Search Results

Search results 681-700 of 1,000. There are more results available, please enhance your search parameters.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Beste spelers, Helaas heeft RoadRunner besloten ons te verlaten, wij willen hem heel erg bedanken voor zijn tijd en inzet. Hij gaat gemist worden. De uni's die hij in beheer had zijn verdeeld over onze overgebleven SGO's Kaj en Yoshi.

• Terwijl Hysteria het verlepte groen op haar bord gooide en Yoshi Anuvinda weer eens niet wilde bannen kwam Wish rennend en gillend naar buiten dat de eieren verdwenen waren. "Het waren vast geen chocolade eieren" mompelde Hysteria tegen Yoshi "want dan had ik het wel geweten." Terwijl ze haar bord ging weg zetten bekeek ze alle deelnemers eens. Ze begreep niet hoe ze zich had kunnen laten overhalen om met dit enge volk te gaan eten en nu zaten ze ook nog eens zonder paaseieren. "Stelletje lomper…

• wss is het 24 april 2020 ofzoeits:P

• Quote from Yoshi: “Quote from Hysteria: “Quote from Anuvinda: “Quote from Hysteria: “Ik kom alleen als alle enge mensen thuis blijven:P ” Ik heb gewoon een VOG ” Een wat? ” Verklaring omtrent goed gedrag als ik het me juist herinner ” Ahh ja, mja een VOG is dan een verklaring omtrent gedrag....niet goed gedrag, dus dat zegt nog niks. Durf jij @Yoshi ?

• Quote from Anuvinda: “Quote from Hysteria: “Ik kom alleen als alle enge mensen thuis blijven:P ” Ik heb gewoon een VOG ” Een wat?

• Ik kom alleen als alle enge mensen thuis blijven:P

• Antwoorddraadje Paaswedstrijd!

Hysteria - - Algemeen

Beste spelers, De wedstrijd is ten einde en er is een gelukkige speler die het juiste antwoord heeft geraden. @Freakertje heeft het juiste aantal genoemd, het waren er 123 ! Gefeliciteerd Freakertje en veel plezier met je 10 euro coupon die je kunt vinden in je pm hier op het forum. Verder wil ik alle andere spelers die een poging hebben gewaagd bedanken voor hun bijdrage! Met vriendelijke groet, Jullie Admin-team

• OG_Relocation.jpg Datum: 22 & 23 april 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 30% korting op herplaatsingen van planeten die gestart worden tijdens het evenement.

• OG_ItemExpedition.jpg Datum: 20 & 21 april 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Bij expedities zul je dezelfde voorwerpen kunnen buitmaken als bij veilingen en import/export.

• OG_Itemsale.jpg Datum: 17 & 18 april 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% korting op voorwerpen uit de winkel.

• Antwoorddraadje Paaswedstrijd!

Hysteria - - Algemeen

Hier kun je posten hoeveel eitjes er volgens jou in de vaas zitten, Paaswedstrijd!

• Paaswedstrijd!

Hysteria - - Archief

Beste spelers, De paashaas is langs geweest en heeft wat laten vallen! a35e8a02bc.png We hebben alles opgeraapt en in deze vaas gestopt, maar als jij precies weet hoeveel eitjes in de vaas zitten dan win je een coupon ter waarde van 10 euro! Raad niemand het exacte aantal dan wint de persoon die het meest in de buurt zit een coupon van 3 euro. Let op! - 1 post per speler. - Geen edit. - Alleen een getal posten. - Meedoen kan tot 21 april 17.00 uur. - Uitslag volg zo snel mogelijk. Beoordeling va…

• Helaas hebben we afscheid moeten nemen van HT als GO. We willen hem bedanken voor zijn inzet! Voor zaken betreft Wasat kun je nu terecht bij Roadrunner. Ook is na wat getouwtrek om Vogel besloten dat Yoshi hem wegwijs maakt in Hyperion. Yoshi blijft daar dus SGO.

• Wie reageert er na jou?

Hysteria - - Thuisplaneet

*zucht* Hou die veren dan toch eens bij je! @Vogel vliegt weer langs gewoon om mij te pesten:P

• OG_ItemExpedition.jpg Datum: 14 & 15 april 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 25% korting op het halveren (en afronden) van de bouwtijd voor schepen, gebouwen, onderzoeken en verdediging.

• OG_HappyDay.jpg Datum: 13 april 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 25% extra Donkere Materie.

• OG_SpecialItemsInShop.jpg Datum: 11 & 12 april 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: Met behulp van Donkere Materie zul je Newtrons, Detroids en Krakens kunnen kopen.

• Vogel!

Hysteria - - Ex teamleden

Welkom in het team en succes met je trial

• OG_MoonItemsDiscount.jpg Datum: 6 & 7 april 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 15% korting op alle M.O.O.N.S.-voorwerpen uit de winkel. Ook loopt er dan: OG_MoonChance.jpg Datum: 6 & 7 april 2019 Tijd: Van 00:01 tot 23:59 (servertijd) Wat: 40% maankans in plaats van de normale 20% (ook via M.O.O.N.S.), er is geen extra puin nodig.

• Helaas heeft Django ons moeten verlaten wegens zijn RL. We willen hem bedanken voor zijn tijd en inzet en hopen hem ooit weer terug te zien. Hyperion is weer onder toezicht van Yoshi.