Search Results
Search results 681-700 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Zozo Yaws neer in twee klappen, dat was toch wel andere koek dan in Yakini. Ik denk dat hij na de merge er minder tijd en aandacht in stak en het lastig voor hem was dat er grotere vloten rondvaren. Mooi uitgevoerd, gewaagd met het puinruimen en de 2e slag, maar zo te zien had je hem een tijdje in de gaten gehouden en was hij voorspelbaar geworden...
-
Zozo dat had ik niet verwacht. Grote slagen ineens in Xalinth. Mooie slag en enorme winst Straatveger. Ja Gymjuf was opeens een weekje actief met rondspioen...
-
Dat is wel een heel aparte vlootopbouw van defender. Mooie start van het jaar zo voor je. Dikke slag en winst.
-
[TOT: 189.811.000] PresentDanger [RCN] vs. renegade vesta [FREE] (A: 8.305.000, V: 181.506.000)
PostMooie hit, duidelijk dat verdediger niet ruim genoeg gesaved had.
-
Mooie hit net voor oudjaar.
-
Flinke dreun nog even en mooi in stijl zo het jaar uit dan. Op naar 2019.
-
Wish2Die
PostJammer dat je andere zaken gaat doen (wel begrijpelijk natuurlijk). Dank voor je aandacht voor ons en het spel.
-
Grote foddervloot neergehaald. Auw, maar met ruimtewerf erbij heb je al snel weer een beginnetje. Flinke klap met het ouwejaar alvast. Wat een berg deut meegesjouwd, dat was wel wat overdreven veel schat ik zo in.
-
Idee voor graviton
PostBetreffende het voorstel van HT: Hehe zoals zo vaak alleen vanuit het fleeters oogpunt bekeken. Dan even vanuit de miners (de meerderheid): per level graviton onderzocht neemt de maanvernietigingskans alleen maar af en wel met de helft. Het leuke van een goed voorstel is dat je moet proberen voor iedereen wat te bieden en dus niet alleen je eigen speelwijze bevorderen.
-
Heerlijke hit weer op mooie gevulde oliebollen GVs.
-
Idee voor graviton
PostNa het maken van Graviton 3 krijgen al je planeten automatisch de maximale planeetvelden. Lijkt me ook wel leuk.
-
Ah Harry weer eens gecrashed, of niet-harry eigenlijk, of wat ook. Zal ook niet voor het laatst zijn denk ik. Mooie actie en winst.
-
Idee voor graviton
PostWel een fijn "out of the box" denken voorstel, maar te ingrijpend dus ben ik ook niet voor.
-
Prettige winst ja.
-
Fijne naam om te crashen met de kerst. Mooie slag en dikke winst.
-
Eeuh als iemand anders het hele puin heeft geraapt is het een verliesslag? Of was er rechulp ? Nu lijkt het een fakepost.
-
Netjes gevonden en flinke hoop Gs eraan verdient.
-
Grote crash zo gemaakt en dikke winst. Kale wordt ook een standaard farm zo lijkt het. Mooie slag hoor.
-
Fijne crash en winst zo. Goed zo.
-
Mooie opspaar GV-Rips vloot neergehaald. Afstuderen en wereldreis zijn mooi en gaan niet samen met ogame, maar voor het zover is zou ik af en toe nog eens inloggen en wat itjes of levende Trol itjes doen daar...