Search Results
Search results 821-840 of 978.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Het is een lange lap tekst en er lijkt een deel dubbel te zijn geschreven of in je post gekomen. Het is bijna een nieuw spel zou ik zo zeggen, dus ja de kans dat Gf zoiets toevoegt? ik vraag het me af? Verder kan je keuzes maken tussen transportschepen en zo, dat kan je ook gewoon in je werf die keuzes maken. En als je keuzes maakt voor bepaalde grondstoffen dat kan je ook via de handelaar of gerichter itjes beroven/of spelers. Overall... er zit niks spannends in, er gebeurt niks onverwachts, he…
-
Mooie slag en GS weer voor je.
-
Oef dat is een fijne winst. mooie slag.
-
Prima idee om er de verloren vlootwaarde voor te nemen om te besluiten wie winnaar en wie verliezer is. Omrekenen via 2,5 / 1,5 / 1 is mijn voorstel. +++ Al nagedacht hoe je een eerlijke battle tussen 10 leden en 3 leden gaat doen of zijn de 3 leden nagenoeg kansloos? +++ Al nagedacht wie de vrijwilliger is die al die battles dagelijks gaat simmen? Even snel 10 tegen 10, dat wordt dan 10 maal simmen? of nog meer? En als er in het begin van een uni 20 allianties van 10 spelers meedoen (brave 200 …
-
Ik lees dat je techs meegaan, meestal hebben de top spelers ook de beste techs, dus een lagere gerankte speler met wel heel veel vloot in een andere ally zit dan alleen en mist 9 maatjes met dezelfde vloot....aka de top 10 ally wint hoor, ondanks 1 goede speler spacefighter met zijn eigen vloot op rank 21 dan bv. kansloos. Verder wordt er geschreven dat het erger is om 100.000 spioos te verliezen dan 99.999 ic en dat dan de ic verliezer doorgaat. duh.
-
Grote slag en dikke winst. Tegenstander in het blauw geschoten zie ik. Hoop dat alle patienten nog leven dat wel...
-
Dat denk ik niet Spacefighter. Ik denk dat de top 10 in vlootwaarde samen in een ally gaat en dan verder mindless elke week dat Space Castle bezet. Uitslag vooraf bekend, geen bal aan, Verzin iets spannenders zou ik zeggen. ==== Flugel25, ik ben van voor de DM, officieren en het ic tijdperk, dus met 10.000 spelers in U10 destijds, 9900 daarvan zijn na het invoeren van voornoemde zaken afgehaakt en ja ik ben wel gebleven maar blijf wat tegen de stroom inroeien ja. Gewoon omdat ik weet dat het vro…
-
Ik zie het als een zoveelste manier van de top 10 pushen met een nieuw idee wat er gewoon op neerkomt dat de top 10 de buit binnenhaalt. Anders gezegd als de 10 top wel uit verschillende alliantie spelers zou bestaan kwam er vanzelf wel een rondgaand mailtje tussen die top 10 spelers dat het voor hun veel winstgevender zou zijn om samen in 1 ally te gaan. === En zelf vind ik dat de hond in de pot. --- jaja, nog steeds erg tegen dus.
-
Dikke winst hier ook. Goed gespot en gevlogen.
-
Grote slag en mooi ouderwetse samenwerking en voorbereiding.
-
Quote from Flugel25: “ ” Edit zoveel: Uni 10 specs terug (puin naar def) alleen dan 3 x vlootspeed. Pas na 6 maanden IC en DM (dus ook dan pas de officieren) weer beschikbaar stellen. Dagelijkse in/export booster ook pas na 6 maanden weer aanzetten. +50 velden Astro tech eruit en oude max 9 kolonies terug erin. een soort Rollback van 12 jaar (zie ik ook weer wat beter uit...)
-
Merge
PostQuote from Jillian: “in de uni waar ik wel herplaatsingen gekregen heb met de merge, daar heb ik dus geen extra herplaatsingen gekregen vandaag. dus misschien alleen accounts met geen herplaatsingen? ” Daar lijkt het wel op. ik had ook 0 herplaatsingen en nu ik even inlog en kijk zie ik 2 stuks staan. Netjes gedaan van GF, gewoon alle accounts tenminste 2 herplaatsingen geven. dank.
-
Mooie slag op vloot ja. goed gedaan.
-
[TOT: 6.108.876.000] Road Runner [TROL] vs. De Klier [Exiles] (A: 1.026.012.000, V: 5.082.864.000)
Post6 ton lg weggemaaid. netjes. zelfs voor fodder was dat overdone.
-
Welke def? ... Fijne slag op sterren.
-
[TOT: 174.825.500] Poffertjesfabriek [FREE] vs. Black mamba [TnT] (A: 39.108.000, D: 135.717.500)
PostGewoon je muis over bouwopdracht 20.000 zware gevechten laten gaan, mij even krachtig vervloeken, BOUW klikken en later compenseer je me wel met gejuich en een teveel aan GS ...
-
Fijne GV catch, hoewel leeg das dan wel weer jammer.