Search Results
Search results 281-300 of 646.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Quote from someone: “Kunnen we al een poule starten wie de volgende van PlayBook is die gesloopt gaat worden? Op basis van intelligentie ga ik voor Barney Stinson. ” ik stem ook op barney!! de niks nut met ze grote smoel btw fite rain heerlijke hit bestel de bier en popcorn al en 5.6miljard winst hahaha:D is vhop wel waard hahah
-
Quote from Klapstoeltje: “haha, waarom geloof ik hier geen fluit van, BLM en ogame gedag zeggen, kerel, jij bent een van de grootste addicts wat betreft ogame xD net als ik net als TDR, net als de meeste die hier nog steeds rondhangen na bijna 18 jaar XD mocht je het echt lukken, dan zeg ik, heel veel geluk in RL met je gezinnetje kerel, het is je gegund! leuk je gemeet te hebben begin deze maand ” alle meningen verdeeld maar door spelletje bijna tot echtscheiding laten komen waarom zou je dan n…
-
na lag in issus te hebben gezeten 3 jaar gestot met fleeten geweest na 1 jaar actief weer rellen in gemini! ben ik er over uit stop definitief met ogame ! dit komt door dat ik gewoon voor mijn gezin wil zijn! en niet verplicht moet opblijven vor noobds die alles doen om acctjes optekopen! / te slopen om zelf een nr 1 rankt te krijgen hier kap ik mee ga me pure gaming richting op de ps4 richten waar het niet veel tijd meer kost iedereen die me heb geholpen ! goodluck met cheaters! mijn gezin staa…
-
Quote from dutchpride: “@Legend.bdrMisschien is het wel handig om pas na 12 of 24 uur na het kicken van iemand die persoon aangevallen mag worden door oude alliantie. (kon niet direct cc op mijn mobiel) In mijn Draco tijd hadden we iets wat we eer & respect noemden en wachten we netjes 24h na dat wij iemand ontvriend en/of uit de alliantie hadden gekickt voor dat wij hem/haar/gender neutraal(moet er tegenwoordig ook bij staan) aanvielen. Maar begrijp het wel als je zo'n backstap actie doet, dat …
-
Wie reageert er na jou?
BeLikeMe - - Thuisplaneet
Postklopt denk indi
-
Wie reageert er na jou?
Postklopt nu vliegende holander ?
-
Wie reageert er na jou?
Postnee barney word morgen weer wakker!
-
Quote from Barney stinson: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Barney stinson: “Quote from Bolder: “Quote from Barney stinson: “en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven? we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet. enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen. want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het …
-
Quote from Simba: “Als we hem eerst gekicked hadden was het nog steeds het zelfde geweest. Zijn on tijden zijn dag in dag uit het zelfde, lag altijd op de zelfde coords ect. ” wie is simba in de slag dan ??
-
Quote from Barney stinson: “Quote from Bolder: “Quote from Barney stinson: “en zap laten we eerlijk zijn: al zou ik vertellen hoe het zou gegaan zijn zou je me geloven? we hebben allemaal geprobeerd jullie uit te leggen maar alsnog denken jullie van niet. enige wat jullie gerust kan stellen is als wij jullie je zin geven en een leugen vertellen die jullie willen horen. want wat wij ook vertellen jullie geloven het simpelweg niet omdat jullie het niet willen geloven punt. jullie willen jullie zin…
-
ik vraag me dan ook wel af @Trucker na de hoeveelste min ben je gecrasht ?na kick ali van hen ali ??? ?
-
volgende is plofkop weer !!exx pb spelers u10 gaan eerst er aan!
-
Wie reageert er na jou?
Postblm op dreef :d denk klapstoel
-
Wie reageert er na jou?
Postja nu notuul weer ::D
-
Wie reageert er na jou?
PostQuote from Barney stinson: “die is aan het wakker worden dus reageer ik wel nog voor hem denk dat nu wel middnight komt fingercrossed ” kan zich beter midday noemen Barney nu ?
-
Quote from Supermercado: “ Side note: Sinds een paar maanden is er al behoorlijk veel gebeurd in playbook dankzij 1 persoon waardoor je deze slag ook wel kon zien aankomen. ” dus dat maar dat Trucker begin van de uni hen bodyguard was zijn ze gewoon even vergeten nus alles save is kan hij op opgeruimd worden door 1 gs monster! maar blijft mooi winstje!! Quote from Supermercado: “Ik ben toch erg benieuwd naar de ingame berichten tussen klapstoeltje en trucker. ” daar ben ik ook benieuwd naar!!
-
Wie reageert er na jou?
Postklopt en nu hier na notuul ?
-
dikke winst geworden zo en ja al langer aan zien komen ook toen hij in palybook zat allemaal veel plezier met uitgeven van de winst!
-
Wie reageert er na jou?
Postneh gorilla next na mijn ontwaking