Search Results
Search results 301-320 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 296.874.000] Tweety vs. ultraviolet [GLVG] & Matlas [GLVG] (A: 255.883.000, V: 40.991.000)
PostGrappig dat -tijdelijk- switchen tussen ATLAS en GLVG alliantie... Hadden jullie geen oorlog? Of is dat bijgelegd? (wegens gebrek aan tegenstanders?) Fijne hit verder, iemand die zijn huffie zo nog saved, hoe U-1 2004 is dat nu weer...
-
Goed verhaal en mooi dat je net op tijd was. Dikke winst weer en ben benieuwd of er weer gerebuild wordt.
-
Dat nuttige stukje vloot van Vulcan snap ik wel, payback time! Vette slag hier, nog net geen walkover maar komt in de buurt met zoveel winst. Gebeurt nog genoeg in deze uni.
-
Top slag hoor. Dan maar weer wat recs bijbouwen denk ik al was dit wel een heel behoorlijke vloot in de uni.
-
Mooi als al het fodder door iemand anders wordt weggeschoten. Slag op maan dat is wel duidelijk. Defender in vakmode zo te zien. Mooie actie en verhaal.
-
Quote from Debster: “Quote from paul-maximilianus: “Defender definitief van zijn bandietenstatus af. ” Hoe kan je definitief van bandietenstatus af zijn? ” Technisch gezien kan dat natuurlijk niet. Hij kan zo weer bandiet worden. Maar in de game was hij langdurig de enige bandietenleider en nu ruim daarboven met gewoon als iedereen erepunten.
-
Fijn gevonden. Vergeten te saven wellicht? Defender definitief van zijn bandietenstatus af. En met 8-8 milj met/krist en ruimtewerf helpt het ook nog een beetje. Mooie actie.
-
Fijne slag ook hier en de overnemer kan dan gaan mijnen.
-
Mooie vloot neergehaald hoor. Ik had van ilpatino meer verwacht (beter saven?)
-
Zo herkenbare GS neem je mee. 70 milj metaal 0 kristal. Moet iets met expo te vroeg terug zijn gok ik. Of gewoon verslapen. Vette slag weer en ik gok dat je nog een postje maakt vandaag...
-
Mooi gevonden weer en defender is wel een rebuildking hier.
-
Zo gaat dat soms, mooi snel opgeruimd dan. Prima slag zo.
-
Wat een fijne GS voorraad had die aan boord. Zo onbeheerd. Mooi gecrashed.
-
Prima slag weer op iemand met leuke vloot en opeens 36 k raketjes. Metaal te over dus.
-
Je lgtjes waren met iets anders bezig zeker. Vette slag en prima winst toch ook zo.
-
Ja mooie slag weer, zat al op je post te wachten. Dikke foddervloot die gewone dikke vloot neerhaalt inclusief ster. Dat klapt er toch weer flink in.
-
Ik heb Firefox en bij mij was de werf-indeling een paar dagen geleden al gewisseld. Ik had geen bouw lopen, maar had ook bijna veel kvs gemaakt ipv lgs. ik ben er nu wel aan gewend. Wel vreemd is wat Galadriel mooi spot dat je IC grijs staat de 0 is grijs, heb je de IC techs wel gedaan? +++ Edit. Met Google Chrome krijg ik het "oude" werf indeling blad te zien, dus het zal aan een Firefox update liggen. Met Microsoft Edge kan iemand anders even testen (wordt dat nog gebruikt ergens?)
-
Het was bij mij destijds ook alleen tijdens de offline tijd. Alleen bij 1 x die gebeurtenis gebleven. En de cijfertjes waren niet zo mooi als bij jou. Bij mij was het 100.000 - 90.000 - 70.000 op alle andere planeten En op 1 planeet (de hoofdplaneet dat wel) 200.000 - 180.000 - 140.000
-
Mooie slag maak je daar. Fijne vloot heb je en veel kvs neergehaald. Ow ja en niet alle puin lees ik, toch dikke winst zo.