Search Results
Search results 621-640 of 646.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
i I v na de merge
PostQuote from Flugel25: “Ondertussen zie ik een hele hoop i'tjes uit vmode, aardige winsten op kunnen halen. Een mooie ontwikkeling als fervent i'tjes raider, al zie ik nog niet alle i'tjes uit vmode die zouden moeten. Door een gebrek aan een sociaal leven overdag ken ik iets teveel i'tjes uit mijn hoofd, zo zie ik er nog een paar in vmode zitten die voorheen niet in vmode zaten. Is dit correct? Komen deze nog uit vmode? Zo ja, per wanneer? ” met al je aangekochten planeet velden mooie over winning…
-
[TOT: 2.586.284.000] TheDutchRitual [TFL] vs. Jack Pot [U.S.O] (A: 0, V: 2.586.284.000)
BeLikeMe - - Rustplaats
Postdikke winst Jackpot!
-
i I v na de merge
Postlol het is ook nooit goed met die gasten ! we zijn er blij mee we gaan de vloten zoeken!
-
[AGS Top 10][TOT: 3.696.885.000] GeneralDuke [Bro] & Takeoff [Bro] & Swami_dude [Bro] vs. Klapstoeltje [Playbook] (A: 715.684.000, V: 2.981.201.000)
BeLikeMe - - Rustplaats
Postgefeliciteerd elon! dames mooi aangepakt! veel plezier met de winst @GeneralDuke gefeliciteerd met je eerste top10 @Bolder bedoel je dit ??
-
[TOT: 341.080.000] Stephan [NGM] vs. DingDongDing [TFL] (A: 4.200.000, D: 336.880.000)
BeLikeMe - - Hall of Fame
Posthaha ja dat kan nu tdr heb een pern ban dus kan je vliegen suc6 met de winst
-
Quote from tuin: “Wat een slag. Dat we dit nog mogen zien in de nadagen van OGame. Misschien durf ik nu uit V-mode te komen ” spent je tijd elders ! je heb nu kaj en go tegen tdr prived discord ze gaan nu tdr zijn vuile was op knappen je ben van harte welkom maar met kaj en go kom je nergens haha btw blijft een mooie nr 1 !
-
MiniMe
BeLikeMe - - Ex teamleden
Postgefeliciteerd miep miep!
-
Kaj
BeLikeMe - - Ex teamleden
Postkennen we ook patatje stoofvlees bestellen bij je ? suc6 met je trial!
-
Quote from Balaban: “ja mooi hoor savede al heel lang niet meer, met de merge moest dat natuurlijk wel... dus was wachten op dit... 11 jaar gespeeld eerst uni 2, toen uni 15 uitkwam... daar heb ik de meeste lol gehad met veel rl vrienden(Fasta, Craigdigger, Swage, Psychik, Chuckles etc.. ) alleen Chuck bleef beetje hangen.. toen Andromeda, daar ben ik als fleeter hele tijd de nummer 1 geweest... en veel top 10 gemaakt met spelers als KLM, Nighthawk,Hans etc.. daarna Gemini met Alpa, Harjan, Exxx…
-
Quote from Flugel25: “Hiermee bevestig je dus precies het punt dat je liever servers kapot maakt dan het speelplezier van een totaal van 30 spelers bevordert terwijl je zelf nooit meer speelt in deze server. Achja, had ook niets anders verwacht van dit soort figuren. Verder kun je smilen van oor tot oor, uiteindelijk zijn we toch weer op het niveau waar ik eerst zat in een uni waar we binnen een kwartaal niet meer hoeven te saven. Dat dit je enige manier is om blijkbaar iets tegen ons te kunnen …
-
Quote from RoadRunner: “Wish, bedankt voor de inzet voor de wijzigingen en het zo duidelijk en gedetailleerd delen van de resultaten! Quote from DJ Tiësto: “geniale methode.., met deze speleraantallen heb je nu dus dat er uni 3; 78 mensen benadeeld worden ten faveure van maar liefst 17 spelers. Dan had je de speed op zn minst idd op x6 kunnen zetten gezien dat het overgrote deel zich in kan vinden alhoewel voor x7 ook verweg de meeste stemmen waren maar goed.. En wish van mijn part hadden ze nik…
-
[TOT: 1.242.150.000] Klapstoeltje [Playbook] vs. fire rain (A: 38.973.000, D: 1.203.177.000)
BeLikeMe - - Rustplaats
Posthad die nou maar wel pokemon gaan spelen ipv ogame mooi gehandelt firerain gl@rb
-
[TOT: 9.349.530.000] Pathlessbowl [Exiles] vs. Phineas [TROL] (A: 1.667.512.000, V: 7.682.018.000)
Posthier kijk ik graag naar dit soort tikies blijven het mooiste ga zo door! kijk graag naar je volgende aanpak
-
aan jullie vorge skilz gezien te hebben luisteren jullie wel mooie winst van deze azijn zeikert! wetende dat ik niet meer bij jullie hoef terug te keren dus vergeet mij knigge om me elke x te noemen btw wil ik je posten niet eens meer bekijken om dat ik weet hoe jullie speel style is! en dat moet in de regels nog even woorden aangepast en voor de functie van een go/sgo heb zat tickets staan dat jullie beschermt worden door @queen sylvia dus voor nu roep mij niet meer op en laat me gewoon met rus…
-
[TOT: 452.102.000] JamesCameron [Playbook] vs. RenRunJewelria [ESA] (A: 5.075.000, V: 447.027.000)
BeLikeMe - - Hall of Fame
Postzo zie je meteen hoe @Kreela speelt geeft zelfs links weg wat hij gebruikt veel plezier met je rb
-
NIEUWE SOLO #1 [TOT: 4.415.780.000] JamesCameron [Playbook] vs. Swami_dude [Bro] (A: 773.020.000, V: 3.642.760.000)
BeLikeMe - - Rustplaats
Post#JeSuisSwami wat doe je nou ? James mooi gespot! en afgemaakt! #JeSuisSwami gl@rb met jou kennis pak je het na je rebuild 3x zo hard terug!~
-
[TOT: 4.465.698.500] Queen Elsa [TROL] vs. MARS 12 [MARS] (A: 0, D: 4.465.698.500)
BeLikeMe - - Rustplaats
Postdat is wat ze willen leegloop van uni
-
Acc gezocht!
PostQuote from TroubleMaker...: “Quote from Villain: “Wat zoek je? ” Jij hebt vast nog wel een accountje over in quantum suc6 met zoeken ” ja die quantum acc van hem wil ik wel hebben!