Search Results
Search results 421-440 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Goed verhaal alleen bij de Navigator zit je fout. Die heeft toch echt gewoon 3 x snelvuur tegen LG 2x tegen zware gevechten en 3x tegen kruisers al zou ik inderdaad niet graag tegen kruisers ermee los gaan. Verder verbruiken ze evenveel deut als kruisers en daar zien we ook altijd miljoenen van in grote slagen.
-
Dikke slag met 2 verliezers dus en eigenlijk ook 2 winnaars begrijp ik. Toekomst zal uitwijzen wie er echt gelijk had.
-
Planeet markers
PostOp zich vind ik het best mooi en handig. Ik ben wel bang dat Firefox nog langzamer gaat worden. Zelf gebruik ik gewoon pen en papier en heb de te raiden planeten dus op een lijstje.
-
Quote from someone: “Haha de oude allygenoten waar ie op doelde, welkom allemaal. Jullie konden in ieder geval niet fleeten en gingen met bosjes neer, noobs! ” Dit gaat vast niet over mij, ik zit bij Ligas...
-
Prima verhaal om zo eens wat in deze uni te lezen. Had mooie suicidal actie geweest.
-
heb je het puin echt opgehaald?
-
Jeetje Joost, dat waren wel heel veel kv tjes om mee te raiden... vette slag ja.
-
Nette winst. Grappig dat die crawlers zo down gaan. Dan kan je nog zo wat planeetjes af denk ik...14?
-
Fijne hap puin, je had hem ook wel in het HoF mogen plaatsen.
-
Prima hit ja. Dikke vloot neer, al had ik niet het idee dat ze er iets mee deed.
-
rev 7.2.0
PostDe refresh rate is wat trager (weer). Bij het versturen van vloot naar een i-tje met het autovlootvoorstel van de hoeveelheid kv of Gv kan je daarna niet met de "enter" knop verder. Maar moet je eerst met de muis op de "Ga Verder" knop klikken, pas in het volgende scherm kan je met "Enter" verder steeds. Zou fijn zijn als gelijk al met "enter" weer gewerkt kan worden (zoals vroeger). - zou ook fijn zijn als je ergens in een instellingscherm het aantal extra kv of gv kan instellen. Bij het spiora…
-
Mooie battle en prima verhalen en redenen van beide kanten. Zoals ogame hoort. succes verder iedereen ook.
-
Volgens mij is spioraiden al in 2006 uitgezet. Ik heb Yakini gespeeld maar kreeg mijn RSI van 10 jaar geleden weer terug, dus gestopt toen. Als je snel deut nodig hebt kun je een bak spioos er heen sturen en na verschroten voor 75% met een kristalhandelaar omzetten in deut. Kost wat Dm maar je kan aanvallen.