Search Results
Search results 561-580 of 646.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Blijmakers
Postik ben er ook blij van gewoden voornamelijk in me lg! dankjewel naate
-
[TOT: 2.141.076.500] Cryptus89 [NBAM] vs. HM Murdock [NGM] (A: 194.344.000, V: 1.946.732.500)
BeLikeMe - - Hall of Fame
Postprima hitje zo ::d doe wat leuks met de winst deff gl@rb
-
Ninja [TOT: 313.696.000] Bolder [301] vs. Mohquembe [SpG] (A: 312.500.000, V: 1.196.000)
PostQuote from dutchpride: “OMG Bolder die op 1 maan vloog? Gewoon puin aan huis heerlijk Nou Bolderina succes met je rebuild, Zou vast snel gaan aangezien je 99% in de vm zit en als je er niet in zit je n ninja krijgt XD ” we kennen @Bolder al langer hoor ik vind dit erg zonde van die mooie vloot van hem!! had hem graag zien groeien op notime dat die die nbammers eens ging pesten bolder als je hulp wil voor de rebuild roep mij maar! heb nog mooi pegasus acc voor je zie trade voor de specs
-
[TOT: 1.448.548.000] PresentDanger [SpG] vs. vakantieman [TFL] (A: 85.500.000, V: 1.363.048.000)
Posthahaha topper van tfl meer op naar de nbam spelers LD bedoel hier uit venom aka juian
-
steek willy maar in je kont! dike pluim voor @Willy of voel jij je echt zo goad als koning @JamesCameron plofke meer van dit zoord slagen lekker plof ik kijk uit naar de volgende plof sloopt playbook wel even
-
klapstoel weer tenonder nou @Willy nu heb je weer geen grote babbels @JamesCameron sloopt namelijk alle bro's maar onze plofkop sloopt straks heel playbook veel plezier met uitgeven plofkop
-
Nieuwe Nummer 1 AGS! [TOT: 20.789.531.000] Plofkop [Bro] & Stephan [Bro] vs. Hitsugaya Toushiro [Playbook] (A: 4.935.826.000, D: 15.853.705.000)
BeLikeMe - - Rustplaats
Postwat een heerlijke klapper!! jammer dat het ht is had liefst gezien dat @JamesCameron zijn vloot was had dan die willy wel is willen horen hoe goed James wel niet is!! koning @Willy hier heb je dus niks over te zeggen! wss Heren op naar james!! veel plezier met de winst uit geven wat een nom nom winst
-
[TOT: 7.702.986.000] Mohquembe [SpG] vs. Vondutch [U.S.O] (A: 650.766.000, V: 7.052.220.000)
BeLikeMe - - Rustplaats
Postnette slag geworden doe wat leuks met de winst vondutch gl@rb
-
Quote from MiniMe: “Bedankt voor het aan brengen van de verkeerd Nederlands van GF. We zullen die mee nemen. Over het zien van de hoeveel opslag je hebt. De update geeft wel aan dat er meer opslag is maar het verschil en de rekensom zoals bij wapen, schild en snelheid is hier niet toegepast. ” ik heb alles vertaald voor ze dus een dikke voldoende toch
-
Quote from ReformeD: “Quote from ressiv: “naa Nbam kan jou punten wel gebruiken na het verlies van Saxxer en TDR... XD ” Misschien moet je niet praten over dingen waar je blijkbaar niks vanaf weet. Of nog erger, als je wel weet wat de situatie is zou het gruwelijk respectloos zijn. ” wij weten heel toevallig wat de situatie is van saxxor ons zal je er niet over horen maar dr zijn toch wel spelers die ook jou team genoten volgede en niet weten wat er aan de hand met saxxer is en ik kan me nog ste…
-
leuk in draco aards rivaal hier in gemini toch een van de boel delen me aardsrivaal sloopt mijn oude accvm hopper of nietm ga je mij bespioneren krijg je van koekje van eigen deeg @Hitsugaya Toushiro hoop dat vlieg stopt en je aangemaakte acc aan je geeft ik heb er een leuke tijd aan gehad aan dat acc vlieg / wil als je stoptr geef hem graag terug aan @Hitsugaya Toushiro daar is dat acc ooit van geweest! wil suc6 irl jou mooie nr 1 staat boek delen hier in gemini @solo! aanhang wagen van draco b…
-
Quote from ReformeD: “Quote from Flugel25: “Quote from ReformeD: “Het effect zal zijn dat alle nieuwe account die aangemaakt worden en bevestigd (want na bevestigen krijg je DM), dus dan krijgen we een melkweg die vol ligt met itjes met 10k metaal en 10k kristal. Het automatisch verwijderen van accounts is er met een reden ingemaakt. De reden dat er een uitzondering op is, heeft volgens mij te maken met Duitse wetgeving die stelt dat zodra er nog 'geld' op een acccount staat deze niet verwijderd…
-
Quote from Flugel25: “Quote from Deurwaarder: “Dit is volgens mij al eens eerder geroepen door iemand Deurwaarder. Als je geen Nederlands kunt typen dan gaat dat ook niet meer komen ben ik bang op deze leeftijd. ” Dat meerdere mensen het door de jaren al tegen hem hebben geroepen laat het kwartje nog steeds niet vallen. Al ben ik het uiteraard helemaal met je eens dat het een stuk duidelijker zou zijn :') Met correct Nederlands wordt je geloofwaardigheid/overtuigingskracht toch altijd net iets g…