Search Results

Search results 441-460 of 646.

This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.

• Quote from Gorilla: “Fok ogame vriend ik ga bij ogame werken en intern alles kapot maken ” deze man meteen een perm ban geven graag

• deze man is echt Kei goed aan worden vooral zijn save skilz mag die houden lekker duifie op naar de volgende :d

• Lobby account activeren

BeLikeMe - - Spel

gameforge.com/nl-NL/settings/ daar mis effe kijken of je activation key kan sturen ?

• ben ik met je eens gooi de banner dan in inline frame banner en niet zoals dit! zie deze banner mer als popup en niet als game addon !!

• Discussiedraadje New Beginnings

BeLikeMe - - Algemeen

Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Anonymous: “worden deze nog geïntroduceerd in de oude uni's? Of is dat een 10jaren plan ” Zoals je onderhand vast wel hebt meegekregen van spelers in de nieuwe uni of MCO Bug Reports eens langsgegaan zou kunnen zijn. Er zijn momenteel nog een tal van bugs die de gameplay opzienbarend verpesten. Dat zouden ze toch grotendeels moeten opknappen voordat het doorgevoerd zou kunnen worden in alle universa. ” wat betreft de veiling is al opgelost bij een aanva…

• spg word door nbam en tfl mooi afgebrand als deff bashers nu weer mooi deff bashje in de zorg is dune deff diaree hier ook met een spelers die ze klikker nodig heb! van mij mag team nl ookw el is op klik tijden gaan letten !! ik zie het als vals spel!! @Barney stinson hier nog zo 1 als jij kom je weer uit vm wil graag jou bitch zijn !! On 22-11-2019 --:--:--, the following fleets met in battle: Attacker BeLikeMe [SpG] ________________________________________________ Battlecruiser 50.000 ________…

• dit via browser x6cjamoh2t.png

• Blijmakers

BeLikeMe - - Handelswaar & Diplomatie

betere boosters door info andormikneus te sponsoren TRAP HIER NIET IN!! ANDROMIKNEUS weet je dan makelijk te traceren waardoor naatee deze actie kan waar maken!

• Quote from Jillian: “Quote from Spacefighter: “Als ik nu naar de mobiele pagina van Ogame ga krijg ik een enorme reclame banner op mijn scherm die net een fractie seconde later op beeld komt waardoor je er al op klikt als je naar je uni wilt. Een beetje reclame is goed, maar dit schaamteloze gepush vind ik wel erg ver gaan. Een pop-up die alles blokkeert en die je actief weg moet klikken. Werkt bij mij averechts. Zou dit doorgevraagd kunnen worden? Dit is echt heel irritant namelijk ” Ik ben hem…

• Quote from Zaphod Beeblebrox: “Wiehoeee, nieuwe nbam way of life? Lekker man, woppa!!! ” ik verlaag me niet om nbam iemand way of life te noemen ik denk dat hij even aan stoepkrijten was gewoon act door zijn itjes te raiden dus lekker tussen hangen en door vliegen

• Rambambambam De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 16-11-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller BeLikeMe [SpG] ________________________________________________ Interceptor 250.000 _________________________________________ Verdediger vmode [NBAM] ________________________________________________ Klein vrachtschip 82.390 Groot vrachtschip 28.557 Kruiser 5.476 Kolonisatieschip 1 Recycler 1 Spionagesonde 339 Vernietiger 2.923 Ster des Doods 11 ____________________________________…

• king motu is back

BeLikeMe - - Handelswaar & Diplomatie

@motu verklaar ze gewoon de oorlog kan je ze hellemaal kapot bashen !!

• Opiniepeiling

BeLikeMe - - Spel

maar ht waarom neemt het pispaaltje dan de Go op zich als die toch al een hekkel heb aan bepaalde spelers tot de board memmbers heb je mij nooit horen klagen wij no teamlers hebben nooit ervaren wat teamlers zien ik denk bij me zelf aangezien merge toekenning dit wel kan leiden tot spelbederf mocht pega in eens in gemini binnen stromen dan heb team kniggels al wel onze speelstyle en act tijden in handen en die dpa wat houd dat in dat weet ook geen ander ex no teamler wat ziet een teamler knigge …

• Opiniepeiling

BeLikeMe - - Spel

Quote from Knigge: “1 Nick. Maar je weet net zo goed als ik dat het veel leuker is om mensen in de gaten te houden en dan uiteindelijk toe te slaan. Denk je nu echt dat ik mijzelf dat plezier zou misgunnen ? 2 Daarnaast als jij oprecht bent en zou kunnen samenwerken in een team, why not. Het is namelijk niet dat alleen mensen met een blanco strafblad team mogen worden. Sterker nog ik ben ook een keer gebant en toen was ik al GO. Betekent wel dat je inzet moet tonen en je moet realiseren dat niet…

• Opiniepeiling

BeLikeMe - - Spel

@Knigge Het mes snijd op dit punt aan twee kanten natuurlijk. De collega's die zaken beoordelen zien net als degene die iets constateert hetzelfde. Het is niet dat er zomaar iets gedaan wordt, er wordt een dossier gevormd voor een geval. Aan de hand daarvan en de eigen bevindingen beoordeelt een SGO/GA dan het geval. Ik geef toe dat bij grijze gebieden er niet altijd evenredig aan een zelfde geval gehandeld wordt. Maar het punt van vriendjespolitiek kan ik me totaal niet in vinden. Dossier vol m…

• Opiniepeiling

BeLikeMe - - Spel

wieberen met bepaalde teamlers en noen geen namen denk dat je dan ook van de andere hoek teamlers kan verwachten !

• houd maar niet op met die nbam sponsoren :d deff veel plezier met sparen :d

• Idee nieuwe defensie ( of schip)

BeLikeMe - - Ideas Planet

daarom de naam prutser

• Opiniepeiling

BeLikeMe - - Spel

gooi en pol open zoals bij de stats aanpassing open stond open voor dit gezeik ben nog steeds van overtuigd dat dit de reden is Het team heeft een slecht imago, daar wil ik geen deel van uitmaken (0) Leden in het team staan mij niet aan, daar ga ik niet mee samenwerken (0)