Search Results
Search results 541-560 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Expedities doe ik niet dus dat schip dat je eigen puin van aanvaringen met aliens ophaalt ga ik normaal gesproken niet nodig hebben. Snellere research... kunnen ze ook tweaken met de labinstellingen van een uni. Puin meenemen gelijk met de battle. Ok dat compenseert de superrecs een beetje die nu overpowered zijn. Grootste gevaar van push-cheaten is natuurlijk die marktplaats....
-
Fijne slag hoor. Mooi vlootwerk en combo genomen.
-
Dat is een dikke winst ja. Mooie vloot die over een huffie van alles heen walst.
-
Is het echt maar 175.000 deut of 1000 x meer? Mooie opruimactie net voor -vastwel- een andere alliantie het door had. of zo iets.
-
ruimtewerf
PostHuh, de vraag die the-mk stelt is dat je zelf niet weet wat je op je eigen planeet hebt gebouwd? Of omdat je geen activiteit op je planeet wilt maken dat je daarom vanaf je maan je ruimtewerf wilt bouwen/uppen? Onzinnig lijkt me. DutchChaos dan ... je krijgt al je vloot die vernietigd is op een maan terug in je ruimtewerf op -jawel- je planeet, of daar net boven zwevend. Dus we gaan niet te ver, we zijn er al.
-
Dat is niet de soort opschredden van Shelbys vloot zoals ik even geleden schreef maar wel het eindresultaat nu. Mja als je geen zin hebt zet het spul dan in VM tot je weer ooit eens zin hebt. Bevalt mij prima als speelwijze. Aanvallers: mooi gedaan, goed verhaal, hahah wat zullen die 3 uur lang geduurd en annoying zijn geweest. Eind goed al goed.
-
Jup, mooie slag hoor en volgende keer een 500 xers achterhouden voor de follow ups.
-
Plaatje rechtsonder lijkt me toch -hopelijk- op een mobiele terraformer (gezien dat spelers om meer velden vragen) Plaatje van drone is vast inderdaad een of ander vaag verhaal dat er met drones beter kan worden gezien waar de mijnen nuttig zijn en geven 5% meer mijn opbrengst of verdubbelen de plasmatech extra opbrengst om meer GS (dank! alvast) te verkrijgen. Plaatje van luchtschip met een enorme ruimte in het midden lijkt me een planeetverplaatser. Langzaam maar je komt nog eens ergens anders…
-
Ben benieuwd naar het verhaal van Doedelss, hier gaat best veel weg van de winsten van afgelopen slagen van hem. Prima slag, je bent druk.
-
Fijne slag op vloot hoor. IC rules (soms).
-
[TOT: 401.372.000] The_mk [GZV] & Gier [GZV] vs. Doedelss [Predator] (A: 6.260.000, D: 395.112.000)
Postieuw dat zou ik niet graag verliezen, noch de vloot noch de GS.
-
Woot ineens 7 slagen erbij in de uni, ga ze zo even bekijken. Deze heel veel deutwinst zo te zien. Duo on the roll?...
-
Langzaam zo je vloot met winst opshredderen is best een idee als de uni langzaam uitdooft.
-
Veiling
PostTegen.
-
Vette winst al blijf ik al die sterren apart spelen vinden. mooie catch.
-
Goed verhaal en planning gemaakt. Heeft de ruimtewerf nog wat winst opgeleverd of compenseert dat het verlies niet helemaal? Mooie actie, Middnight was prettig actief en maakte een paar mooie slagen in korte tijd. Komt ook vast terug in een andere uni. Goed gespeeld defs.
-
Jeetje ik mag wel gaan oppassen, heb ook zoiets. Nette slag en weer dikke winst.