Search Results

Search results 661-680 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• OG_FastResearch.jpg Datum: 14, 15 & 16 mei 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Alle onderzoeken die worden gestart tijdens dit event zullen 25% sneller afgerond zijn. Onderzoeken gestart buiten deze periode zullen geen versnelling hebben.

• OG_Cashback.jpg Datum: 12 en 13 mei 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% van de Donkere Materie verbruikt tijdens deze periode, wordt teruggestort binnen 2 dagen na het aflopen van het evenement.

• Hier kunnen jullie discussiëren over de nieuwe uni Izar. Nieuw Universum Izar 14/5/2019

• Beste spelers, Op dinsdag 14 mei zal een nieuw universum ontstaan, Izar. Deze uni zal zoals altijd rond 14.00 uur verschijnen al kan het ook iets eerder of later zijn. Dit universum zal de volgende features hebben: Quote: “7x economische snelheid 4x vlootsnelheid 7x onderzoekssnelheid 50% vloot naar puin 25 extra planeetvelden 5 melkwegen 70% deuterium verbruik AGS circulair universum ” De GO en SGO van dit universum zullen we op een later moment bekend maken. Jullie kunnen hier over dit geweldi…

• OG_HappyDay.jpg Datum: 11 mei 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 25% extra Donkere Materie.

• onderhoud servers 16-5-2019

Hysteria - - Nieuws - Spel

Beste Spelers, Op donderdag 16 mei zal het maandelijks onderhoud aan de servers weer plaats vinden. Het zal plaatsvinden tussen 10.05 uur en 10.25 uur en het kan zijn dat je opnieuw moet inloggen of je niet kan inloggen. Dit zal naar verwachting enkele minuten duren. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Jullie Admin team

• OG_Itemsale.jpg Datum: 9 mei 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 10% korting op voorwerpen uit de winkel.

• aanvalsblokkade

Beste Spelers, Inmiddels zou het inloggen geen problemen meer mogen geven. Met vriendelijke groet, Jullie Admin team

• Deze problemen lijken zich te beperken tot uni 3. De melding naar gf is gemaakt, ik kan niet zeggen of het een met het ander te maken heeft. Ik hoop dat de problemen hiermee zijn opgelost als de blokkade eraf is. Mocht er hier meer bekend over zijn dan laten we het weten.

• aanvalsblokkade

Beste spelers, Doordat er problemen zijn binnen het datacentrum van GF, zijn er problemen met inloggen. Daardoor is er een aanvalsblokkade tot 22.00 uur vanavond in elke uni. Hopelijk zijn jullie hiermee voldoende geïnformeerd, en indien er nieuwe ontwikkelingen zijn, laten we het jullie zo snel mogelijk weten. Met vriendelijke groet, Jullie admin team

• Aanvalsblokkade Gemini

Hysteria - - Klachten en bugs

Er zijn inderdaad problemen met het inloggen en is er een aanvalsblokkade ingesteld tot 22.00 uur deze avond.

• OG_MoreDMExpedition.jpg Datum: 6 & 7 mei 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Wanneer je donkere materie vindt bij een expeditie, zal dit 9x de normale hoeveelheid donkere materie zijn.

• OG_Itemsale.jpg Datum: 3 & 4 mei 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% korting op voorwerpen uit de winkel.

• OG_MerchantDiscount.jpg Datum: 30 april 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Handelaar kost 2.000 DM (in plaats van de oorspronkelijke 3.500 DM. En ook: OG_MoreResInShop.jpg Datum: 30 april 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Op deze dag zul je (enkel in uni's die ouder zijn dan 1 jaar) grondstoffen kunnen kopen en met één klik op de knop je opslagen tot maximaal 100 miljoen kunnen vullen (in tegenstelling tot de normale 10 miljoen).

• ik ben het niet... wat is dit voor rol, ik heb werkelijk geen idee De Paashaas (bane; kan niet geluncht worden)

• Smoothly komt het game-team versterken! Hij begint zijn trial in uni3 onder het toeziend oog van Yoshi. Hier kun je meer over hem te weten komen.

• Smoothly

Hysteria - - Ex teamleden

Welkom Smoothly en succes met je trial en succes met Yoshi!

• OG_Cashback.jpg Datum: 27 & 28 april 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% van de Donkere Materie verbruikt tijdens deze periode, wordt teruggestort binnen 2 dagen na het aflopen van het evenement.

• Ik was het vergeten, ik had wel een post gemaakt. dat is al heel wat waard denk ik...

• OG_HappyDay.jpg Datum: 26 april 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 30% extra Donkere Materie.