Search Results
Search results 381-400 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Token na merge
PostQuote: “Je kan zoveel verplaatsingsvoorwerpen kopen als je wenst, maar je kan slechts 1 per keer gebruiken en de rest zal verloren gaan.” Staat in de begin post van de merge. Ik denk dat ze bedoelen per account, ik kan gewoon een item kopen met mijn libra account...
-
Token na merge
PostIk zit nu in us, daar kan ik het item niet meer kopen.
-
Token na merge
PostOverigens was het me niet gelukt om het item te activeren en te kijken waar ik heen kon en dan deaktiveren.
-
Token na merge
PostALs je je merge item aktiveerd zie je onderaan het rode pijltje. 21d76775e4.png Als je op dat pijltje klikt kom je op de volgende pagina: a254624638.png Hier kun je kiezen waar je heen wilt en of je aan de voorwaarden voldoet. Als je je uni hebt gekozen krijg je nog een pop up met de vraag of je het zeker weet. En als je dan op ja klikt word je naar de uni van keuze geplaatst.
-
niet kunnen inloggen
PostBeste is nog eens een ticket te maken om met de betrokken GO het probleem te kunnen oplossen. Ik zal het ook nog even aan het jasje rammelen
-
QTEKK
Hysteria - - Ex teamleden
PostWelkom terug!
-
Klapstoeltje
PostBeetje laat.......Welkom! Dan ook maar meteen gefeliciteerd met je full.
-
Justmeee
PostWelkom en veel plezier in pega!
-
Independence
PostGefeliciteerd met je promotie....make ogame great again!
-
[TOT: 374.600.000] Luck Norris [EOD] vs. Miss Mindless [NOB] (A: 53.345.000, V: 321.255.000)
Hysteria - - Hall of Fame
PostZoals ik ook al ingame gezegd heb, goed gedaan . Was aan het wachten op de terugkeer van mijn save, en was maar even wat anders gaan doen op de bank(lees animal crossings en heb de ladder!), uiteindelijk lag de bank wel erg lekker en heb ik fijn gedroomd over eilanden met wuivende palmbomen, witte stranden en geen Corona . Na even een hysterisch momentje heb ik mijzelf weer to de orde geroepen en gaan we gewoon door!
-
Wat een drukte hier zeg....
-
[TOT: 278.259.000] Chev [EOD] & MrSaw [EOD] vs. Selly [HALEY] (A: 30.627.000, V: 247.632.000)
Hysteria - - Rustplaats
PostSelly had gister mijn mooie vlootje geprakt, wel slordig dit dan:P Leuke slag dus!
-
Garfield
PostAhhh Meest aaibare teamlertje
-
Er is leven hier? Wel lekker die gsjes!
-
Het 'wat als'- spel
Hysteria - - Thuisplaneet
Postwat prutsers ontslaan en meer waardering voor de vrijwilligers die er wat van proberen te maken. Wat als..... je nog maar 1 kleur sokken mocht dragen voor de rest van je leven, welke kleur zou dat zijn?