Search Results
Search results 501-520 of 646.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
[TOT: 384.806.000] PresentDanger [SpG] vs. smeagol [TKW] (A: 37.120.000, V: 347.686.000)
BeLikeMe - - Hall of Fame
PostQuote from Mighty-Me: “whahaha mja dat krijg je als je hoogste mijn ooit een meth40 is...... minen is niet voor mij in de wieg gelegd ” haha dan leg ik me focus wel op zijn save patroon ga je dan mee?
-
Quote from Spacefighter: “Heren aanvallers, veel plezier met de winst. Meer dan genoeg vloot nu om het @Alpatsjino goed lastig te maken? ” heb nog veel meer zin om nbam uit te roeien dan om aan @Alpatsjino te denken! in de afgelopen jaar voor dat jullie kwamen leuke tijden mee gemaakt en dat wil ik terug krijgen alpa en go mag blijven en weg met nbam als ze dachten we willen nieuwe pegasus creëren haden ze lekker naar pega moeten gaan haden ze daar de klapen gekregen en konden ze daar lekker jan…
-
[TOT: 384.806.000] PresentDanger [SpG] vs. smeagol [TKW] (A: 37.120.000, V: 347.686.000)
Postsloop ze main ook effe dan frank haha je leert het niet he saven
-
[TOT: 1.999.681.000] PresentDanger [SpG] vs. OnlyData [U.S.O] (A: 404.815.000, V: 1.594.866.000)
PostLekker op dreef onlydata gl@rb
-
Quote from ReformeD: “Quote from BeLikeMe: “en eerlijke afsluiter is er echt wel geweest waarom we de nap hebben verlaten dus zegt u het maar! ” Eerlijke afsluiting alsin dat het netjes is aangekondigd absoluut.Quote from BeLikeMe: “nu vraag ik reformed gaan we door met liegen ” Waarover lieg ik volgens jou?Het enige wat je in je post doet zijn er weer andere zaken bijhalen die ik niet geadresseerd heb, ik denk dat mijn onderstaande citaat vrij dekkend is.. situatie was erg complex.. Het enige w…
-
reformed vergeet wel te zeggen @Cryptus spyt alles af nap of niet en tdr zegt we hebben nap maar als we spot sim fly hebben op nap vloten ? dan gaan we liever naar ons dan naar DuB vanaf dag 1 al heb ik liever DuB dan Nbam we wisten ook al vooraf al dat we allemaal gemini gingen om pega te vermeiden mensen die dit niet willen geloven ik kan de helle app gesprek sturen voor wie het wil hebben!! maar moet je wel even privee berichje geven kan iedereen met die nap mee genieten volgens tdr kwamen we…
-
Regels
Postals je gewoon snel internet heb je geen last van 2 sec laden is direct en in draco heb ik het zien gebeuren en refresh scrol refres was direct! was op poging xtroken te slopen dp en pd vlogen toen op xtroken geen lagg en ja de lanx van xtroken stond helemaal vol!
-
persoonlijk had ik me vrouw beloofd 3 jaar terug niet meer actieve te gaan fleeten!!! en dat is iets verandert! vond het natuurlijk altijd wel leuk om fleetjes te bouwen zo vliegt oud acc albaking mee waarvoor dank Mordocai!! dat ik hem in bruikleen mag hebben zo kreeg ik @dutchpride zijn acc na zijn crash met 0.0 speedfleet meer een raid fleetje ook namens team SrG heel erg bedankt!!! zo kreeg pressend mijn oude acc om payback terug tegeven ik wist wel raad met die mines om in 5 maanden tijd di…
-
[TOT: 662.564.000] Fire rain [Bro] vs. RPM989 [Alone] (A: 44.613.000, D: 617.951.000)
Postcheck die winst op naar de volgende bs !!!
-
Regels
PostQuote from Paradise City: “Voor deze discussie maak ik een uitzondering en zal ik een reactie posten. Laten we beginnen met de huidige tijdlijn van de gebeurtenissen: - Maanknal op He-man om een mogelijke terugkomst te timen. - Meerdere vmodus accounts werden actief gemaakt door de verdedigende partij om vervolgens de bewuste bugabuse op gang te zetten. - Er werden meerdere accounts binnen deze periode gecrashed om de nodige tekorten aan grondstoffen bij de verdedigende partij aan te vullen. - D…
-
Quote from monfy: “lekker slagje, zonde van je vloot klapstoel ! knap dat je gaat rebuilden hf met de winst ” ik gun de rebuild wel echt waar maar met kerkhof 4 geloof ik er geen pepernoot van
-
Quote from someone: “:thumbsup: ” heb je naam iets aangepast om dat we je missen ow wat was draco altijd gezellig echter ja belofte maakt schuld ook klapstoel beloofd zijn vloot te crashen! dit om een ver verleden recht te trekken hij weet het niet meer zegt die ik nog donders goed klapstoel kwam voor me weekje vakantie uit vm dus dacht die moved er wel weer in snel weer acc ruil gedaan in de vakantie afgewacht blijf er nou uit en dat deed die zaphod ouwe niks nut! Thnx voor het mee vliegen Klap…
-
wat een knaller en doedels astro check vergeten ?? veel plezier met de winst uit geven!
-
[TOT: 73.268.000] Draco Malfidus vs. Reformed [NBAM] (A: 8.148.000, V: 65.120.000)
Postja idd naast het stoepkrijten hou ik er ook van om lekker met dit weer met modder te gooien gl met weer opnieuw sparen van de deutjes
-
[TOT: 73.268.000] Draco Malfidus vs. Reformed [NBAM] (A: 8.148.000, V: 65.120.000)
PostQuote from Zaphod Beeblebrox: “ SpG way of life ” way of life is het zeker maar word steeds leuker vanavond maar weer stoepkrijten
-
PostQuote from ReformeD: “Lol, volgens mij ben ik iets vergeten mee te sturen met mijn fleetsave.. Mooi gespot. Beetje jammer dat je dit weer gebruikt om disrespectvol te zijn door weer valse beschuldigingen rond te slingeren. ” en beetje karma mag er wel zijn toch ! respect voor je positieve reactie je weet zelf hoe het zit met @monfy @Spacefighter aka monkey en @Wil-Krikke mijn zoontje van 14 heb het goed gedaan!
-
PostQuote from Legend.bdr: “lekkere deutraid Keep em coming ” zij vragen naar BLM wij draaien
-
Posthofje suc6 reformed met sparen !hahahaha De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 08-09-2019 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Draco Malfidus ________________________________________________ Groot vrachtschip 59.735 Interceptor 10.000 _________________________________________ Verdediger Reformed [NBAM] ________________________________________________ Raketlanceerder 10.000 Kleine laser 10.000 Grote laser 1.500 Plasmakanon 100 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire sc…
-
Regels
PostQuote from paul-maximilianus: “Probing: Probing of het massaal aanvliegen van één planeet om daarmee lag te veroorzaken (al dan niet bewust) wordt gezien als bugabuse en is verboden, en kan tot permanente uitsluiting leiden. Zogenaamde veiligheidsspio's binnen 6 seconden voor aankomst van de aanval worden als probing behandeld. +++ In bovenstaand geval is het dus " het massaal aanvliegen van 1 planeet", waarbij je dus transport ook als aanvliegen moet zien. Ik denk dat het beter is deze uitleg v…