Search Results
Search results 241-260 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
MiniMe
PostJe was een fijne admin MiniMe, en van de oude garde ook. Het ga je goed.
-
Ondanks het gemiste puin dan toch een mooie slag en door de GS een fijne winst. Geweldig giraffen .gifje... Nu maar hopen dat het .gifje niet een gifje wordt zeg maar.
-
Happy 2021!
PostBeste wensen iedereen.
-
Ah, heb je (teveel) de aandacht getrokken? Nu mooi verdedigd en een beetje geluk dan gehad met je manen begrijp ik. Gier onaardig? Hmz. Misschien te kort geslapen ja, zelf herken ik dat niet. 5555 hehe
-
Zie titel. Afgelopen 3 weken vind ik (en anderen) 1 item uit de winkel per 3 weken met expo. Vroeger was het best wel 6x per dag. Dat is later teruggezet naar max 2 per dag. Daarnaast loopt er soms een speciaal event dat je (extra?) items laat vinden. Bij mijn weten werkt dat event helemaal niet eens. Maar dat we nu helemaal (jaja 1 x per 3 weken) niks meer vinden vind ik wel jammer. Kan dat bij GF worden nagevraagd?
-
Quote from Robbendinho: “Quote from paul-maximilianus: “Ik had veel liever een gratis planeetverplaatsing als rank 5 item gehad. Of de keuzemogelijkheid daarvoor. ” Sommige mensen zijn ook nooit tevreden. ” Yup ontevreden! Als de marktplaats er nog was had ik een Generaalskeuze voor 1000 deut zo verkocht denk ik.
-
Mooie vangsten dan begrijp ik. Ziet er wat uit alsof er wat slordig gesaved werd, zal vast nu wel weer wat strakker gedaan worden. Je doet het prima en stijgt snel.
-
Ah, activiteit in de uni. Goed gevonden en opgehaald.
-
[TOT: 1.169.384.000] King the Fonzzz [AGG] vs. Assasijn [T3RDM] (A: 256.880.000, V: 912.504.000)
PostDikke winst weer. Ik heb ergens nog een vergeten acca in vakmode staan waar ik de klasse nog niet eens heb ingesteld. Dus ja, misschien als ik dat ooit oppik om te gaan spelen is Generaal voor mij -als raider- een speelbare uitdaging. Prima slag.
-
Quote from gambit: “Rond een bouw opdracht direct af, heb diverse dingen geprobeerd maar er komt helaas geen groene vinkje ” Ik deed een gebouwtje bouwen van 1 min bouwtijd. Liet hem 33 sec zelf gewoon bouwen en ronde toen af met 750 dm. dat werkte niet. --- ander gebouw ook 1 min bouwen gestart en gelijk 2 x met 750 dm halveert en afgemaakt. dat gaf wel het vinkje.
-
[TOT: 1.136.135.000] King the Fonzzz [AGG] vs. Spatlas [ATLAS] (A: 185.577.000, V: 950.558.000)
PostWeer terug op het oude nest zie ik. Of eigenlijk in de oude .nl unis. Staat me bij dat je uit U10 met neef en al naar Duitsland ging om meer tegenstand te hebben. Ja de boel is wat kleiner qua spelers en met generaal is het prima huishouden zo nu de expo resultaten ook wat meer ingeperkt zijn. Mw gecrossed.... zozo nette dikke slag dan gemaakt. Gedurfd als altijd. Ga zo door, behalve op mij natuurlijk.
-
[TOT: 108.940.000] Thalion Heru [T3RDM] vs. Senator Dorado [Klingon] (A: 18.925.000, D: 90.015.000)
PostStevige battle maar toch winst gemaakt. Die Klingons hadden het moeilijk gisteren zo te zien.
-
Sommige tegenstanders blijven je verbazen ja. Volledig graviton lag er ook en gelijk maar meegenomen. Dikke winst en mooie 1e HoF dan.
-
Ik heb gisteren 1 opdracht niet kunnen voltooien. Dat was de opdracht: ga 2 uur halten bij een vriend van je... Ik heb <ahum> geen vrienden... Dus geen 300 tritium en was gisteren mijn dagscore 700 tritium. Ik nam aan dat ik na 1 dag dan wel weer nieuwe opdrachten zou krijgen maar dat blijkt niet zo. Dus voor mij is het event met 700 tritium eindscore wel gedaan?