Search Results
Search results 221-240 of 646.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 58.660.301.000] DDD [TFL] vs. smeagol [TKW] (A: 8.345.165.000, V: 50.315.136.000)
BeLikeMe - - Hall of Fame
PostQuote from Supermercado: “haha onzin, deze heeft hij helemaal zelf gedaan. iig mooie Payback voor de keer dat hij ons er bij heeft genaaid. Ow en nick nog bedankt het door vertellen ” ow heb hij jullie genaait dan ? volgens mij hebben jullie je zelf genaait om dat Jou server niet save was lol jij heb jematen genaait om dat je db open was en alles via je database gelezen kon worden als we zover terug willen kan ik nog wel door gaan wil je dat ik inner kom bij je ?? ik hoor die vraag
-
[TOT: 58.660.301.000] DDD [TFL] vs. smeagol [TKW] (A: 8.345.165.000, V: 50.315.136.000)
PostQuote from DingDongDing: “Quote from BeLikeMe: “vergeet plopkoek geen winst te geven de spion van tkw goed gespot!! en wel de spion sponsoren he : ” Als niks zinnigs hebt tever tellen hou je bakkes dicht. Ik ben volgens jou dm abuse persoon. Gewoon ploffer sprongpoort afkopen op de gok. 1ste keer pech gehad. 2de keer geluk. ” jaja met spion in tkw voor info zonder info ken je geen bakkes dus hop gs naar plopkoek en hou me bakkes niet iedereen mag van mij weten wat ploppie doet daar binnen ! niet…
-
Postvergeet plopkoek geen winst te geven de spion van tkw goed gespot!! en wel de spion sponsoren he
-
Quote from Takeoff: “Quote from Zaphod Beeblebrox: “Quote from Kreela: “Begon net voor de redesign update 2007 eerst genoobed. Toen Andromeda 2009 uitkwam ben ik zo profioneel gaan spelen als de tijd me kon dragen. Toen begon in 2011 de IPR oorlog in Adromeda waarbij duizenden accounts I werden geschoten werd deze uni wel heel leeg. Daarna gaan Bomber fleeten in Zagadra tot dat NolifeCamaron verscheen toen moest iedereen direct stoppen met fleeten. Zit nu in Eridanus te deut dealen met de top 10…
-
Ik zoek advocaten
PostQuote from part animals: “Quote from Legend.bdr: “En nog steeds als ik kijk in de uni, dan zie ik dat de extra 25 miljard gs die de beste speler heeft gehad nog steeds niet is weggehaald. Terwijl er van alles wordt gezegd op meerdere topics en ik te horen heb gekregen dat hij het niet mag houden, heeft hij het nog steeds. Gaarne werk van maken wie dat ook moet doen. ” euhm ja heb het nognee ik ga het niet verschroten ben niet gek om effe een mega berg DM er tegen te gooien en dan nog een berg ei…
-
[TOT: 2.041.606.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Hitsugaya Toushiro [RoT] (A: 118.710.000, V: 1.922.896.000)
PostQuote from Buckert: “Lekker aan het huishouden geweest James, netjes maarre moet jij niet weer in vmode? Vond het verdacht druk vandaag met al die spios ” snap ik wel ht zoek nieuwe vrienden vandaar de spys als james nog nieuwe vrienden zoekt! kom ik graag daar uit vm james morge weer een run van waves ?? nog 500 miljard te gaan begreep ik
-
[TOT: 2.041.606.000] JamesCameron [Ex Play] vs. Hitsugaya Toushiro [RoT] (A: 118.710.000, V: 1.922.896.000)
PostQuote from LoneRanger: “Lekker maat! Is dit nu weer Hitsu of nog Monfy? Pakken die handel! Als ze monfy alleen nodig hadden om jou te crashen kan je er niet vaak genoeg overheen gaan! ” dus dat +1
-
Postgoed bezig James aanpakken die handel!!
