Search Results
Search results 641-660 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Dus jullie hebben de rol van de piraten waargenomen. Nette actie. expeditie....duh
-
1 speed, geen circulair dat gaat hem niet worden. Onderzoekssnelheid is dubbele speed dan een "normale" 5 eco dus dat is leuk maar meer niet dan dat. 4 mw is wel aardig en zou de standaard moeten worden. ik wacht op een volgende uni over 6 weken. Wel leuk gedaan: noem je de uni Hyper, zet je hem op slakkegang. En dan zeggen dat die Duitsers geen humor hebben...
-
Leuke slag en je hebt de meeste winst uiteindelijk. De ander die vloog heeft ook winst aan het puin. Misschien moeten jullie eens een AGS samen doen.
-
queen sylvia
PostVeel dank voor je inzet hier. Ik hoop dat alles goed met je komt.
-
Dat is een fijne winst.
-
Perfecte hit, we zullen ze hier (tijdelijk?) gaan missen op het forum.
-
Nette actie in voorbereiding en uitvoering. Ja Scaapiee kan ook natuurlijk down maar is wel een aderlating voor de uni en het forum. Eventjes wonden likken, en wellicht tot in een nieuwe uni dan Scaap. Aanvallers: mooi gedaan.
-
Ook mooie hit hier, prima gedaan zo.
-
prima hit en kvs maken is simpel, het probleem zit em in de hyperrecs... (mij ook nog geen uni gelukt, is mijn main goal overal nu)
-
Jeetje is dat Bolder, die zou toch beter moeten weten na zoveel jaar...
-
Fijn verhaal, daar ga je vast meer lol en schade bij maken.
-
Toevallig was ik vandaag ook even uit vakmode en zag NoudisBB uit vakmode ook. Daar zat hij al best heel lang in met heel af en toe een even eruit en een spiootje. Nu mooi het foutje van vakmode weer aanvinken vergeten dan afgestraft. heheh zware gevechten als fodder nu dan maar eens. Daar zijn ze niet voor nee, meer tegen lichte defjes. Mooie actie crossover MW met de bups.
-
Mooie 66 milj winst hoor.
-
Hoe slordig. Mooi opgeveegd.
-
Maar 4 milj deut aan boord. Nu ja, def was erg actief, eens kijken of dat nog zo blijft.
-
Mooie AGS slag, mede omdat van die maan veel GV op raidtocht gingen. Ik hoop dat je die GV ook te pakken hebt in je soloslag?
-
Ziet er aardig uit als vlootshow en kraak. Netjes van pom om gewoon het alleen aan te durven (en wachten tot op een dag de grote AGS binnenkomt).
-
Mooie slag in Gemini heb je gedaan, en ja ook daar heb je geen kv meegestuurd. In Gemini zou dat je ic kunnen vertragen dus snap ik dat je ze er achteraan stuurt maar hier had je fodder genoeg om gewoon kv mee te sturen. Beschermd ook nog eens je eigen vloot als fodder in geval van problemen. GV omdat je kv op waren, ok bijbouwen die kvs. Blijft een prima slag zo.
-
En waarom geen vrachters mee gestuurd met de hoofdaanval? Tja je Lg zijn (zinloos) fodder zo, geen idee wat voor zware vloot Vinnie verder nog heeft maar was dat wel nodig? En naraids met langzame GV? Nu ja je hebt dikke winst dus valt nog wel mee. naraid met 50 GV....eeeuh das iets van maar 1.250.000 gs, je haat hem toch niet he?
-
Fijn opgespaard door hem dan weer.