Search Results
Search results 441-460 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Het 'wat als'- spel
Hysteria - - Thuisplaneet
PostMinder onzeker en naief. Of zijn dat twee dingen? Wat als je naar een onbewoond eiland zou gaan en je mag maar 1 ding meenemen, wat zou het zijn?
-
Waarom zou het en regel moeten zijn, als je bang bent dat het jou gebeurt zit je bij de verkeerde alli?
-
Het 'wat als'- spel
PostFeestje vieren, vreten en zuipen tot ik er ook bij neerval. Wat als je een dag met een zanger of zangeres mocht doorbrengen, wie zou dat zijn?
-
Quote from ReWinD: “Quote from fearlessz: “Laten wij vooral niet voorlopen op dingen.Er zullen eerst nog wat fouten hersteld moeten worden van de nieuwe update van GF( de classes e.d) ” Quote from fearlessz: “Als dit iets is om ons zoet te houden en al te beginnen over een nieuwe merge methode! Laten ze eerst maar eens achter de schermen die zooi opruimen. ” Zoals GF heeft gedaan met het nieuwe Lobby systeem en de Merg waar spelers haast geforceerd waren om hun account te verwijderen, omdat ze d…
-
Het 'wat als'- spel
PostIk heb nooit geld in het spel gestopt dus de keuze is dan makkelijk. Alleen liever zou ik dan de tijd die ik er in heb gestopt liever terug zien in gs. Dan ben ik in 1 klap de nr 1 van heel ogame.nl. Wat als je voor 1 dag minister president mocht zijn en 1 ding in Nederland mocht veranderen, wat zou dat zijn?
-
Spelletje introduceren?
PostKing of the hill is dat je een leuk, mal, bizar verhaaltje maakt om de andere te verslaan en king of the hill te worden. Het leukste is om da het dan wel een beetje te laten aansluiten door een vorig verhaaltje, maar hoeft niet niet.
-
Het 'wat als'- spel
PostIk denk dat ik dan best even raar zou staan kijken . Het hangt er vanaf welke huisdier, heb er meer maar als het mijn kleine chihuahua is dan zal het waarschijnlijk nooit meer stil zijn in huis en zou ze wel even vertellen hoe en wat ze hebben wilt. Wat als je voor een dag het weer zou kunnen bepalen?
-
Spelletje introduceren?
PostLeuk idee! Ben ook niet zo thuis in spelletjes op het forum. *Weerwolven vind ik altijd wel erg leuk, maar dat kost wel wat meer inzet dan een spelletjes als dat tellen of wie er na jou komt. *Een ander idee wat ik wel eens gezien heb op fb geloof ik is een foto spel. Er word een onderwerp gekozen of dingen gekozen en men moet daar een foto van maken, met datum erbij(zodat het niet zomaar van google) komt. Wie het eerst deze foto plaatst verzin het volgende ding of onderwerp. *Vroeger was er ook…
-
De slag op zich is natuurlijk schitterend. En je wist met het posten en de uitleg welk soort reacties je kan verwachten en denk dat iedereen daar zijn mening over mag geven? Anders had je hem niet moeten posten. Het verhaal erachter doet er eigenlijk weinig toe. Jullie schrijven zelf al niet trots te zijn op de slag. Als je er niet trots op bent waarom dan zo uitgevoerd? Waarom niet eerst netjes afscheid genomen en verteld dat de dingen die hij heeft gedaan niet worden gewaardeerd en dat de scha…
-
LJE
Hysteria - - Ex teamleden
PostVeel succes! Je had al full kunnen zijn, zo lang heb je over het voorstellen gedaan:P
-
Je moet over specs voor een volgend universum ook geen poll willen maken, maar gewoon een net topic met voorkeuren. Een poll invullen is snel gebeurt, en elke flapdrol kan binnen een seconde onzin specs opgeven. Moet je gewoon een een verhaaltje tikken haakt men al snel af. En men kan je dan niet met onbetrouwbare cijfers om de oren meppen en diversiteit in de universa brengen. Ikzelf zou bijvoorbeeld best eens puin naar def uni zien, ik speel al weinig met def dus dat zal voor mij persoonlijk g…
-
Independence
Poste66cee3d42.png Is een felicitatie op zijn plaats? Nu word het wel tijd voor een avatar en een sig toch?
-
Knigge
Post/me knuffelt Knigge