Search Results
Search results 261-280 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Fijne winst zo gemaakt. Meer bommies, minder ve-tjes zou ik zeggen. ga zo door.
-
Deze slag bedoelde ik in een andere post ja. Vette vloot neer die toevallig ook nog eens relatief weinig kruisers heeft wat aanvaller mooi uitkwam. Door act heen? zozo, netjes ja.
-
Welkom op het forum worm (...) Fijne def heb je daar. Ja dat trekt puiners aan. Gier had net zo goed aan de andere kant van het CR kunnen staan denk ik. Wel leuke actie zo, feli met je graviton.
-
Hele nette winst en als ik wel ben vandaag ook de avond afgesloten met een dikke klapper. Maar die zien we wellicht morgen hier wel. 617 M winst. poepoe voor een raider als ik een giga iets wat ik nooit binnenhaal.
-
Ik ben 5 velden kwijtgeraakt en sta nu met sommigen planeten op 198 van de 194 velden. Het zou fijn zijn als de gehele uni 5 velden erbij krijgt. Eigenlijk is dit een terugkomend probleem bij het mergen dus wellicht is het beter gewoon alle unis op +30 velden te zetten, maw dat de unis die nu op +25 er +5 bij krijgen. En dus ook bij nieuwe unis dan altijd op die +30 beginnen.
-
Zonnesats van graviton, dat zie je niet vaak meer. Meestal is dat satjes bouwen met boosters en na een paar minuten weer door de scrapper. Maar goed die laatste functie hebben jullie dan voor je rekening genomen.
-
Zeker een grote slag, mooie AGS zo tussen nr 1 en 2. Zo te zien wordt er al druk gerebuild.
-
Mooie slag maar ik zie ook dat je niet alle puin binnen hebt. Dus meer recs bouwen en strakker op het puin timen die recs. Def was online zo te zien aan de 0-0-0 gs en gaat dan snel nog recs bouwen en puin pendelen. Prima slag verder, ga zo door.
-
Welkom op het forum beide. Mooie lanx actie dan zo en misschien al wel een HoF waardig gevecht al raak ik wat achterop met sommige regeltjes. Fijne winst en puin en de ally dan weer gered van nodeloos gebash.
-
Goed gedaan mannen, wat een viespeuk is die dinges helix.
-
Misschien gewoon even elke dag inloggen en je bonusitem ophalen. Kan gewoon terwijl je in vakmode staat. Wie weet ga je het nog eens oppakken en dan heb je weer een leuke hoeveelheid bonusdingetjes. Ja de boel is veranderd en ja van 1 naar 2 speed is aanpassen. Hoop tot ziens ook al spelen we sinds U4 geloof ik nooit in dezelfde uni.
-
Nette actie, van beide kanten. Nr 2 die op nr 3 aanvalt en die verdedigd zich goed.
-
Vette slag en kan iemand die Nomad er op wijzen dat zijn WSP bij iemand die 5000 punten heeft hoort...
-
Fijne snelle aanval weer, viva de kruisers.
-
Ondanks dat jij bij Opties Toon je Planeten dat veranderd? ik heb ook FF, werkt prima hier al sta ik op Coordinaten Stijgend.
-
Welkom terug met spelen dan. Fijn crashje.
-
Klassiek kristaltekort in de GS. Dikke slag en mooi dan het window gevonden dat er altijd wel een keer is. Mooie vloot neer hoor. Bij ally AGG fluister ik soms Actief Gezellig en Gecrashed, maar dat kan aan mij liggen. Zonde van de mooie vloot.
-
Quote from TheIcePack: “Quote from paul-maximilianus: “hahaha raarste melding van het jaar in ogameland is dat. "he je mag mijn maan niet poppen want ik doe niemand kwaad en alleen maar expo..." (maar goed alles is geoorloofd om je maan en huffie te redden...) ” Zijn redenatie dat het poppen niet mag is natuurlijk onzin, maar de verontwaardiging van de andere kant is net zo een grote onzin. Alle credits voor de actieve wijze van hunten hoor, maar 99,5% van de mensen heeft veel dingen buiten Ogam…