Search Results
Search results 241-260 of 646.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 6.061.410.000] postduif [Post] vs. MrNexz [TFL] (A: 814.050.000, V: 5.247.360.000)
BeLikeMe - - Hall of Fame
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Notuul: “Nice lekker bezig duifje! Doe je toch nog wat met dat vlootje Dacht dat je alleen maar zat te expo-en Heerlijke winst ook zeg ” duif aan expo ?zie regelmatig leuke winsten langs komen klapstoel toch! sponsor van duif ? ” nope, dit account is al een hele tijd niet meer in handen van mij.prntscr.com/shncq3 ” kan niet ruiken wie op dat acc zit!! eerst laten slopen en dan weg geven sle…
-
[TOT: 6.061.410.000] postduif [Post] vs. MrNexz [TFL] (A: 814.050.000, V: 5.247.360.000)
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Notuul: “Nice lekker bezig duifje! Doe je toch nog wat met dat vlootje Dacht dat je alleen maar zat te expo-en Heerlijke winst ook zeg ” duif aan expo ?zie regelmatig leuke winsten langs komen klapstoel toch! sponsor van duif ? ” nope, dit account is al een hele tijd niet meer in handen van mij. prntscr.com/shncq3 ” kan niet ruiken wie op dat acc zit!! eerst laten slopen en dan weg geven slecht hoor! vervolgens 1 grote sourchers bande zo…
-
[TOT: 426.990.000] Malfidus [SrG] vs. Flugel25 [TROL] (A: 60.270.000, V: 366.720.000) + wraak van Flugel25
Postwat een losers nog steeds de zelfde speelstyle overkill dat je niks kan regelen ook lekker bezig malf!! op naar de volgende
-
PostQuote from Notuul: “Nice lekker bezig duifje! Doe je toch nog wat met dat vlootje Dacht dat je alleen maar zat te expo-en Heerlijke winst ook zeg ” duif aan expo ? zie regelmatig leuke winsten langs komen klapstoel toch! sponsor van duif ?
-
Wie reageert er na jou?
BeLikeMe - - Thuisplaneet
Post@Hitsugaya Toushiro Slotje
-
Draadjes idee 3.0
BeLikeMe - - Ideas Planet
Postzij krijgen 1 tien euro coupon en 2x een 3 euro coupon als dank om alle topics te sluiten en ze zelf geen werk meer hebben aan het board slechte zaak alles maar te sluiten !! kan wie reageert en na wie ook gesloten worden word gek van al die meldingen!
-
[TOT: 30.558.932.000] Ind0 & Trucker vs. DingDongDing [LCDP] (A: 5.518.781.000, D: 25.040.151.000)
Postlekker bezig dames @ opruimen die handel!!
-
Mijn verhaal
PostQuote from ReformeD: “Quote from BeLikeMe: “slotje graag dwaalt van topic af!! ” Enige malloot die offtopic gaat ben jij. Maar gezien je graag een reactie wilt, ik respecteer heel erg dat TDR voor andere zaken kiest. Met name omdat ogame minder belangrijk is dan bijvoorbeeld relaties. En dat is ook precies de reden dat ik weer even in vmode zit, andere zaken spelen op die mijn aandacht nodig hebben. ” om dat wij jullie leugens niet geloven pannekoek! en tdr voor anderen zaken kiest ogame is zijn…
-
Mijn verhaal
Postbroodje aap verhaal weer man man die man die stopt toch nooit net als ik! en ref uit voorzorg vm in gedoken weer prutsers! slotje graag dwaalt van topic af!!
-
Mijn verhaal
PostQuote from Klapstoeltje: “Quote from BeLikeMe: “Quote from ReWinD: “Ik heb een cheat verleden. Ik heb aan Pushing en Multi gedaan (Quantum wel, Gemini niet). Daar heb ik spijt van, want het ontneemt het speelplezier van anderen, maar ook die van mezelf (helaas kwam ik daar pas later achter). Groetjes TheDutchRitual ” @Syrabi dus cheaters mogen gewoon ongestraft door cheaten ? ” hij heeft gecheat in het verleden, geeft ook duidelijk aan in welke uni wel en niet, ben je dan zo gefocust op aannaaie…
-
Mijn verhaal
PostQuote from ReWinD: “ Ik heb een cheat verleden. Ik heb aan Pushing en Multi gedaan (Quantum wel, Gemini niet). Daar heb ik spijt van, want het ontneemt het speelplezier van anderen, maar ook die van mezelf (helaas kwam ik daar pas later achter). Groetjes TheDutchRitual ” @Syrabi dus cheaters mogen gewoon ongestraft door cheaten ?
-
Mijn verhaal
Postwelkom terug! iets van ban tijd weer afgelopen ?
-
Wie reageert er na jou?
BeLikeMe - - Thuisplaneet
Postnee Gorilla!
-
Quote from Bolder: “Kijk.. Je speelt ogame.. Je gaat niet echt lekker.. Je gaat proberen er toch iets van te maken...begin een chinees restaurant!!! Eens een leugenaar...... Triest dat dit nog kan in 2020 ” je vergeet 1 ding die snackbar ging faiet! hij heb hem overgenomen! en kreeg heel veel klanten de burgers op de meet waren best okey lolz maar was net als de mac die kanten waren ogame spellers he james en Go
-
Quote from swami_dude: “Quote from JamesCameron: “Dat klopt niet helemaal swami! Ik zei vanaf het begin, ik wil niet met truck in de ally, ik werk niet met hem samen en op termijn wil ik hem graag crashen. Toen werd plofkop super groot, en moesten we hem truck samen werken om hem te pakken. Toen kwam truck in de ally en stopte mijn ambitie hem te willen prakken. Toen ging truck iemand crashen, en weigerde het op te lossen. Toen heb o.a. ik gekozen hem terug te naaien. Dat is wat ik nog even rech…
-
tdr kon ze mondje allang niet houden lol mede dankzij hem! wij er zijn aanbegonnen thxs james weten nu hoe expo werkt! kan je ons dejump clits ook leren samen met klapstoel?? ook deze is bekend!! de uitvoering is nog onbekend voor meerdere spelrs !
-
@Plofkop dit moet ze doen met overlopers Bro Pro denk als je Bro was gebleven dit nie gebeurt was of was je weer aan het zwemmen en je fleetje thuis gelaten ??