-
maar dan snap ik de weg saver hij heb gesaved maar uit eigen ervaring zeg ik we doen het over ook in dat topic benoemt dit is bug van gf al jaren en zij doen er niks aan maar wij mogen wel betalen die ruimpte werfis goed gemaakt!! en had er nooit in moeten komen gf faalt een laat hen dit oplossen in plaats van jullie! effe aan de oor trekkenmaaar als het bij de een niet gebeurt haha bij de ander ook niet en hoe eerlijk alle melders zijn geld dit natuurlijk ook voor deze post! maar ow wat was hij…
-
[TOT: 1.682.587.000] postduif [Post] vs. Pertur4bo [NBAM] (A: 29.155.000, V: 1.653.432.000)
Postlekker bezig hoor duifie
-
Quote from Jillian: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Lord: “Nu ja, je kunt het heel vervelend vinden. Je kunt ook dit voorbeeld volgen; [TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000) Vervolg nr 2 [TOT: 46.989.870.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 8.402.799.000, D: 38.587.071.000) Het is niet zo dat je de winst hebt moeten inleveren of dat er geen slag is geweest... De wereld en het universum vergaan niet. Dus ik zou zelf vanu…
-
Quote from Lord: “Nu ja, je kunt het heel vervelend vinden. Je kunt ook dit voorbeeld volgen; [TOT: 30.980.585.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 4.462.999.000, V: 26.517.586.000) Vervolg nr 2 [TOT: 46.989.870.000] BeLikeMe [SpG] vs. PartyHatWurmple [TFL] (A: 8.402.799.000, D: 38.587.071.000) Het is niet zo dat je de winst hebt moeten inleveren of dat er geen slag is geweest... De wereld en het universum vergaan niet. Dus ik zou zelf vanuit beide posities niet mijn speelplezier zi…
-
Quote from Abremsev: “Quote from Bolder: “Abremsev, dit mag je ook knippen..toch???Erg slechte insinuatie! Je vloot onrechtmatig behouden via een bug is fout! ” Quote from BeLikeMe: “thnx bolder idd hij mag wel over mijn kids en vrouw spreken maar mag niet zeggen dat hij lekker weer onder de brug moet gaan liggen ” Ik geef duidelijk aan in mijn post dat het niet gepast is wat jullie beide zeggen, en klapstoeltje heb ik daar ook zeker op aangesproken. Laten we het hier gewoon bij houden zo, lijkt…
-
Quote from Bolder: “Quote from Klapstoeltje: “ ~ Abremsev [18:27][20-05-20] *Knip* ” Abremsev, dit mag je ook knippen..toch???Erg slechte insinuatie! Je vloot onrechtmatig behouden via een bug is fout! ” thnx bolder idd hij mag wel over mijn kids en vrouw spreken maar mag niet zeggen dat hij lekker weer onder de brug moet gaan liggen
-
Quote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from Legend.bdr: “ ” ” ” ” ~Abremsev [22:45][19-05-20] *Knip* BLM, Dit is natuurlijk heel erg overbodig. Heeren, jullie beiden weten heel goed dat dit niet de plek is voor een discussie als deze. Ik verwacht ook dat het hiermee afgelopen is. Thanks!
-
Quote from Klapstoeltje: “Quote from Legend.bdr: “Dan heeft hij dus verkeerd gehandeld. De slag heeft plaats gevonden, maar door een bug wist de vloot te ontsnappen. Dan had hij je dus je kerkhof moeten laten houden en je vloot de prullenbak in zoals gedaan was door aanvallers.. Laat zien dat een Coma naar mijn inziens het spel niet echt snapt en heeft gehandeld uit gevoel. ” nouja, dat niet zozeer, ik denk meer gehandeld uit het idee om spelers te behouden voor het spel denk ik. maar het zou we…
-
Wie reageert er na jou?
BeLikeMe - - Thuisplaneet
Postbuckert moe nu komen ik kiek soms!!