Search Results
Search results 501-520 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Reaper Gebruik maken van het huidige puin verzameling mechanisme voor zowel verdediger als aanvaller, mits reapers onderdeel zijn van de vloot. Echter, slechts de helft als de reaper niet door de warrior klasse wordt gebruikt Puin wordt ook verzameld door transportschepen en zal naar de planeet of de ruimtewerf gebracht worden +++ Is het meesturen van 1 Reaper in de aanval al genoeg om dit effect te triggeren? Of moet die 1ne Reaper dan het gevecht ook overleven om het puinophaal effect te trigg…
-
Quote from Nocturno: “Kan iemand mij uitleggen wat die discoverer class moet doen met een meer uitgebreidde phalanx range, want ik zie het niet. ” Vloot bouwen en je tegenstander crashen bv. Misschien kan je wel een MW verder scannen, zolang GF er niks over aangeeft is het een leuke optie. Op expo gaan is toch altijd al ruk vind ik dus ga ik voor de falanx en de 75% extra bij itjes. @ Plofkop, dank, ik lees je antwoord, ok dan kies ik voor de 1e maand geen keuze maken en het allemaal maar eens e…
-
Ow die crawlers kosten 50 energie, dat had ik niet goed gelezen. Ik dacht dat als er 50 energie op de planeet was dat je dan 1 crawler kon bouwen. En bij 100 energie de 2e crawler etcetc tot bij 83.000 energie de maximale 1667 crawler kon worden gebouwd. Ok geen crawlers voor mij als keuze. Dan maar Expo en dan bepaald niet voor de expo... Hoe zit dat met die 75% extra buit van itjes? Zie je dan op je spiorapport op een i tje 175.000-175.000-175.000 liggen als er maar in het echt 100.000-100.000…
-
Quote from Jillian: “ik heb even zitten brainstormen, maar die 83k energie is te doen op plek 15. echter wel pas in een later stadium waarin energie 21/22 en fusies op 22 te betalen zijn... of hoger ” Met Energie 18 en fusie 21 heb ik nu 48.700 energie Als ik fusie 22 bouw (kost 207M-85M-42M) gaat dat naar 62.700 en met fusie 23 erbij naar 80.661 Energie 19 maken kost 0-210M-105M maar dan weet ik niet of dat al met fusie 21 voldoende is, ik denk pas met fusie 22
-
Eeuh, misschien beter je recs en andere zooi in delen naar een ploffer te sturen? In verschillende speeds ook nog eens? Mooie slag en actie trouwens.
-
Grote slag hoor, wat een GS had hij. Misschien beter duurder vanaf andere manen verderop saven ipv het voorspelbare 14-15... 4 uur lanxen. Woot nette drive nog (en vloot) om dat op te brengen.
-
Daar zat een hoop GS in en met puin erbij is top zo.
-
Mooie grote slag op prima def vloot ook. Al was de def vloot gezien het gebrek aan recjes een kijkvloot?
-
Ah, ben je weer op Yoda gaan zitten... Dat wordt een wekelijkse post zo, maar ik zie sinds die slag een week geleden dat zijn def toch minder is nu, dat gaat de goede kant op. Doe zo voort.
-
Gewoon leuk om te doen dit.
-
De hoeveelheid kristal die de mijnen maken is veel te weinig in vergelijking met wat ogame heeft vereist wat er met kristal kan of moet worden gemaakt om het speelbaar te maken. Anders gezegd: zonder handelaar valt niet te spelen in het moderne ogame. GF heeft met de introductie van de interceptor en vooral de astro tech zelf de handelaar verplicht gesteld. Als nu iemand ons onbekend vragen vanuit GF gaat stellen of we de handelaar nog wel nodig hebben is die nieuw vanuit Ikariam of een ander sp…
-
Het hangt ook af hoe je je planeten hebt gelegd. In 1 MW, in 1 stelsel op een rijtje? Dan ben je de klos zonder veel mogelijkheden. Lig je her en der verspreid met planeten dan zijn er altijd wel een paar planeten rustig en safe en anderen toevallig minder safe. Tussen actief kunnen spelen en geen def hebben en minder actief kunnen zijn en een giga def hebben zit veel tussen, een kleine anti-raid def voor 1 dag GS is meestal het beste . Te klein om "met eer voor aanvaller" te slopen, te groot om…