Search Results
Search results 181-200 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Kan er een Poll komen of we die uni wijzigen naar een def naar puin uni ? +1 Red Dragon @ 21-09/19:49 - Pre-warn voor offtopic
-
Aanvaller had dus niet eens recjes binnen een minuut na inslag getimed. tja.
-
Geen recjes meegesprongen? Dus puin eerder getimed vanaf andere manen neem ik aan? Zelf had ik geen 2 milj lgs meegesprongen tegen een aanval met vooral kruisers.
-
Independence
PostDank voor de tijd die je in het ogame (gedoe) hebt willen stoppen. Het ga je goed op je nieuwe wandel-pad.
-
De link hierboven was van 2009-2015... Deze link is veel beter: expocalc.universeview.be/ Volgens mij maakt het allemaal niks uit. Gewoon alle expos vanaf 1 planeet sturen of per planeet 1 expo, ik heb nooit verschil gevonden. spio meesturen is ook hoax. 1 nav en 2000 GV bv als je weinig zware vloot wil maar alles juist lichter dus tot max ss en navs 1 nav en 1 ve en 2000 Gv als je ook zware vloot wil krijgen dus ic, bomm,ve en ruimers erbij al krijg je dan wel minder lichte vloot. wil je veel p…
-
Als je die zinloze ic fodder thuis laat gaat het al een stuk beter. Tegen een plasma based verdediging beter een paar 1000 spioos meenemen. 5000 of zo en dan 2000 Gv voor de GS.
-
Vroeger zat je op PC en ramde je mbv de pijltjestoets naar rechts de MW door om i tjes te vinden en ging dat keurig van 1 tot 499 als het moet. Nu na de updates werkt dat niet goed meer en kan je wel bv 5 x op je pijltje klikken maar kan de game er maar 3 verwerken. soms geeft de game ook aan dat je bv van 300 naar 305 bent gegaan maar verwerkt dan de buffer van het pijltje rammen en komt dan terug met 303. En dan moet je weer 2x extra tikken om op de gewenste 305 te komen. Zou fijn zijn als dat…
-
Quote from Independence: “Quote from paul-maximilianus: “Had ik net gisteren op 12 planeten al mijn zuur verdiende (of gekregen) platina boosters aangezet moet ik in vakmode omdat ik er niet ben om 16.00 en zou anders braaf gesaved hebben. Sigh! Zit Hugo de Jonge tegenwoordig bij ogame? Saven met Hugo... grrr. ” Ticket aanmaken svp ” Ik red me wel met de geboden triton compensatie items. Dat levert meer op dan 2 dagen platina's. Twee dagen even vakantie dat wel. Ik vermaak me wel, hoihoi.
-
Als ik met FireFox ogame speel zitten de nieuwe mogelijkheden voor Zonnecel Phalanx en Spionage me in de weg. Waar ik de cijfers van het zonnestelsel moet invullen zit nu die link zodanig onder dat de bijbehorende Popup nu voorkomt dat ik zelf het zonnestelsel cijfer invul. Alleen door met mijn muis voorzichtig er omheen te moven kan ik de popup voorkomen. Misschien omdat de vertaling groot uitvalt, zelf vind ik : Stelsel Phalanx en Stelsel Spionage ook goed. Wellicht dat dat al mijn probleem op…
-
stel ik heb 50 ipr gebouwd. tegenstander heeft 10 abr en 5 kl las dan schiet ik 10 ipr af en 1 erna is genoeg. nu na de update 8.1.0 vul ik die 10 in en schiet die af. Klopt. 10 ipr onderweg zegt ogame. dan vul ik 1 in en schiet die af. Klopt niet 10 ipr onderweg zegt ogame. En ja nog maar 30 ipr op voorraad. --- ook al je de 2e keer 5 invult schiet ogame er gewoon 10 af. --- alleen door eerst naar overzicht of zo te gaan, spioberichten etcetc komt het goed dat ogame de juiste hoeveelheid ipr af…
-
Wat Koekje schrijft klopt. Werkt ook met 1 satje bouwen niet. planeet 1..... typ 1 sat + bouw en ja er komt 1 satje bij ga naar planeet 2....typ 1 sat + bouw, en nee er komt geen sat bij. (en ja ik weet zeker dat ik geswitched was)
-
Aankomende update?
PostIk denk dat ik maar zonder alliantie en gedoe doorkloot.
-
Eerder moest ik zeker al 2x saven voor deze ic aanvalsvloot van Gambits. Maar na de 2e keer ben ik wat gaan simmen en bouwde daarna 3000 ve. Ik ben helemaal geen fan van ve's maar nu hebben ze nut. Door de tijd heen en het doen van expo's is alles wat aangegroeid qua vloot en kon ik zelfs zonder de lg en zware gevechten fodder springen naar de aanval. Wel een keer of 10 moeten reccen maar alle puin binnen volgens mij. (eventueel veel dank mocht je je recs hebben teruggetrokken of maar niet eens …
-
Chaos universum
PostLiever niet nee.
-
Vette hap natuurlijk, ook al waren de GV dan een soort van bijna leeg, is het puin veel ja.
-
Goed opgelet. Na de aanvalsblokkade kan je soms snel grote aanvallen verwachten.
-
Dikke mooie hit hoor. Had deze slag met het verplaatsen met al def bouwend op de maan te maken? Dan wil je dat wel weten in voorbereiding van een slag als deze. Oef wat een deut ja.
-
[TOT: 3.270.285.000] JamesCameron [Ex Play] vs. YehoSchua [ESA] (A: 210.750.000, V: 3.059.535.000)
PostMooie bonk met een bak zware jongens.