Search Results
Search results 461-480 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooie hit hoor en fijn veel GS opgehaald ook.
-
Het jaar gaat uit met een klapper... nette slag en winst.
-
Mooie vlootslag weer, net als afgelopen november.
-
Dat moet een geheime Kerstactie van GF zijn ...
-
Ticket aanmaken en voorlopig even niks met die afkopers doen, zijn al eerdere post over. Spaar ze maar op totdat ergens halverwege 2020 ogame weer een beetje stabiel wordt...
-
Quote from TerrorSkop: “Ik zie dat mijn deuterium productie op vrijwel alle planeten exact gelijk is. Op sommige een enkele planeet is deze afwijkend, maar deze afwijkingen zijn weer gelijk aan elkaar. Is dit onderdeel van de nieuwe update of een bug? ” Ik heb het ook bij planeten die -1 C tot +39 C zijn en 19-59 C en alles ertussen alles hetzelfde in deut. Geen idee of dat anders is eigenlijk. Satjes op die planeten geven wel verschillende waarden in ieder geval.
-
Vette slag op veel dikke bootjes zonder enige vorm van dekking van licht spul. Hmz 29 Reapers, daar moet je het dan weer niet van hebben, gewoon met de oude recjes dus neem ik aan.
-
Is ook leuk om op te fleetsaven als je dat uitkomt.
-
Ik wilde een golden item van 450.000 deut waarde afkopen maar had maar 300.000 aan deutwaarde liggen op inlogplaneet. Meestal selecteer je dan gewoon een andere planeet en vult het bedrag aan tot 450.000 Echter dat stond het systeem niet toe en ik kon alleen ca 100 deutwaarde van 2 planeten erbij halen. dat schoot niet op met 300.200 nu afbetaald. Waarschijnlijk de deut meerwaarde die in die seconden wachten erbij gemaakt was en niet de waarde van wat er al even op de planeet lag na saven. Uitei…
-
En je ziet ook puin liggen van anderen op plek 16 die een ongelukje met expo kregen. Dus je moet snel zijn en voldoende padvinders hebben bij een groot ongeluk. (maar meestal ligt er maar 12.800-12.800 met-kri of zo op plek 16 dus valt dat wel mee. +++ kan nog steeds ss vinden met 1 padvinder en 2400GV nu gestuurd. Van: vloot commando Onverwachts kwamen we de resten tegen van een oude verloren gegane expeditie. Onze technici weten niet wat er precies gebeurd is, en proberen de schepen weer op te…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Anonymous: “iemand al een nieuwe calculator voor expedities incase je discoverer bent? En maakt de hoeveelheid padvinders uit wat je mee stuurt ect... ” mviv.hebergratuit.net/expe71_prod.htm?i=2 speed is eco speed. Rest spreekt voor zich ” Ik stuurde 500 kv en 1 padvinder en vond oa ss en dat zou niet mogen kunnen volgens je calculator (dank trouwens, ik deed nooit expos nu dan wel eens en ja met flinke winst) Van: vloot commando Onze expeditie kwam op …
-
Holy Shiit Ik had even gemist dat niet alleen de testserver live ging maar alle oude unis ook. pfff, voorlopig maar mooi old skool spelen en niks kiezen. Even afwachten hoe het loopt en dan tzt maar eens wat kiezen. Dank vloot-speed-uitleggers. 20 secs winst is leuk maar je had ook 1 min eerder kunnen spioneren dan was de slag wel gelukt zeggen ze soms. Ok vlootspeed 100% op de basisspeeds doet dus niet veel, dat neem ik dan mee in de latere beslissing.
-
Heeft iemand al de verschillen in vlootsnelheid berekend? 100% meer basissnelheid is in het begin erg leuk, maar hoe gaat dat bij kvtjes als ze impuls motoren krijgen en wat zijn bv de verschillen van een gewone Gv die verbrandingsmotor 10 heeft, en van 1-9 naar een itje op 2-9 vliegt. Hoeveel is dan nog de tijdwinst?
-
Vette slag, de boel "voorgeweekt" met kruisers en dan de 11 sterren plat en leegvissen maar.
-
[TOT: 3.797.423.000] Devilworm [Predator] vs. Cannondale [FREE] (A: 520.003.000, V: 3.277.420.000)
PostVroeger had cannon wel vloot, maar is muur geworden zie ik. Mooi neergehaald, moet ie maar saven. Altijd leuk als ze piepen...
-
Fijne slag, je had hem wel in het HoF mogen zetten hoor.
-
Zo te zien had het vanaf maan een puinsavje moeten worden. 2 fouten in 1 vlootverzending... Fijne catch.