Search Results

Search results 461-480 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Vertrek Hysteria

Hysteria - - Archief

Beste Spelers, Na interne onenigheden heb ik besloten het voor gezien te houden. In het team was dit al langer bekend, en nu al mijn werkzaamheden zijn afgerond leg ik mijn taken neer en is het tijd om afscheid te nemen als admin en als teamler. Het is tijd om andere dingen te gaan ondernemen, al zal ik wel blijven spelen in pega dus niet geheel verdwijnen. Ik heb het heel lang met veel plezier gedaan, en nooit gedacht het zover te schoppen. Niet iedereen is het altijd met mij eens geweest, maar…

• Wie reageert er na jou?

Hysteria - - Thuisplaneet

Laat mij erbuiten, Independence again...

• OG_MoonItemsDiscount.jpg Datum: 14 & 15 januari2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% korting op alle M.O.O.N.S.-voorwerpen uit de winkel. OG_MoonChance.jpg Datum: 14 & 15 januari 2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 40% maankans in plaats van de normale 20% (ook via M.O.O.N.S.), er is geen extra puin nodig.

• Update 7.1 rc-20

Hysteria - - Nieuws - Spel

Beste spelers, Gisteren is de update 7.1 rc-20 live gegaan. De update bevat: [Hotfix]Het is niet meer mogelijk meerdere sprongpoort pop-ups te open in een tab. [Hotfix] De onderzoektijd hoort nu niet meer langer te worden bij het gebruik van een item welke de tijd korter hoort te maken Hopende jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, Jullie adminteam

• OG_HappyDay.jpg Datum: 10 januari 2020 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 30% extra Donkere Materie.

• Update 7.1.0-rc16.

Hysteria - - Nieuws - Spel

Beste spelers, Gisteren is update versie 7.1.0-rc16 live gegaan. Deze bevat reparaties voor de marktplaats. Welke is ons helaas niet bekend. Hopende jullie hierbij voldoende te hebben geïnformeerd, Jullie ogame team

• OG_Itemsale.jpg Datum: 28 & 29 december 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% korting op voorwerpen uit de winkel.

• kerstjingle 2019

Hysteria - - Archief

Beste spelers, Namens het hele ogame.nl team wensen wij iedereen prettige feestdagen! En zoals elk jaar, hier ook weer de jingle! Veel plezier! [url]https://www.youtube.com/watch?v=djnTHK9rHQ8[/url]

• OG_MoonItemsDiscount.jpg Datum: 23 & 24 december 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% korting op alle M.O.O.N.S.-voorwerpen uit de winkel.

• OG_MoonChance.jpg Datum: 23 & 24 december 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 40% maankans in plaats van de normale 20% (ook via M.O.O.N.S.), er is geen extra puin nodig.

• OG_ImportExportEvent.jpg Datum: 23 t/m 26 december 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Elke 4 uur zul je een voorwerp kunnen kopen bij import/export.

• De feestdagen!

Hysteria - - Archief

Lieve Spelers, Het is alweer de laatste maand van het jaar. Er is veel gebeurt het afgelopen jaar. Wij als team hebben van een aantal waardevolle mensen uit het team afscheid moeten nemen, we hebben ons heel druk moeten maken om een niet goed werkende update, en dat druk maken doen we nog steeds, we hebben te maken een met zeer onderbezet team en nog vele andere zaken. Momenteel is 90% van de problemen terug te halen op de update, mijn verzoek is dan ook om zoveel mogelijk van die problemen die …

• OG_HappyHour.jpg Datum: 20 december 2019 Tijd: Van 19.00 tot 21.00 (servertijd) Wat: 50% extra Donkere Materie.

• OG_FastResearch.jpg Datum: 20 t/m 22 december 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Alle onderzoeken die worden gestart tijdens dit event zullen 25% sneller afgerond zijn. Onderzoeken gestart buiten deze periode zullen geen versnelling hebben.

• Ik had je ticket gezien en heb ik doorgezet. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik niet weet hoe eea vergoed gaat worden, maar ik denk dat het beste het even zo te laten.

• Het is blijkbaar een bekend probleem dat dit event in een paar gevallen niet goed werkt. MEnsen die hier last van hebben kunnen een ticket aanmaken en dan zorg ik dat het bij de juiste mensen komt.

• Ik heb dit zelf getest, ik had alleen een beter resultaat. Ik wilde een onderzoek halveren en het werd in zijn geheel afgekocht. Dus er zit wel ergens een fout. Ik ga erachteraan en kijken of ik wat kan betekenen, al vrees ik dat we worden doorverwezen naar Payment. Mochten er meer mensen zijn met deze resultaten dan hoor ik het graag.

• OG_HalfTime.jpg Datum: 18 & 19 december 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 25% korting op het halveren (en afronden) van de bouwtijd voor schepen, gebouwen, onderzoeken en verdediging.

• OG_HappyDay.jpg Datum: 17 december 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 25% extra Donkere Materie.