Search Results
Search results 361-380 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Fijne metaalwinst. Leuk je hier ook te zien.
-
[NEW #1SOLO] [TOT: 8.132.000] Sovereign Magellan vs. ultraviolet [GLVG] (A: 548.000, V: 7.584.000)
PostFijne terugslag zo gemaakt.
-
Mooie slag hoor, ook maan gemaakt dus compensatie voor defender.
-
Mooie hit hoor, leuk aantal zware gevechten al. Defender pech dat hij geen maan kreeg.
-
Leuke hit, had defender maar moeten opletten.
-
Ook in die nieuwe Nusakan uni: - Spiorapport zegt er is geen def. militaire score= 0 - 8 kv dood op 4 raket en 27 kleine lasers - nieuw spiorapport: geen def te zien - spioaanval met 1 spio....dood - spiorapport: er is geen def. mooie boel. 1-24-4 is gevaarlijk dus. De Gs groeiden wel volgens schema dus er was niet een def makende en scrappende speler aanwezig of zo. Is dit dezelfde type bug als jullie hierboven hadden?
-
Welkom op het forum!
-
Ja mooie slag, fijn een vrije ploffer even bewaart en dan de gok en oversteek genomen. Yune was van het wel euros uitgeven maar niet goed genoeg kunnen ogamen. Snel afgestraft zo. Oke er zit de nr. 2 Dm user bij maar die kan wel beter ogamen. Nu meer recs maken, want na 6 uur ligt er nog steeds een hap puin. Recs hebben en expo doen passen slecht bij elkaar. OpgeYuned staat netjes!
-
NEW SOLO #1 [TOT: 4.929.000] ultraviolet [GLVG] vs. Sovereign Magellan (A: 1.485.000, V: 3.444.000)
PostPrima slag zo toch en ja met 40% kans op remise is het niet heel vreemd. Defender met maan tevreden al moet ie met vloot opnieuw beginnen. Op naar de volgende (hint haha) op het forum. Ik lees het later wel. Mijn dag is nu al vast goed en het moet buiten nog lekker warm worden...
-
Fijne eerste slag op het forum en gelijk een goede verdediging.
-
[TOT: 5.207.376.000] Bob de Bouwer [JIGSAW] vs. Thunderking [NPK] (A: 307.046.000, V: 4.900.330.000)
PostBen je terug op je account? Het is flink aangepast als ik wel ben, zag de helft van je planeten weggaan destijds, maar ook weer mooi opgebouwd daarna neem ik aan. Mooie counter, mooie berg zware gevechten.
-
pop up
PostIk Heb uBlock geinstalleerd en dat gaat prima zo te zien. Stond in de supported Firefox groep. +++ Was paar maanden terug een probleem 4 posts onder deze van je. Sindsdien nooit meer popups...... joepie!
-
Ik heb 6 x maan vernietigen gedaan in Pegasus. In mijn overall scherm staat nu: er zijn 11 missies, 11 eigen. Als ik dan het subscherm "vlootbeweging" open klik komt er te staan 13/22 dus 13 vloten van 22 zijn in de lucht en dit getal klopt met de werkelijkheid. 1 ster komt netjes op de goede tijd terug, maar bij 2 sterren staat "klaar" en is het "roep terug" scherm nog groen gekleurd, maar staat wel de terug komst tijd er bij (over 40 min). Dus helemaal goed hebben ze het nog niet gedaan met di…