Search Results
Search results 581-600 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Ik zag de daling bij Prins (die wel nog geel voor me is) en heb eea nog even nagekeken en hem 3 manen gegeven bij het kruimels opruimen. Mooie grote slagen hier boven dus.
-
Die Arte had een fijne grote berg GS bij zich. Dikke winst zo.
-
[TOT: 1.283.164.000] Senator Jupiter [SDS] vs. Reborock [AOD] (A: 37.230.000, V: 1.245.934.000)
PostMooie grote slag en winst.
-
Quote from Caspertvanmierlo: “Quote from Knigge: “Nee sterf tuigh. Oftewel nee we accepteren de overgave niet. ” Ik weet dankzij ingame berichten een beetje de achtergrond van deze 'oorlog'Maar ik vind dit soort teksten toch een beetje vreemd op een forum En nog vreemder dat deze worden gedaan door een SGO (van een anderen unie?) En het allervreemdst dat deze uitspraak dan ook nog steeds te lezen is hier in deze discussie ” Knigge staat niet meer in de oranje letters sinds feb van dit jaar, al i…
-
Mooie crash zo gedaan, flinke vloot neer.
-
[TOT: 9.050.437.000] Yoshi [JIGSAW] vs. Ariana Grande [NPK] (A: 1.894.714.000, D: 7.155.723.000)
PostDat was op het oude Postduif account toch? Ook maar een paar weken overleefd dan. Zonde. Mooie grote slag.
-
Goed verhaal, spannende race om het puin geweest. Er is iets met je convertor mis gegaan er staan nu 40. battlecruisers ipv dik 40.000 maar dat is wel duidelijk zo. Hmz, door je 40 milj deut vliegkosten (je recs sturen zal ook wel aardig wat deut hebben gekost) heb je een soort van klein verlies maar wel een mooie gedurfde actie op je conto.
-
Het geeft meer winst dan scrappen bij de handelaar maar heel best is de slag niet nee. Eend vs Kat 1-0 is wel apart ja.
-
Prima winst en slag zo.
-
Goed verhaal en mooie deutwinst toch, naast ook al dat puin.
-
[TOT: 20.794.018.000] Straatveger [LoT] vs. Koning Khan [LOST] (A: 4.378.660.000, V: 16.415.358.000)
PostWat een verschil in vlootsterkte toch. Mooie slag hoor.
-
Leuk doel om je vloot er tegen te simmen totdat het -eindelijk- winst geeft en de slag dan uitvoeren.
-
Vette winst en goed opgelet.
-
Huh? Dat is einde ogame dan voor aanvaller als hij dat te vaak doet. Spelbederf Overigens kan er als er geen sprake is van bashing in extreme gevallen ook een ban gezet worden onder de noemer spelbederf. In dat geval wordt een planeet niet meer dan 6x aangevallen binnen 24 uur, maar wordt een speler gedurende lange tijd op meerdere planeten lastig gevallen, dusdanig dat deze speler niet normaal meer kan spelen. In dat geval kan een GO beslissen dat de aanvaller(s) de verdediger tijdelijk met rus…
-
Dikke winst die 2e slag, mooi in de gaten gehouden dat er ergens activiteit kwam bij je 1e slag. Gevalletje te vroeg uit safe hier dus.