Search Results
Search results 1-5 of 5.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Eigenlijk miner account maar toch wel flink wat vloot. Net astro af dus 11e planeet kan gelegd worden waar je wil. Metaal kristal mijnen ratio is hoger dan gemiddeld volgens mij (34/31 gem). Deut mijnen zijn laag (22 gem) doordat ik genoeg uit expos kreeg. 6x nano 5, 4x 4. 2 planeten inner in mw1, 5 in mw3 (210 velden op :1 en :15) en 3 in mw4 met overal minimaal 2 manen. Sprongpoort in mw1 moet nog maar gs zijn er zat. Staat in v mode. Zit geen DM op
-
Voor het slapen dacht ik, ik scan nog even gauw rond. Ik zag dat Ultraviolet nergens timers had en dus al even offline was. Maar even zijn manen en planeten dichtbij bekeken en verhip daar lag voor 100 miljoen aan vloot zonder deut om weg te kunnen vliegen. Aan de vloot samenstelling te zien leek het mij een vergeten expo vloot/verzameling. Recs gestuurd en direct vliegen. Ultraviolet kwam niet meer online en het resultaat is hieronder te zien. GL@RB Ultraviolet De volgende vloten kwamen elkaar …
-
Het was een leuke nacht! Top gerekend en toen er zekerheid was snel e.e.a. regelen. Alleen mijn en Dobby's vloot waren op tijd beschikbaar vandaar dat we veel te weinig recs hadden. Desondanks een mooie winst en even een reminder dat hoe hoog je ook staat of hoe groot je bent, niemand (inclusief Lord) is veilig. GL@RB Jack / @Vibezz Super sportieve reactie! Respect en ik zie je vanzelf wel weer eens voorbij vliegen @Lownub, netjes om het verlies toe te geven. Alhoewel jullie ook zeker mooie slag…
-
Was idd gezellig mannen. Volgende keer moet ik alleen iets sneller reageren hahahaha Leuke slag, jammer van het puin, maar heeft de lol er niet minder om gemaakt. GL@RB Ultra
-
Goed gedaan man! Geniet van de winst