Search Results
Search results 421-440 of 646.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 1.118.461.000] Fire rain [Bro] vs. ReWinD [Playbook] (A: 109.282.000, D: 1.009.179.000)
BeLikeMe - - Hall of Fame
PostQuote from Barney stinson: “trots wezen op je 11 mil verliezen slag wauw te triest rewind vlieg op je nog voor winst maar agh maak je jezelf maar sneu ventje ” pff op een slag nacht door halen voor paar mil winst pannekoek op paar spalers verlies slagje niks mis mee slag staat damge dubbel en dik - winst!
-
[TOT: 5.541.376.000] JamesCameron [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & Barney Stinson [Playbook] & Supermercado [Playbook] & Trucker [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 293.095.000, V: 5.248.281.000)
BeLikeMe - - Rustplaats
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Supermercado: “Heel simpel: bij de vorige hit op plof hadden we trucker nodig. Daarna was het vreemd om hem te gaan hunten dus hebben we allemaal besloten dat we hem gaan vragen om in de ally te komen. En sindsdien zit hij bij ons als een playbooker ” moet je er ook bij vertellen dat trucker eigenlijk xali wilde joinen maar dat ht en de playboys hem hebben gedwongen om te merge naar zaga inzane19om een nieuwe uni10 tekrijgen als tr…
-
[TOT: 5.541.376.000] JamesCameron [Playbook] & Hitsugaya Toushiro [Playbook] & Barney Stinson [Playbook] & Supermercado [Playbook] & Trucker [Playbook] vs. Plofkop [Bro] (A: 293.095.000, V: 5.248.281.000)
BeLikeMe - - Rustplaats
PostQuote from Supermercado: “Heel simpel: bij de vorige hit op plof hadden we trucker nodig. Daarna was het vreemd om hem te gaan hunten dus hebben we allemaal besloten dat we hem gaan vragen om in de ally te komen. En sindsdien zit hij bij ons als een playbooker ” moet je er ook bij vertellen dat trucker eigenlijk xali wilde joinen maar dat ht en de playboys hem hebben gedwongen om te merge naar zaga inzane19 om een nieuwe uni10 tekrijgen als trucker xalynt was gejoint waren jullie niks maar dat i…
-
[TOT: 9.367.000] Swordfish [Playbook] vs. KingSolomon [LMS] (A: 5.760.000, V: 3.607.000)
Postleuk winstje aan overgehouden !!
-
waardige post zou hij vinden als de top10 op hem vliegt nou dan is de uni te klein ! lekker gevonden en afgestraft op naar de volgende !
-
BeLikeMe - - Rustplaats
PostQuote from Robbendinho: “Auw Plof maar jij geeft nooit op. Ik iwst niet dat er nog echt gespeeld werd in Zag. Mooie hit hoor. Quote from Supermercado: “Trouwens wie van de inactieve bro`s pakt het account van pierre? @BeLikeMe ?? ” Ik denk niemand ” goed gedacht hen @playbook hoopt dat ik dat ga doen maar ze hebben een Obsesion Van me verder wil ik hier geen woorden aan vuil maken! plof gl@rb
-
BeLikeMe - - Rustplaats
PostQuote from Supermercado: “ Trouwens wie van de inactieve bro`s pakt het account van pierre? @BeLikeMe ?? ” Ik denk Aventura
-
[TOT: 79.049.500] Rewind [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 7.172.000, D: 71.877.500)
PostQuote from Supermercado: “Quote from BeLikeMe: “Quote from JamesCameron: “@BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes ” Dat dacht je vriendje @barcodeplayer ook wel even tedoen maar helaas is dat hem niet gelukttiss deze uni verte zoeken mischien mag je met ht mee spelen in de zandbak praatjes maker! ” HT de baas? mocht ie willen. sterker…
-
[TOT: 79.049.500] Rewind [Playbook] vs. Takeoff [Bro] (A: 7.172.000, D: 71.877.500)
PostQuote from JamesCameron: “@BeLikeMeIk hoop juist niet gemerged te worden met pegasus, maar direct met gemini. Ik kan die lui met twee vingers in de neus aan, net als jou overigens. Lekker praten, maar praatjes vullen geen gaatjes ” Dat dacht je vriendje @barcodeplayer ook wel even tedoen maar helaas is dat hem niet gelukt tiss deze uni verte zoeken mischien mag je met ht mee spelen in de zandbak praatjes maker!
