Search Results
Search results 421-440 of 834.
This site uses cookies. By continuing to browse this site, you are agreeing to our Cookie Policy.
-
Kneiters.... Die is vet. 8k rips pinned
-
IRC nog aanwezig?
Independence - - IRC
PostIs afgeschaft vanwege de leeftijd van irc. Er is tegenwoordig discord!
-
Nog altijd druk bezig zie ik Lekker hoor. pinned
-
Leuke nawave. Leuke winst ook. pinned
-
Quote from Kikero: “Quote from Spacefighter: “Quote from Wickedness: “Zoiets als dit in DE een uni van nog geen 40 dagen oud. Tucana DE En ja dat is een account met bijna 2 MLD punten en nog geen 40 dagen oud (geen merge) ” Die vent staat nu dus al t50 wereldwijd all time. ” Hoe de **** haal je zoiets voor elkaar?Is er ergens een bug exploit, oid? Is er toch een expo-formule te knakken? Er kan toch geen mens op deze aardbol rondlopen die even zoveel geld in een account stopt? Kan toch niet ” Jul…
-
Wat doe je nu zwerver? Iedereen weet dat kolosave anno 2020 is. Pinned
-
OGamers
Independence - - Algemeen
PostQuote from Azenomei: “Dit zou een mooie ransomware lure zijn. ” Dachten we eerst ook, maar deze staat bij Ogame.org als add on wat toegestaan is
-
[TOT: 25.325.782.000] TheDutchRitual [Ex Play] vs. Sniper (A: 5.291.958.000, V: 20.033.824.000)
PostDe reacties gaan nergens over. Als iemand vind dat dit een push hit is, meld dit bij de dienstdoende GO/SGO via een ticket. Closed!
-
[TOT: 25.325.782.000] TheDutchRitual [Ex Play] vs. Sniper (A: 5.291.958.000, V: 20.033.824.000)
PostGraag ontopic blijven... Hierbij alvast de pré warn.
-
Quote from JamesCameron: “Someone ziet gewoon terecht dat jij whoopass verdient. Verder leuke hits mister c, jammer dat ik geen spio's krijg Ik ben overduidelijk veeeel te angstaanjagend ” Dit zijn prachtige hits. Vm hoppen hoort erbij tegen al die grote jongens. Pak die @JamesCameron maar aan. Easy farm.
-
Universum zonder bashing
Independence - - Algemeen
PostVolledig incl moonblows. Die rottige 6 stuks... lekker 20 er heen knallen!
-
Quote from Lord: “Fijne winst Indep, Pinned! Roodrider, misschien is saven goedkoper dan laten ruimen? ” geef hem nu geen tips.... Bevalt me wel zo....
-
PostLeuke slap. Top 10tje. pinned
-
Hij is mijn vaste farm aan het worden zo.... De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 27-10-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [Jig Saw] ________________________________________________ Ster des Doods 1.250 _________________________________________ Verdediger Roodrider [ESA] ________________________________________________ Groot vrachtschip 710 Licht gevechtsschip 9.492 Slagschip 5.035 Recycler 1 Bommenwerper 38 Zonne-energiesatelliet 1.434 Vernietiger 488 Ster …
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 20-10-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [Jig Saw] ________________________________________________ Ster des Doods 1.300 _________________________________________ Verdediger Sniper ________________________________________________ Zonne-energiesatelliet 939 Ster des Doods 16 Raketlanceerder 105.621 Kleine laser 54.719 Grote laser 789 Gausskanon 377 Plasmakanon 2.066 Kleine planetaire schildkoepel 1 Grote planetaire schildk…
-
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 26-10-2020 --:--:--, toen het tot een gevecht kwam: Aanvaller Fluttershy [Jig Saw] ________________________________________________ Ster des Doods 700 _________________________________________ Verdediger Roodrider [ESA] ________________________________________________ Licht gevechtsschip 37.224 Slagschip 7.190 Vernietiger 1.019 Ster des Doods 23 Interceptor 215 _________________________________________ Na het gevecht ... Aanvaller Fluttershy [Jig Saw] _…
-
Quote from Yggdrasill: “Quote from Independence: “Bewijs zul je echter van een GO of hoger toe moeten voegen en niet van een Mod... Ik heb enkel hier op forum mijn verantwoordelijkheden beste is een mailtje oid ff sturen naar de GO/SGO/Admin ” Ik heb een screenshot, zal anders nog wel even een ticket aanmaken. ” Waar ik op doelde is dat een go/sgo je hierin de informatie kan geven waarmee je, als het echt zou gebeuren, mee terug kan Een moderator houd zich bezig met forum zaken. Deze vraag is ge…