Search Results
Search results 741-760 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 637.813.000] Chezzy [FREE] & Scaapiee [FREE] vs. Senator Alpha (A: 83.296.000, D: 554.517.000)
PostInnerstelsel (of bijna dan) is dat nog wel te doen ja. Mooie slap en show.
-
Ow daar maakte ik ook even die denkfout van echt 12 x sneller onderzoeken ipv andere unis. Maar eco en labspeed zijn altijd al gekoppeld. aha. Nooit over nagedacht. Meestal zucht ik me naar IGON 8 of zo en dan geloof ik het allemaal wel. Wel leuke techs, 3 speed is fijnste spelen (al staat mijn Wasat in vakmode en rommel ik 2 speed nu). Even over nadenken of ik ga starten.
-
Netjes gedaan weer, dat ziet er uit als een aflopende zaak daar bij Punisher.
-
Fijne 1e lag op het forum van je. Wel veel eigen verlies ook maar je tegenstanders is best sterk. Meer vloot bouwen van de winst, meer Lg en vooral meer zware gevechten om meer in evenwicht te komen.
-
Mooie vloot en slag natuurlijk.
-
Oef wat een heerlijke winst. Zulke vloten zijn met inhoud zo lekker.
-
Dat afval is een complete vloot ... netjes in de gaten gehouden.
-
Wie laat dat nu zo onbeschermd liggen ook. Mooie actie en winst.
-
Mooie hit en verhaal erbij.
-
Flinke def staat daar, maar als de mijntjes groter worden ligt er toch genoeg GS na een tijdje.
-
Grote slag zo door je gedaan en mooi je deut weer terug. Topwinst aan puin zo.
-
48 milj deut voor je vlootpuin is mooie ruil zo.
-
Ah was dat puin van deze slag. Fijne slag om te doen mits je het puin hebt natuurlijk... Pech voor je van de snelle recs.
-
Daar valt best wat te halen zo te zien. mooie actie met al die lg.
-
Prettige winst zo toch.
-
Wat een berg ve heb je Joost, zelf had ik voor dit target die berg zware gevechten liever gehad... Fijne puinruim dan van iemand anders, die zal minder blij met je zijn.
-
Prima winst op een Gv vloot, moet ie maar op tijd weer gaan saven.
-
Mooi gedaan en voorbereiding. leuk om even hier te kijken daarvoor. Have fun rebuilden die mooie vloten. Ik zie zelfs een bergje zware gevechten...toppie.
-
Mooie hit hoor en wat een GS daar in al die kv en gvtjes...
-
Blijft knap van verdediger om bijna zonder mijnen toch een redelijk vlootje te maken, alleen behouden is vers 2. Mooi gespot en gepuind Baba yaya.