-
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Dit is allemaal hypocriet als je het bekijkt. Wij kwamen in een uni waar zielig gedrag goedgekeurd werd door degenen die er al die tijd al waren. Nu worden er verwijten gemaakt om accounts die doorgegeven worden, terwijl de 'grote' jongens binnen hun groep precies hetzelfde al meermaals gedaan hebben. Ik heb niets erop tegen om accounts door te geven aan de gelukkige erna, zeker het greintje respect dat erbij komt kijken om iemand jouw account aan door te geven. I…
-
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “Lol, lekker de boel omdraaien barney...hij zeurt nu erover omdat jullie er eerder over aan het janken waren maar het nu zelf doen...en dan op hem gaan zeuren dat hij er niet zo over moet janken...LOL O, en FYI James, ik heb 0 contact met takeoff en zelfs als buitenstaander vind ik jullie reacties buitengewoon sneu, kom op zeg...grote mond en alles maar wat komt er daadwerkelijk uit? Hypocriet gelul... ” hadden wij maar bliven spelen zaphod hadden wij de kneusjes aa…
-
Quote from Jillian: “Quote from BeLikeMe: “Quote from Jillian: “Quote from Scaapiee: “Quote from Jillian: “Quote from Spacefighter: “ik ben inderdaad een betalende klant en heb alsnog die spam. Lobby is tegenwoordig aan een mail gekoppeld en die mail aan dm. Dus zou goed in mijn recht staan om geld terug te vragen. ” Jammer genoeg is geen van de dm functies, of dm kopen uit zich zelf een vrijbrief om geen reclame van ze te krijgen; tenzij nadrukkelijk aangegeven. En dat geven ze niet aan. ” Lees…
-
PostQuote from Anuvinda: “Komen deze mensen allemaal? ” Blm komt een middagje langs dus ze moeten natuurlijk groot knokploeg hebben ommij uit me scootmobiel te meppen
-
Post@barcode ik bespreek gen ban ik wijs je op je belofte en jjij moest na je ban nog zooi rebuilden heb je niet gedaan was wel een belofte ik heb me belofte ook waargemaakt!dus verwachte ik dat van jou ook is heel wat anders dan een ban besprekken pannenkoek en dit slagje ja die staat andersom gaan jullie wel janken en miepen weizem en schreeuwen van de daken!
-
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “LOOOL blm Dit zijn prima defbashes hoor, niets op aan te merken...niet zoveel laten liggen! Maar het zou mij niet verbazen als idd degene die dit roepen moord en brand schreeuwen op het moment dat het bij ze zelf gebeurd... 'ik wel en jij niet'...dat idee... Is bekend hoor, gewoon negeren en aanpakken die amateurs. ” om de deff bashh niks op aan te merken maar het feit wat die pannekoek roept omg als hij zelf gesloopt word gaat ie rebuilden na een pushing hit een b…
-
PostQuote from barcodeplayer: “howhowhow takeoff speelt weer? had ik jou niet weggejaagd jochie? Ga eens terug waar je heenliep. zelf posten? typerend voor iemand die geen ruk bereikt en zijn vloot verschroot toen het warm werd. mogelijk toch eens terug naar zag gaan kijken want ik hoor dat die bromo's het terug hoog krijgen nadat ik heb opgeruimd. hf spending rewind ” ja Kom terug zal ik ook een acc regelen pannenkoek en jij ben zelf een jochie die zelf nog niet eens fleetje heel kan houwen
-
Quote from Jillian: “Quote from Scaapiee: “Quote from Jillian: “Quote from Spacefighter: “ik ben inderdaad een betalende klant en heb alsnog die spam. Lobby is tegenwoordig aan een mail gekoppeld en die mail aan dm. Dus zou goed in mijn recht staan om geld terug te vragen. ” Jammer genoeg is geen van de dm functies, of dm kopen uit zich zelf een vrijbrief om geen reclame van ze te krijgen; tenzij nadrukkelijk aangegeven. En dat geven ze niet aan. ” Lees maar even de voorwaarden van Commander. Ik…