Search Results
Search results 441-460 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Klapstoeltje +1 Prima slag aanvaller en def heeft met een andere aanval in het HoF het ook goed gedaan, de iprretjes hier dan maar snel vergeten...
-
Ow doet sprongpoort 2 niet meer de tijd halveren zoals dat vroeger was? Jammer. Of ik moet zeggen jammer dan. Waarom zou je trouwens zoveel maanvelden nodig hebben? Alleen om werf 12 te kunnen neerzetten? dan ben je alleen voor defencers bezig en niet "breed genoeg" voor alle ogamers. Ik ben nog steeds tegen, heb zelf geen idee voor meer technieken, dingen zijn gewoon eindig.
-
Quote from Plofkop: “Quote from paul-maximilianus: “Aka mij zie je never nooit meer in een nieuwe uni zonder handelaar. ” Omdat het anders te eerlijk is? Ik ben wel voor een poll! Als er een optie handelaar met vaste waarden en beperkt aantal keer dat je hem kan gebruiken komt dan vink ik die wel aan ” Nee, heeft niks met eerlijkheid te maken maar met speelbaarheid. Vroeger toen er 5000 spelers waren kon je via andere spelers wel ruilen, ook als je niet in een alliantie zat. Maar toen het een pa…
-
Als de handelaar terugkomt in nieuwe unis wil ik wel een poll invullen. (of anders moet dat item vooral op plek 1 staan in de poll als vraagje...willen jullie de handelaar terug) Nu is een nieuwe uni iets als Max Verstappen op 3 wielen laten rijden en over zijn kleurtje een poll doen. Aka mij zie je never nooit meer in een nieuwe uni zonder handelaar.
-
Expo
PostIk had vanochtend met 7 expo, een newtron zilver, 766 dm, 9 M kristal en 10 M metaal. Ik schuif na 5 expos te hebben gedaan steeds 1 stelsel op om "fris" te zijn. Geen idee of dat werkt maar ik kreeg het gevoel na 50 x alleen in mijn eigen stelsel dat de opbrengst begon tegen te vallen. Een stelsel ernaast is natuurlijk wel 20 min langer vliegen helaas.
-
[TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000)
PostMooi verhaal. Zo maken dus twee spelers winst op een slag. Prima slag, raar ogame.
-
Mooie vlootslag pak je daar mee.
-
Quote from Knigge: “Quote from paul-maximilianus: “Fijne slag al had ik die ouwe ic thuis gelaten en 150 k kruisers en 150 k heins mee genomen bij 1500 k lg. Dan neem je wat snelvuur mee tenminste. ” ik vloog een mw over, 250k hein is over 2 stelsels al zo'n 80m deut... Deut technisch is dit met afstand het beste, zeker tegen rips. ” Ah ik zie het na wat simmen. Heins zijn top alleen voor short range dus. De helft lg en wel 100 k kruisers dan meenemen geeft iets beter beeld, maar "de oude ic" bl…
-
Fijne slag al had ik die ouwe ic thuis gelaten en 150 k kruisers en 150 k heins mee genomen bij 1500 k lg. Dan neem je wat snelvuur mee tenminste.
-
Dat zal een hoop snelvuur hebben gegeven. Rakettjes en lgs geven alleen maar het idee dat er enige bescherming is maar je zit bloot in de sneeuw hoor... Zaph is wel een vette vis van statuur die je daar ophaalt.
-
Fijne hvh reapers. Zowaar veel ion bijbouwen moet jackals5
-
[TOT: 2.941.895.000] PresentDanger [GZV] vs. Engineer Andromeda (A: 232.375.000, V: 2.709.520.000)
PostVette slag en leuk die reapers erbij te zien. Die doen het goed hoor, beter dan wat ook. Leuk vernietigers als fodder erbij...