Search Results

Search results 181-200 of 646.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Discussiedraadje merge 2020

BeLikeMe - - Algemeen

Quote from Trucker: “Quote from Lord: “Quote from MiniMe: “Quote from LoneRanger: “Quote from Lord: “Quote from LoneRanger: “Vraag: hoe kan een Chizo met een 1,4 miljard account van uni 3 naar Deimos zijn gemerged? Nu heeft hij in z’n eentje al ongeveer 10x meer punten dan de rest van de uni bij elkaar. Dacht dat het alleen kon als ze buiten top 20 vielen. ” Quote from FAQ: “Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een…

BeLikeMe - - Algemeen

Quote from Woozy: “@BeLikeMe , waarom ben je dan naar uni3 gemigreerd ipv Zagrada ” om dat cheatzo kapot moet!! en de meeste die in zaga zitten al in mijn recs hebben gezeten we wachten de stemmingen wel af

BeLikeMe - - Algemeen

Quote from Woozy: “Quote from Independence: “Deimos blijft bestaan als enkel uni, omdat deze als enige geen AGs heeft @LoneRanger ” Uni 3 had als enige 1x speed , zorg dat dat weer terug komt aub (ik was gewend aan een real life naast de game) en met 2x kan je niet eens ff eens een kwartiertje weg van je pc (naast het probleem dat je regelmatig uit het spel wordt gegooid naar de lobby) En ja dit is een herhaling , maar ik zie ook geen post van een staff lid hierover verschijnen of een datum wann…

• De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 03-09-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Opa Koos ________________________________________________ Licht gevechtsschip 2.000.000 Vernietiger 500.000 _________________________________________ Verdediger Back_pass [TaO] ________________________________________________ Klein vrachtschip 117 Groot vrachtschip 220 Licht gevechtsschip 1.277 Zwaar gevechtsschip 642 Spionagesonde 3.262 Zonne-energiesatelliet 24.000 Ster des Doods 683 Raketl…

• Quote from Palzato: “Ik ook niet hoor Dizzy maar had echt niks te doen haha, me bootjes wel stuk sneller en meer puin wat is er nou allemaal weer gebeurd bij ogame ” mag ik vragen waarom hebben jullie chizo weg gepest ?? lekker hitje hoor

BeLikeMe - - Algemeen

het gesloopte punte nie eens zo erg wel graag me ere punte terug na merge op moment van update post !! wand elk acc wat gemerget is kan ze terug krijgen dit is niet onze fout dus los het op aub hard voor moeten strijden heb de foto van aantal bij afscheid van de uni! zal ik in ticket sturen !!

BeLikeMe - - Algemeen

gewoon even een acc aan maken in de uni en je heb extra keuze

• Token na merge

BeLikeMe - - Spel

ken je ze altijd blijven kopen ?

• DE aanvalsbug

BeLikeMe - - Spel

dat niet het geen maak gewoon nog eens extra dubbel veel winst op die bug wel wat meer loss naar het fleetje bleef bestaan dus moest een 2e golf overheen en van allebij mocht ik de winst houden inc die kerkhof puin acc er n kerkhof terug had niet is afgenomen dat had moeten gebeuren ondanks zijn expo puin!! nu nog een dik pruts acc in zaga om hem zelf te gaan boosten team neem afstand van teamler als er deze manier van praten valt of neem het extra fleetje af wat hij nu nog heb in punten of in g…

BeLikeMe - - Algemeen

die ticket systeem voor betaald mergen zal als volggende gelden zelfde als aanval voor maan brons silver goud of platium krijgen dit is zoals ik ogame ken dus zal wel dure grap worden allemaal

BeLikeMe - - Algemeen

nee dit is doordacht weer van gf alles pay for the win wel beloven niks waar maken gameforce Rutte 2 niet een aanval voor teamlers die over uren draaien maar belofte is belofte (respect voor de teamlers) die dit alle beantwoorden !! en achter aan zitten

BeLikeMe - - Algemeen

Quote from MiniMe: “Q: Voor oude universa, waar je nog 5 - 10 spelers hebt met accounts met meer dan 200 miljoen punten. Hoe kunnen ze nog een uni vinden waar ze niet in de top20 terecht komen? Worden deze accounts dan via een geforceerde merge overgeheveld? A: Je zult altijd minstens 1 uni kunnen selecteren. Mocht je account zo groot zijn dat je in iedere uni wereldwijd in de top20 komt, dan kun je theoretisch gezien nergens heen mergen. In dit geval heb je dan de vrije keuze in álle universa t…

BeLikeMe - - Algemeen

ik kan geen andere uni kiezen enkel u3 dat wil ik niet

BeLikeMe - - Algemeen

Quote from Dizzy: “Quote from Buckert: “Quote from Caspertvanmierlo: “Quote from Buckert: “De delete knop werkt gelukkig nog wel, wat een droevige vertoning wederom. ” gewoon Nick even om hulp vragen ” Ik hoef niet om hulp te vragen, dat komt vanzelf. ” Ik zag net een andere reactie, die matennaaier kun je beter dichtbij zoeken. Je komt er gewoon goed mee weg kotsemmer.OT waar blijft die merge. ” had ik zeker geweest als ik hem plat had laten gaan ga geen 13 jaar op geven voor iemand die ik net …

BeLikeMe - - Algemeen

Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from JamesCameron: “En Buck en Zaph, bij een merge gaat je oude plan van een acc opbouw altijd de prullenbak in. Dat is helaas iets waar je rekening mee moet houden... ” Thanks voor de info, raar dat het van jou moet komen maar goed. En denk eens goed na over bovenstaande, is dat niet omgekeerde wereld? Een strategiespel wat op lange termijn gespeeld kan worden en dan gaat degene die het faciliteert het overhoop gooien? Tuurlijk zat dit eraan te komen, prima,…

BeLikeMe - - Algemeen

Quote from Knigge: “Dat ik hiervoor voor het eerst in maanden moet inloggen op mijn forum acc. Een .. merge, desondanks dat ik ondetussen een van de grootste accs in nl heb zal dit gewoon simpel weg het moment worden om te stoppen. Zoals altijd zal dit een tijdelijke uplift in cash voor GF zijn maar op de lange termijn 3/4 stopt. Daarnaast wat een onzin deze server settings. Ik mag hopen dat er feedback vanuit het team is geweest en zoals altijd dit aan de kant is geschoven. man man man wat onzi…

BeLikeMe - - Algemeen

top 20 acc nl mogen dus lekker oprotten naar buitelandse servers ?? als we uni3 willen komen we al in de top 20 dus dat mag niet

• weet dat alles in mines gaat komen was leuke strijd gl irl waar ik ook heen gaat als gem is afgesloten voor me !! door alle bugs

• was gezellig dames enne @Zippy of een 3 in 1 klap ? mp pushing ? monfy en leg acc ? sorry daar boosten we nie tegen op maar mooie knal geworden zo zie het zo als een persoonlijke war tegen gzv mooi afgerond nu dit acc waar ik op zat charley gaat terug naar joost! amen adama bedankt voor dit mooie vuurwerk!