Search Results
Search results 481-500 of 646.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 464.385.500] fire rain [SpG] vs. de eagel [TFL] (A: 12.825.000, D: 451.560.500)
BeLikeMe - - Hall of Fame
PostQuote from patje65: “Fire Rain, maar jij bent degene die niet kan hebben dat we overbieden en volgens de regel is daar een veiling voor om the bieden. Ik zeg, vuul plezier met de winstje, we komen wel een keer langs voor de winst Ons Eagel word wel weer volgestopt met gs ” ga je dan weer 300 rips kwijt raken op een moonblow actie? pannekoeken acties van je zie ik graag hoop blablabla nou nbam toch vm is kan ik me wel gaan richten op tfl!! lekker gedaan fire ! op naar meer!
-
[TOT: 2.001.192.000] he-man & Chizo vs. Palli [DEMA] (A: 1.972.318.000, V: 28.874.000)
PostQuote from Hitsugaya Toushiro: “Netjes afgestraft. Die zullen niet zo snel meer opnieuw proberen gok ik ” je weet maar nooit zo gok ik ? alles kan !
-
doedels style kamikaze ' lekker gedaan monfy en go! effe de rollen omdraaien ipv zonder winst vliegen ! straatje geen last van je gehad gl @ rl
-
[TOT: 248.422.000] JamesCameron vs. Hoi (A: 20.315.000, V: 228.107.000)
Postwat een leuk verhaal van barcode de cheater tot aan dit !!!! na een spio barcode online wat doet die noodle met ze gemini acc geeft die die aan jou ? Hoi gl@rb
-
Quote from L.J.E: “Quote from INSIDIOUS: “ach..jammer dat hansie ze vloot kwijt raakte we wouden bijna je vloot is even naar de klote helpen maarja zie dit als een kleine vertraging en idd scherp moetje wezen denk dat jij wel weet warom sowieso al @davyyyh ik zou zeggen doe je best om mijne maaris te pakke voorlopig heb je een keer me vrachters wete te pakke maar dat was omdat ik me versliep had stroom uitval en me wekkers waren gereset xd gelukkig kon ik toen nog wel me eigen puin even rapen du…
-
Quote from Hitsugaya Toushiro: “Quote from Hitsugaya Toushiro: “Topic weer open na het openen van een ander draadje. Dit topic vrij houden van de lopende discussie ” Blijkbaar kan hier geen gehoor aan gegeven worden. Andere topic is ook al op slot. Hierbij de posts hierboven verwijderd. Een volgende poging tot het oprakelen van de discussie is een directe waarschuwing. ~ALGEMENE WAARSCHUWING~ ” ik dacht dat je verbetering ging brengen in het team nl ipv alles op slot gooien ht ban kan me gestole…
-
Regels
PostQuote from Caspertvanmierlo: “Quote from L.J.E: “Quote from Legend.bdr: “ ” Dus omdat iets kan, mag je er misbruik van maken? Hoezo zijn er geen duidelijke regels? Bugabuse is een duidelijke reden. En het staat wel degelijk in de AGV, dat bugabuse niet toegestaan is, dus dat het nergens staat is bullshit. Net als de rest van je betoog. Het wordt dus onder bugabuse gegooid, en dat klopt wel, want de intentie was niet het versturen van grondstoffen, maar het verstoren van het spel (voor eigen gewi…
-
Wat een knal en een winst zeg obi gl@rb @Legend.bdr een hele fijne Verjaardag!! en co veel plezier met de winst!
-
[TOT: 287.104.500] Fire rain [Bro] vs. Barney Stinson [Playbook] (A: 22.695.000, D: 264.409.500)
Posthoppa in je reccies
-
Quote from Knigge: “Nu begrijp je me toch verkeerd, ik heb geen waardeoordeel gegeven over het feit of iemand een ban moet krijgen of niet. Ik wil alleen verhelderen dat een warn of een ban van meerdere zaken afhangt, thats all. Daarnaast wil ik je erop wijzen dat het voeren van namen die als non-agv beschouwd worden dat het sanctie recht wel een basis heeft in de agv. 5.2 Het is de gebruiker verboden om inhoud (bv. afbeeldingen, video's, links, namen, tekst) te publiceren of verspreiden binnen …
-
maar dan iemand die ooit zijn face deelde bij zijn achter naam noemen is minder erg dan iemand de dood te wensen ! en dan een week ban gevenn ogame moet de regels even duidelijk laten maken he @Kniggels het team hier doet maar wat en verzinnen hen eigen regels ! die niet in de agv staat hop aanpassen die shit van nl
-
Quote from fearlessz: “Het is zo idd dat als er iets gerapporteerd word en ik er naar kijk, ik geen pm ingame stuur naar de speler die gerapporteerd heeft. Er zijn er wel een aantal(spelers) die het aan de GO of SGO over laten hier iets mee te doen. Een ban een waarschuwing. Persoonlijk als speelster is sterf: staat aan ga dood net de grens er buiten. Maak niet uit hoeveel je gespoten gesnoven of gedronken heb, je heb je te gedragen volgens de regels van het spel. Neemt niet weg dat er geen bans…
-
[TOT: 662.128.000] PresentDanger [SpG] vs. L3XX666 [DLT] (A: 6.375.000, V: 655.753.000)
PostQuote from Legend.bdr: “Misschien toch handig om te kijken wat je achterlaat als verdediger 70 mil winst vliegen de meeste toch wel op. Lekker winstje! Hf ermee. ” nou deze gast is bandietje heb veel gesloopt nu word hij elke x geraid of na een spio dan spugt deze clown een hoop spam in je inbox alleen al door een spio want de top 10 moet hem met rust laten gaat die zielig doen weetje wat me vloot ligt nu in mw 2 pak het maar blablabla dat alleen al na een spio lexxie veel pelzier op ogame Trek …
-
[TOT: 1.601.090.000] PresentDanger [SpG] vs. OnlyData [U.S.O] (A: 301.289.000, D: 1.299.801.000)
Postlekker bezig hoor def gl@rb
-
[TOT: 7.243.264.000] Fair play vs. Kevin87 [DEMA] (A: 1.368.279.000, V: 5.874.985.000)
BeLikeMe - - Rustplaats
Postkevin nube cake op ? 1x speed man man gl@rb aanvaller goed gespot!
-
Bug: Ruimtewerf
PostQuote from ReformeD: “Quote from Knigge: “Is geen bug, vm stopt ook de ruimte werf, je zal uit vm moeten komen en blijven om die te laten draaien. ” Hoe kan het dan dat er toch ruimtewerven van sommige spelers afgebouwd worden terwijl ze in vmode zitten? ” na een update van vorg jaar is dat al niet meer het geval daarvoor gebeurde het wel dus ja zit je dan in vm staan je werfen stil dus ook je kerkhof draait op je werf!
-
MiniMe
BeLikeMe - - Ex teamleden
Poststefan fijne verjaardag dat je nog veel meer jaartjes oud mag worden !!