Search Results
Search results 701-720 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Mooi verhaal en toch prettige winst ondanks dat het 3x meer had kunnen zijn. En ja, het is meer het verhaal dat je verwacht na een avondje stappen en 3 emmers bier nog even een spiorondje doen en bovenstaande als resultaat kreeg...
-
Al die arme zielepieten die net boven de 500.000 komen en niet weten wat er dan gaat gebeuren met ze... Netjes opgeruimd weer.
-
[TOT: 2.571.900.000] Waltorious vs. Hysteria & Queen Elsa [TROL] (A: 2.527.000.000, D: 44.900.000)
PostNette actie en flinke buit zonder erg veel kosten zo te zien.
-
Mooie snelle kruisers only hit. Leuk om te zien.
-
Als jullie gaan delen wil ik ook wel eens compleet LOST zijn in mijn ogameleven... Zucht met 3 k ic en wat vrachters inderdaad meer binnenhalen dan een raider in 3 maanden. Enfin weer een predator opgegeten das wel grappig.
-
[TOT: 119.840.000] Doedelss [Predator] vs. linn-killer [Syndicat] (A: 11.074.000, V: 108.766.000)
PostHoop Gs winst zo uiteindelijk. Mooie crash.
-
Mooie defbash hit met winst.
-
Zohe, mooie gebouwde defender vloot neer door bruut geweld. Grote slag zo en enorme winst.
-
[TOT: 79.829.000] Spio me Softly [MARVEL] vs. Engineer Io [KT-BV] (A: 8.637.000, V: 71.192.000)
PostKomt niet zo vaak meer voor dat ik actief ben met vloot. Hier wel plaatsing maar geen speler bij aankomst... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 18-12-2018 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Spio me Softly [MARVEL] ________________________________________________ Groot vrachtschip 1 Klein vrachtschip 8.000 Licht gevechtsschip 53.830 Zwaar gevechtsschip 51.247 Kruiser 3.769 Slagschip 554 _________________________________________ Verdediger Engineer Io [KT-BV] _______________…
-
Kleine hit voor je maar prettige gs voor tussendoor natuurlijk.
-
Mooie HoF zelfs, fijne deutwinst ook.
-
Elk muurtje dat kleiner wordt met winst is goede actie.
-
Oeps, soms is een CR rapport niet prettig aanzien in je inbox. Er lag kennelijk geen GS (geen vrachters meegestuurd) dus alles voor de te verwachten 8 milj puin. Best een risico ja.
-
Fijne vangst daar.
-
Een aantal i-tjes raiders heeft gemerkt dat na de Merge van de laatste keer er bepaalde fijne itjes niet teruggezet werden vanuit vakmode. Een een aantal -gelukkig- wel. GF gebruikte als argument: Als een account nog vloot heeft wordt het niet uit vakmode gezet. Ik mis nu bv fijn itje 5poOk met 830.000 punten maar ook met ergens liggende 3 verdwaalde bootjes. En daardoor staat 5poOk nog in vakmode. Raiders die dus plannen ook na een merge die bepaalde itjes te willen legen moeten dus actief op z…
-
Netjes weer hoor. Bijna zonder eigen kosten ook. Kon wel eens het einde van de terugkomst van Shinovu zijn.
-
Moest even zoeken maar er zitten bijna 400 ve tussen, dat zet aan in het puin, prima slag zo , wel (achteraf) zonde van je kv.
-
Mooi vlootje neergehaald zo. Dikke winst.
-
Vreemde main moet ik zeggen, maar dat probleem heb jij voor hem nu grotendeels opgelost. Harry natuurlijk, wie kent hem niet.
-
Voor het mooie had je 6658 IC moeten sturen... Heerlijke inhoud en winst aan die GV.