Search Results

Search results 361-380 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Sparrie

Hysteria - - Ex teamleden

Welkom en veel plezier!

• Beste spelers, Er zijn inmiddels weer vele veranderingen geweest binnen het team. Vandaag verwelkomen we onze nieuwe Trial GO Sparrie. We wensen hem veel succes en plezier!

• Paasevent!

Hysteria - - Algemeen

a43f0be1a1.png De paashaas is op weg naar de universa van Ogame.nl zijn paaseieren met leuke verrassingen erin verloren, help jij de eieren te vinden? Hoe werkt het? Iedere speler mag 3 vakjes kiezen waar hij denkt dat er een paasei is gevallen, welke je doorgeeft onder deze post (bijv. vakje M1, vakje O3 en vakje A1). Vermeld in je post ook de uni waar je speelt en je ingame naam zodat aan het einde van dit event je eventueel een gewonnen prijs in ontvangst kan nemen. Posts zonder deze informat…

• Valentijn event

Hysteria - - Nieuws - Spel

Beste spelers, De inzending vielen wat tegen, maar toch waren er een aantal spelers die een andere speler wel in het zonnetje wilde zetten. Echter waren het minder dan 10 inzendingen dus is er maar een nominatie in de prijzen gevallen. Het team heeft de inzendingen anoniem bekeken, gestemd en daar zijn de volgende winnaars uitgekomen: Willibrord heeft een coupon van 3 euro gewonnen omdat hij de speler Soka Knight genomineerd heeft voor de coupon van 10 euro. Inmiddels hebben de winnaars een emai…

• Why DoubleD

Welkom in het team!

• Supere coole signature, maak je ze ook op verzoek?

• Kaj

Welkom terug, erg blij dat je er weer bent !

• Onvoelde opslag

Hysteria - - Klachten en bugs

Gebruik je een addon? Zo ja ,die uitzetten helpt al

• Albert Heijn pannen zegels

Hysteria - - Thuisplaneet

Ik heb een volle spaarkaart over wss. Digitaal dat wel. Het zijn idd mooie pannen.

• Mkw veranderd niet

gebruik je een addon? Zo ja, zet die eens uit. Zo nee, is je internet ok? Wis je cookies en cache eens? Ikzelf gebruik ogame infinity en daar blijf je wel eens hangen inderdaad. Zonder add ons geen problemen hier.

• Gebruik je een add on? Zo ja zet deze eens uit? Met sommige addons moet je idd een keer extra klikken, zonder geen problemen. Zo nee, leeg je cookies en cache eens, en zet autofill uit.

• Quote from Nederlanders: “Hi!, De enige echte!! Wel iets meer gerijpt!, 15 jaar om precies te zijn =] ” Leuk je terug te zien !

• Leuke slag! De enige echte Nerderlanders of is het een namaak?

• Deut

Hysteria - - Handelswaar & Diplomatie

Ik ben op zoek naar iemand die af en toe mij van wat deut wil afhelpen door middel van handel, en niet via aangevallen worden . Gaat niet om vaste hoeveelheden, maar gewoon zo af en toe. Laat hieronder maar even weten indien je interesse hebt.

• Quote from LoneRanger: “Bij mij werkte een alliantie van minstens drie leden joinen niet. Ticketje aangemaakt. Ik heb toch wel ruim 20 seconden in een ally gezeten. ” probeer dan wat langer. Er in en er uit werkte bij mij ook niet, na wat langer, ik keek een paar uur later, toen werkte het wel.

• USC 1

Hysteria - - Gevechtsrapporten

Lekkere grondstofjes pak je daar. Toch maar begonnen met posten?

• geen gehoor ticket systeem

Soms heb je dingen gewoon echt niet in de hand, en ik snap dat het zeer frustrerend is als je niet gehoord word. Als er zaken gebeuren die niet in de handen van een teamler liggen en die ook afhankelijk is van een ander en die zijn zaken niet oppakt is ook heel frustrerend voor de teamler. En ik besef dat je aan dit antwoord ook geen appelflap hebt want je komt er niet verder mee. Maar blijf toch vriendelijk de persoon er aan herinneren dat het voor jou belangrijk is dat er een oplossing komt, e…

• geen gehoor ticket systeem

"Waarschuwing" als je het echt hierover wil hebben. Heel vervelend dat je nog niks hebt gehoord. Zoals ik het lees gaat het om terug krijgen van iets wat is ontstaan wegens een bug oid. Ik weet het precieze niet, maar zo klinkt het. Ik kan uit ervaring zeggen dat sommige dingen langer duren dan wenselijk zijn maar het niet altijd in de handen is van een teamler en deze dus ook afhankelijk zijn van GF. Is dat het geval dan is het niet netjes als je niet op de hoogte gehouden word hoe de zaak er v…

• Happy Day

Hysteria - - Spel

als ik het goed heb 50% extra donkere materie bij je aankoop.

• Token na merge

Hysteria - - Spel

Dat zou ik niet weten,dat werd bij mij niet weer gegeven. Misschien is het ook handig om dit in het draadje van de merge te vragen zodat de vragen een beetje bij elkaar blijven?