Search Results
Search results 321-340 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from Freakertje: “Mooi, hadden we een tijdje geleden besloten dat uni3 netjes op 1speed blijft, wordt het nu eventjes overruled naar 2speed. Ik was al even in smurfenmodus vanwege privé omstandigheden (fijne, in dit geval), maar nu weet ik zeker dat ik nog een tijdje blauw blijf tot de ergste storm is gaan liggen. Wellicht kom ik er zelfs nooit meer uit. Jammer van een #13 account, opgebouwd vanaf 0 in iets van 15 jaar en ooit gestart in uni10. ” U10 was destijds ook een 2 speed uni dus zi…
-
Quote from TimmiT: “Quote from paul-maximilianus: “Quote from TimmiT: “Ik hoor dat de helft van Grillvogels al in VMODE staat ” ja 5 van de 13 staan in het blauw en dat is bij Atlas maar 1 van de 9. Maar die hebben weer 2 inactieven op sjouw dus tja... soort gelijkspel. Het echte gevaar zit buiten de allies denk ik. ” Geen gelijkspel meer nu. ” Er zijn wat Grillvogels naar buiten de alliantie gevlogen, ze zijn met 10 nu en Atlas heeft zijn bestand opgeschoond en is met 6 nu. Voor het oog lijkt G…
-
Dikke winst, heerlijk veel spioos gecrashed, maar volgende keer je eigen spioos thuishouden, dat is meestal alleen zinvol als defender alleen zware def als gauss en plasma heeft om ze mee te nemen.
-
Ik zie alweer een 1000 recs puin liggen bij defender... 4 van de 5 € 150,- euro uitgevers aan het begin zijn nu gesneuveld, alleen Czar Delta speelt nog. Toch bedankt defender voor het opdoeken van Yune destijds. Mooie slag aanvaller, fijn kolletje...
-
Zowaar een nette AGS, ik zag nog 7 milj metaal liggen die heeft defender dan? Mooie winst zo.
-
Geen lg ook bij defender. Geen deut, geen kristal bij de GS, maar toch een fijne dikke slag zo.
-
Weer een snelle stijger tot stilstand gebracht. Dikke hit ja en heerlijk veel Gs bij zich. Ik vroeg me bij het filmpje af wie nu wie is...
-
Quote from MiniMe: “Dit is een luxe bug. Zou je het in de gaten willen houden of het maandag op dinsdag nacht nog steeds gebeurt ? Als er meer spelers zijn die deze bug hebben horen we het graag. ” Nee (helaas) niet meer gebeurt.
-
Ook hier een fijne hap al hadden die 1600 GV nog wel wat voller kunnen zitten. Dat wordt RebuildBilly45 zo te zien.
-
Met 1 post op het forum ben je inderdaad niet zo van het posten. Maar daar kan verandering in komen natuurlijk, zeker als je dit soort fijne opveeg acties vaker gaat doen. Mooie catch en nu dat B&B verhaal en post eens lezen.
-
Hij had zijn haar in GS zitten zo te zien. Vette slag zo en flawless op de kv na.
-
[TOT: 116.844.000] Sovereign Magellan vs. chicken-nugget [GLVG] (A: 11.780.000, V: 105.064.000)
PostJa grote slag zo, veel vloot en GS erbij, mooi hoor.
-
Voor een mining groep had hij toch al best veel vloot. Goede actie weer en dat in het hoge noorden ...m3 is toch het verste weg van alles, niet?
-
Netje hoor, tegenstander vloog bijna deutloos...
-
Fijn hitje op iemand die niet snel leert saven zo te zien... plaaaaaaaatsen.