken. Hoe is het in uni3 en in Zagadra?
-
Tsja, aanval met 500 sterren daar had je in 1x speed Polaris niet zoveel last van...Speey Zagadra is natuurlijk andere koek. Veel plezier en succes in de nieuwe uni Padvinder en succes met de winsten Bowl